Pavel Priluchny da Major fù riabilitatu in Mafia

L'uttene 2016 cuntenti i fanno di Pavel Priluchny cù a seconda temporada di a famosa serie di TV "Major". Per 12 giorni, l'udienza fù chersu à e pantaloni, vighjàvanu u sviluppu di a trama è sta dumandava chì di e donne chjubite purgà l'Igor Sokolovski.

Sfortunatamente, "Major-2" finita troppu rapidamente, allughjenu più di dumande chì risposti. In ogni casu, hè bellu evidenze chì a terza tempore di "Major" serà obligatoriu. Intantu, ogni attinzioni hè sempri centrale cun u principale di Pavel Priluchny. Parechji fanelli cù interesse seguenu l'ultimi ricerca nantu à a pagina di l'artista in Instagram. Però, Paul ùn faci micca un segretu di a so vita persunale è creativa.

À a vigilia di i vacanze d'annu, l'attore hà datu una entrevista per ghjurnali, induve ellu disse ancu à a so famiglia è di ciò chì aspetta à l'audienza in un futuru vicinu ...

Pavel Priluchny prumesse à i telespettaturi una prima reunione in 2017

Fans di Pavel Priluchnogo pò si raligraranu - in u vechju annu spessu si vedianu u so attore prediletti in novi prughjetti di televisiò.

A Star di "Major" à sempri coopera cun Alexander Tsekalo. In u 2017, ci hè una cummedia cun Priluchnogo "Kilimandzhara", induve u pruduttori hà statu novu u famusu showman.

U travagliu finitu in a pelle di Janik Fayziev "Nevsky Piglet", perchè stu travagliu pò ancu esse vistu in a staghjone avanti.

In u canali TV "Russia" si spetta l'estremu di a seria "Crime", in chì Pavel Priluchny hà dette un addictu di l'investigatore.

L'attore hè st'offerta à u libru in a serie di NTV "L'anzianu di a mafia", induve ghjucò una veru mafia:
Sò veramente bè aspittà à a liberazione di a serie "Mafia in u Sè" per u canali di NTV. Questu hè u scena funniest chì aghju mai lettu! Aghju ghjucatu una modesta è silenciosa infermiera Vitenka, chì, da cuncidinanza, diventa u capu di a mafia chjamata Therapist. Allora vi vùagliu novu!