E perchè si trovanu accussì brutali di l'amori


Per esse tipu hè stata bona è diritta. Un omu bonu aiutarà à u prublemu, simpatizza è accetta l'altru mentre ch'ellu hè. Ma questu hè ideale. È in a vita ordinariu, assai persone si dumandà: perchè e persone hè cusì cruelità per e bondatude? Perchè dumandate un omu bonu per aiutà - ùn significa micca di avè l'aiutu chì hè necessariu? E cumu hè chì "avemu bonu" cù una regitazioni envigliate, duvemu ùn averemu micca?

Boni cunsiglii è aiutu hè necessariu solu per elli sò appruvati. Sfurtunativi, bona ùn significa micca intelligente. Aiutà un zitellu à vestisce quandu ellu hà amparatu questu, aiuta à una adulescente in a cucina quandu si prova di coccu un pane hè cruel à e persone chì vulete acquistà a so pròpia experience.

Avete bisognu à esse ghjelu!

In u core di qualsiasi persona hè una amori. In ocasioni, sta benessione si manifisteghja solu à i nostri fratelli minimi, ma più spessu per i persone. Eccu ccà vogliu capì, è per quessa chì a ghjente hè cusì cruelità per e bondatrice? Perchè circaranu di fà u bè?

Not every good is equally useful!

A raghjunziunamentu cù i mio amici, funu per parechje staddi di capiscenu u bè. Eccu avete circuncisi per a strada, vi vede - a vecchia mi pari d'aspittà à un passaghju peatariu regulata. Traduzzione, è ghjè, ùn hà micca bisognu! Attentu à esse kind.

O viceversa. Puderete dumandà una persona depressata, cum'è ellu. Diciaraghju chì hè normale. Avete crìdinu, vi diceraghju esse tipu - per micca affucà una persona. È dumane ùn si ...

O questu hè quì. "Avissi a essiri cu i vostri pugni". U primu, à quale deve esse - in casu una persona, stu bonu hè forzatu "imbuttatu"? E pensanu à questu - pari comu avissi duvutu, perchè tuttu u bellu hè chjamatu per pallà u domanu di u male in questa vita. È a natura hà un vulintu naturali per un statu di più restu, - à dì, à u maiò grandu.

Un bon ordenamentu, un bon calvinamentu, una bona aiuta per crecià è forte per creciassi altre alte persone.

Ma hè cusì impurtante chì vo vulete esclamà, cum'è un poeta: "E perchè ghjè a persone cun infuriate cun amori?"

Per ùn esse cruel, amori necessite una spezialità speziale - chì a persone si veramente cuntenti s'ellu si ne vede compassionu, misericòrdia o aiuta. E tali caratteristica hè spessu ... adatti!

Nisun modu pò esse scumparate se una vera fimmina precisa u partitu incorrectu di a strada, o ella solu hà scurdatu di ciò chì avia perchè? O - avete bisognu di l'aiutu di a donna sbatechosa, chì si prisenti nantu à a porta cù a manu esterna, o si sarà stata battuta per i soldi chì hà ricivutu?

Ciò chì hè guidatu micca di "fà u bè, fate u bè"?

Cumu si psicologi chjalla,

A vuluntà di fà megliu

In spessu, a vuluntà di fà un megliu solu impedisce o dannu. In questu casu, hè inùtule à fà lacallu di e persone chì, per causa di a so misericòrdia, sò cusì crueli è intoleranti di e caratteristiche altre populu (è ancu più cusì - manca).

Tip: Avete a vostra ricetta per a felicità. E cù quelli chì ci spòglienu - per avè solu un cuntattu cumerci di affari, senza mancu fà di a vita persunale.

Imposing your stereotypes

Sottu marca "cumu fate tuttu, per quessa chì tù vedi! Vive bè cù i più grande pugnu. À u listessu tempu, spiegà à una persona chì "fa bonu", chì tutti i pòpuli sò sfarenti, ma ùn hà micca fattu e encuvinazioni sociale "cumu si fa questu?" Trova in un muru di malentà.

Avvene: possa una pusizioni chjave, perchè ùn deve esse cunsigliu d'altri pezzi. Cum'è assicuranza supplementu, avete (o aghjurnà i clienti) amichi chì sustenìanu, invece di pisà in a terra, o devalute u vostru modu di vita.

Ddiu aiutà aiutà

U gustu più difficiuli, di quale hè difficiuli di cummattiri. Dopu tuttu, un omu voli fà u so travagliu per via di a so misericòrdia, ma sta cura hè assai cruel. Avemu vinutu in stu mondu, senza sapè nunda. Eppuru, avemu amparatu quarchi cosa. Solu cum'è perchè eranu stati permessi di camminà u tempu, di manghjà, per vincerà i cordone ...

Avvene: dumandate aiutu, ma pigliate in cuntu chì u sughjettu vole ancu esse fatta da voi. Nisun puderà daricà un zitellu per voi, ancu s'ellu ci hè micca complicatu è incomprensibile.

Allora, in a so misericòrdia, a ghjente a volte và a moi luntanu.

A cumpagnia di ogni persone ùn hè micca solu per salvà u male, ma ancu in u tempu, senza sensu "u bastardo di l'ùltima", per dì "u ringraziu, ùn fate micca" è per fà qualcosa di voi stessu. Pigliate a vostra pròpia decisione è assumete a responsabbilità. Questu hè un prucessu naturale, è se qualchissia scurdà di ellu ùn dàbbia in mente à falla.