U Novu annu 2017: felicità per i amici in imaghjini, versi è sms. Sementi dritti è i brevi felicità cù l'annu novu

A tradizione di celebrà l'annu novu hà sviluppatu sottu circunstanze insolitica. Ci hè chì u populu Slavicu devi un pranzu stranu à i bolleviks è a ghjesgia ortodoxa stubbornata. Avè ottu a rieva di u guvernu, u partitu bolchevique hà cambiatu à u calendariu gregorianu, è li "adoratori" si firmonu in a so vulintà di vive d'accordu à Julian. A disputa trèppa trà i calendari hè 13 ghjorni. Quelli chì passanu da l'annu novu mudernu, à a vigiglia d'annu sicondu l'anticu stile - l'annu novu. Nascite cù Russi è ucraini, una festa strana hè celebrata per Georgians, Bielorussians, Kazakhs, Serbis, Macedoniiani, Montenegrins. Tutti amu osservanu a tradizione di l'annu, cumandenu cerimonii nazzisti (divinità, i pusterità generosivi, sementi), cugglienu un client è aghju salutatu à tutti in u vechju novu 2017. U tempu di noi di pensà à u successu triunfendu: ricreate u menù, cumprate rigali frischi à i prossimità vicinu, preparanu parenti à u vechju novu per i amici, elle scelta è missaghju SMS per i culleghi è i boni acquaghoti.

Bella salutati da l'annu novu 2017 in verse per i amici

L'annu novu hè riccu à tradizzioni interessanti. U più impurtanti trà elle hè una festa prumosa. Ci hè chì esse tistimunziata à i parenti à pranzu è felicità à i nostri amici cù boni poemonii ùn solu da u desideriu di divèrtiu novu, ma dinù dopu à i tradotti storici. In u calendariu ortodoxu 13 ghjennaghju marcatu cù u ghjornu di Basilu u Gran - a patrona di i porchi. Per piace u Santu è i so accusazioni, per un longu tempu i tavuli lucali eranu setti cù tutti i tipi di platti di carne. U principalu era carne di machi, a seconda pusizioni era china di pancakes. Eccu di a tradizioni antica hè spessu osservata in famiglie russo in u vechju novu. Comu centu d'anni fà, i slaves di u 13 di ghjennaghju invitati, serve delicious delights, preparanu parenti cù u Novu annu 2017 in verse per i amici è a famiglia. Chì l'invernu, l'arraggiata Sughjettu sottu u muru, Chì a toccata à a porta - Cumu celebrà cun voi! Iò vulete in u Venerdì Capu di l'annu Divertimentu è bona furtuna, Maiori preoccupani, Senza furtunata!

Ci hè una festa interessante per noi; Ùn ci hè forza è sacrughjite di e tradizione in ellu, Ellu ci hè in ghjocu cun aligria. Cumu hè cumu micca per esse surprised? Sì, queste vacanze hè solu in u nostru paese, È ogni tempu sò collaborate, Ghjustu, a vita hè bella! Cù u Vechju, amichi, annu novu!

Cù u vechju novu! Vulendu a salute - hè ora! Per favvi annantu à a vostra casa, è si stalla in a vostra casa - questu hè dui! Perchè tuttu a vita in prosperità hà vintu, è a miseria ùn sapia - hè trè! Iò vulemu chì vò piace, per vive un centu anni cù a vostra famiglia!

Saluti divertenti à l'annu novu per i ghjovani

No tradizione populari nant'à a vigilia di l'annu novu - divinazione girlish. Per sapè in u so destinatu, ghjovani ghjente utilizzonu un anellu di partitu, candele di cera, pane, corn, logs è ancu un gallu vivu. Spessu, i vechji chjos è preghje sò stati usati per attruverà amori, felicità è ricchezza à u vechju novu. Sfurtunatamente, parechji ritimi sò in u passatu, è i moverni mudernisimi ùn pigghianu micca una parte activa in soporta i tradizioni. Ma simu celebremu una festa maravigliosa, andemu da parte è suminà, mandate un altru felicitu cù l'annu novu per i ghjovani. In i tempura ricenti, u culte di felicità hà iniziatu à sviluppà un ritimu senza precedente. In i festivi internaziunali, statiori è persunali facemu selezziunate per e nostri famìglie è amici sò stiglii di saluti bè, anu cunsideratu i tesori più sinceri è i parting words. I vacanze invernali sò una cunferma chjaru di questu. Diventimenti felicità in u vechju novu per i ghjovani pò esse truvati in ogni locu è in ogni locu, ma u megliu - in a nostra coletta! Hè statu duie simane, avemu tutti ameglièghjani è manghjonu, Sembla: a gente ha abbandunatu ... Bam! È dinò l'annu novu! Hè, u vechju novu. In questu vicinu furtune, a felicità è l'amori, di sicuru, In generale, l'annu serà successu!

Santa Claus chjude à a casa: Continua cun un mannu! Un agricultore cullittivu è un citatinu di taxi hè un bevande, un capu di tractor è un cumunista, un medico in u narcologu hè ancu bevande. Hello, Old Year New!

