Enforte di i capeddi, ricetti

Sapete chì una donna chì hà u bellu pilu forte hè assai femminile è più attiratu à l'attrazioni di a persona. Per ghjunghje stu risultatu, avete bisognu à piglià i vostri capelli, rinfurzà rinfurzà. Vi parvaraghju micca in stu articulu di u furmulatu curretta di i capelli è di e ricette per u capelli. Avete bisogna sapè chì i capelli di capelli sustentanu l'impurtanza di u capelli è pò dà a vostra forza di u pilellu, da i radichi cunterna cunsiglii. Ma micca tutti e ricette sò adattati per rinfurzà i capelli, avete bisognu à cose è indipindente reculse risultati sicondu u tipu di i vostri capelli.

Ricetta 1.

Sì avè un capelli grasi, bisognu di una mascara di salivato. Pigliate un pappelmo di pappuluze è finamente chop, è u megliu modu hè di passà per u moltu carne. In questa massa, aghjunghje una colazione di l'oliu castor è a polpa di u centu pane. Pane di centru, diluite à un pappaddu fiatu in un caldo fattu da e curnè di cipudda è di a cortezza di rozu. Per fà preparà stu caldu hà bisognu di una culloca di cespugliu è di corteza è ancu 2 cups d'acqua.

Ricetta 2.

Se tenete capiddi secchi pigliate una maiurezza di cipolle è pienu. Limpate sta mascara in u stessu voluminu. Mettite sta massa cù l'oliu d'arzulizzu calanzaru nantu à u bagnu di l'acqua. Un altru mètudu per rinfurzà i capeddi secchi hè l'oletta d'ova, cun u bretellu. Inoltre pudete fà un bagnu d'oliu, per questu ci hè bisognu di trè zuppi di l'oliu di castor è aghjunghje cù 5 zipuri di zucchero di limonu è caldu calmu in questu compostu.

Ricetta 3.

Sì avè avè capiddi normali, allura a voglia mascara hè adattatu per rinfurzà i vostri capelli. Pigliate u kefiru è mettite cù una uvaghja di uovo.

I ricchieri suggeriti sò usati prima di lavare a testa, una ora prima di lavà i vostri capelli. Sti misure sò appiicati à i capelli è massà cù dolci è frettu in i radichi di i vostri capelli. Ricurdate, sti messi ùn anu micca bisognu à appiicà assai. Dopu questi mascarati, lavate i vostri capiddi cù shampoo.

Hè necessariu di lavari la capu à una temperatura di 36-37 gradi. L'acqua ùn deve esse caliu o friddu. U capelli ùn ponu micca lavatu ogni ghjornu, perchè lavate tutti i sustanzi utilitji cù a lavura di frekwenti, e i vostri razzii di pilate accuminzanu à marchjà.

Un fortificamentu assai bonu per i capelli saranu acqua, chì hè stata cungiata, devenu andà in u locu per 2 giorni. È dopu chì sguassate u sedimentu è lasce cù l'acqua neve è furtificheghja i vostri capelli.

In u nostru articulu nantu à rinfurzà u pudete puderà amparà di e diverse ricetti per i tipi di capelli.

Elena Romanova , in particulari di u situ