Fortune telling for girls in paper

Probabilmente, ogni donna, quandu era un picciriddu, hà recursatu à simple fortune-telling. Tali fortuna per i ghjovani hè simplice è ùn ne ùn ne manca micca sapienti sapissimi, perchè sò abituati annantu à u paperitu chiaru. Cù u so aiutu, pudete truvà risponde à e dumande di interessu, u vostru avvene, per betray u vostru cumpostu, etc.

Dopu avè fattu un desideriu o avè un sognu, ognunu voli sapè cumu si cumpleti. Per sapè a risposta à a vostra dumanda, avete bisognu à scriveva nantu à ogni pezzu di carta. Per esempiu, sta dumanda: "U me maritu ammi o micca?". Ora cunzidirau u numaru di littri in sta sia è scrizzate nantu à un pezzu di carta, aghjunghje inseme è aghjustate: 5 + 4 + 3 + 3 + 3 + 3 = 21. Avemu bisognu un numme, è avemu un numaru di dui ciddi. Per piglià una risposta à a vostra dumanda, deve aghjunghje i numeri di risorsu unu di l'altru: 2 + 1 = 3. Allora, avemu un capitu 3 è avà vi vede u risultatu.

Figura 1 - Sapete tutte sse

Numeru 2 - sì, veramente hè

Numeru 3 - micca

Numeru 4 - dumandatu

A figura 5 hè probabilizata assai

Figura 6 - Aghjustate per difficultà

U numiru 7 - ùn resta a wait and hope

Numeru 8 - sì, ma micca più tardi

A figura hè 9 - improbabile.

Carusa à guessing in core

Guessing the guy. Pigliemu un pezzu di carta in un casu, raccumannate da a manu manca (se u dirittu) o cù a manu ghjustu (se u dirittu) u cori. Allora nantu à u cuntour, avete bisognu di stampà e chjucchi in u core. Cunduce ogni chjesa di 4 (situate chjosi di u cantu) à i figuri è sguassate. Avà da u numeru di e chjucchi sutturati restante puderete discutiri a so attitudina in viaghju.

Fortune telling for girls - "LEE"

Questu guessing contestarle qualcosa chì vi interessa. Preparate un pezzu di carta è una penna. Ora scrivite una domanda. Ma a quistione devu principià cù un verbu cù una partícula (cunnisciuta). Allora accade à e lettite in a prima parolla scritta è scrive u numinariu nummaru sottu. Per esempiu, ghjè in ghjelu, ci sò 7 lettere in questa parolla, chì significa chì sottu à ellu scrivemu u numiru 7. Femu a cosa cù u restu di e parolle. In u risultatu, sottumessu à ogni parola deve esse un numaru chì currispondi à u numaru di littri in ellu. Se un numaru di dui ciddi hè acquistatu, u numaru di risultati aghjunghje sultantu cù a fini, avete bisognu di un solu numiru. Per esempiu, in a parolla 18 lètterie, prima di scrive u numinatu hà bisognu di aghjunghje i numeri chjamati, aghjunghje 1 + 8 = 9, scrivite u numiru 9. E fate cù tutti i numeri di dui numeri (se ci sò longu parole in questa), vale à dì, pori, finu à quì ci hè un certu numaru. Allora l'insignate di tutte e parole di a frase sò cunti è scritti. Aghjunghje queste nùmmuru di l'altri, per esempiu: 7 + 7 + 9 + 5 + 3 + 8 = 39. U risultatu hè un numaru di dui cimini, chì significa chì aghjunghje i nummari di novu: 3 + 9 = 12. Dunque, aghjustate: 1 + 2 = 3, questa serà a figura finali di a nostra fortuna. Ora tornemu à a partícula LI è cunde 3, cruccionate a carta A, a lettere "I" resta è questu serà a risposta à a vostra dumanda. A carta restante in a partícula LI serà a risposta à a vostra dumanda. Ssu nome, a lettera L - sì, a lettera E - nè.

"Scena amuranu"

Questa divinazione avarà da aiutà a zitella per sapè cumu a rilazioni cù u zitellu sviluppà in u futuru. Avete bisognu di un pezzu è un pezzu di carta. In una carta di carta, avemu scrive prima e nostre dati (nomu è sanu), è scrivite l'iniziali è l'appillucciu di u zitellu chì vulete guessing sottu vostri iniziali. Per esempiu: Dudnik Tatyana è Smirnov Vladimir. Ora catturà e lettore parechje in ogni sanu, in quellu surnames. Allora aghjustemu e parere lettere in ogni nomu, in questu in i dui.

Altri pariglii di littri (siddu qualchi) ùn tocchi! Avà scrivite un graffu per ognuna di elli in questu modu: senza una carta crochjata, pudemu sculaccià una linea à a diritta horizontale. Stampa di rotta - mantene a linea diagonali. E duie i dui fugliale sò dritti da u stessu puntu, solu in culori diffirenti. Avà, per u sviluppu di a vostra rilazione - ponu esse ghjudicati da intersezzione o micca intersezzione di linii (linii converge o micca).

Divinazione da a vigiglia di l'annu

Perchè di a fortuna, questu hè u tempu più favorevule. Scrivite u vostru vulete in un scornu di carta. Quandu u Chimes cumminci (a prima battaglia), pianu una pezza di carta. Si ci credendu, mentre chì campane sò chiming, allura u desideriu sarà vera.