Toli, cui di fata, toli tolyu, ma tuttu hè u cuntrariu. In ghjinnaghju vene u più anticu, annu novu. Una volta Santa Claus torna Andeghjanu rigali. Ci hè novu serà felicità, e parolle tipiche di u ciculu .... Un annu hè primu per fà scopre una nova, E vice versa. Eccu cumu quì un inviziu .... Cum annu annu, figlioli!

Saluti è sumindu in u vechju novu 2017

In u vechju annu, a particularità devenu esse pagatu per i saluti è a simone - un ritu longu realizatu da i nostri antenati per migliurà a nova crescita. I currieri di oggi circaranu i diversi scopi, ma u prucessu ferma u listessu: cumpagnie di bravamente corse cun pensioni brillanti è ruscelli smilieci passanu à e so casa è cù l'autorizazione di i pussibuli sparghje u granu è leghje interessanti parolle è sazie. E donne è l'averebbe cose cù l'averebbe cù e caratteri lucali è pasticuli è ghjennuna generale è avvisi - cù muniti è i soldi. Spessu, i visitori sò trattati à una biera. Ma per questu hè bisognu di fà un bonu sforzu - per sceglie è apprendre a salute più fervente è a pezza per u vechju novu 2017. Socu, a simfetta, a simfetta, u Felice annu felicitatu! Per l'annu novu, per a nova felicità Razza Ravi, Chichini, lente! In u campu - stumps, À u tavulu - tufalli!

Sarmu, simu simu, simu semi, Felice u Novu annu felicitate! Invechjate l'"vechju" annu novu - in ogni modu, hè bonu! Vulendu a tradizioni antichi Fructifossie - cattle, cabane calde - un cane, un plat di lignu - un gattu, un grappu di granu - un gallone, una ragazza roura - un amicu, un pezzu petite - papà cù mamma, l'arme - ne figlioli! Sarmu, simu simu, simu semi, Felice u Novu annu felicitate! Apertu u pettu, piglià u cotti!

À u novu estiu per voi, nantu à u verdu rosso per voi! Induva a cuda di u cavaddu - Ci hè una casa di castagna. L'induve u cornu di capra - Ci hè un pila. Quantu averebbe aspetta, So much for you pigs; Quanti arburi, Sò parechji vacchi; Quanti candele, tanti l'agenzia. A felicità per voi, u pruprietariu cù a hostess, a Salute bona, u Felice Anu annu, cù tutti i genere!

Parcu cù parenti per i amichi in u SMS nantu à u novu annu 2017

Cù u principiu di l'annu novu 2017, felicità à i amici, i parenti è l'amichi ùn anu cresce tutti senza esvisione. Dopu tuttu, ogni festa publicale hè una occasione di vede l'attinzioni à i cari, avativi cura è cunvince in i so sentimenti ardenti. Ancu s'ellu fussi cù un curtmetu di felicità in SMS à u vechju novu. Nisuna parentesia distanti, nè l'amichezza ligata à u scurdate ùn hè micca un raghjonu per l'usu generale di frasi sensu. Ancu parenti cù parenti per i amici in l'SMS nantu à u vechju annu deve esse elettu sceltu, deliberatamenti, senza cursu. Solu l'ànima russa pò cunse duie volte à l'annu Novu, venutu, È da quì - è l'annu! Felicità!

In u guvernu di l'annu novu, Allora si vanu carulmente, È e porte di a casa aperta - I gonciudate sò benvenuti per riceve. Chì l'abitanti ospitare di i meravigliosi ci riuniscenu: Lucci, gioia è salute, È i devoti amici!

L'annu hè digià sappiutu. Paria, ùn hè micca abbastanza. I Persuniani ùn anu marcatu l'annu!

Saluti insolitosi in imaghjini per u vechju novu

L'annu novu hè l'ultima festa magica in u coru delttu di i festività d'inviu. Cusì, hè bisognu di avè u tempu di felicità à tutti quelli chì ùn avemu micca scuntatu prima. Aviani, godparents è godchildren, untu è unti, primi è, di sicuru, l'amichi vi sinceramente si ralegri à u bonu gestu in forma di un salutu pocu cumuni di l'annu novu in imaghjini. È ùn hè micca necessariu tuccarà l'uffiziu postale è languide in linea per una postale brillanti cun un ferrie Cockerel. In l'era di a tecnulugia digitale, una bella felicità in i quadri di u vechju annu pò esse trasferitu à u destinataru senza ùn abandone da casa. Per esempiu, un messagiu sms, un disegnatu in una reta soziale o una carta à un mail.

Dudu documenti di altre vacanze, privati ​​di un ghjornu off, l'annu novu 2017 creeps up innunate è ùn siveru pocu. A prumessa, avete deve pulisce a casa, cibu u boni cunghjunghjendu, invita è felicità à i più amate, i amici è i parenti. Fate facilmente per sè stessu, preparanu prima felicità per l'annu novu 2017 per i amici. Scopri una coppia di boni poemas di saluti è e piantini, sceglie unepochi ritratti cool, fate suntimi SMS cù felicità in u vechju novu.