Etica di relazioni cummirciali trà i culleghi

Crià una relazione veramente amica à u travagliu - hè pussibule? Iè, risponde. Tuttavia, a combinazione "cumpagnu di l'amicu" ferma per noi unu di i più delici. Etica di relazioni cummirciali trà i culleghi - chì hè?

Connexions superficial?

Ogni chianna hè familiaratu di u desideriu di cumunicà cù quelli chì simpatizzati cù noi è chì simpatassi. Questa hè a necessità di tutti i primati, à quale anu ancu a relazione, per creà relazioni stretti è significati, chjamati "affiliazione" (cunnessione), manifesta. Avemu bisognu di chiddi ca ricunnosce i nostri caratteristiche, i cunniscenzi è e cumpetenze, i rializi è i meriti Allora hè abbastanza naturali chì sorge una amizizia chì travaglià. Ma hè giustu chì cunzidira cusì una amici? Ci hè qualcosa affettu, calidez, sincerità, intimità spirituale - tuttu ciò chì hè assuciatu cù l'amici trà noi?

A voti avemu tutti andemu à pranzu cù u dipartimentu tutale, chjamate à qualchissia in notte, ma ùn avissi micca chjamatu qualcunu di i mio culleghi un amicu struitu. Partemu noi parechje cose cun l'aiutanti, ma ancu avemu un silenziu in parechje cose. Hè significatu chì e nostre rilazioni umani chì suscitateghjani in cumunicazione cummerciale ogni ghjornu sò sempre una superficialità, perchè sò influinzati da aspirazioni carrièi individuali, cuncorsu o reguli di cumunicazione in a cumpagnia? No, ùn hè micca cusì u casu sempre. Ci hè un spaziu chjaru trà l'"amicu" è l'"amicu": l'avemu sentu quandu avemu sugnu troppu vicinu à a vita persunale di l'altru persone. Qualcuni di noi a truvate più faciule per avvicinà a ghjente per u nostru caratteru è a crianza. Quandu u zitellu hè attentamente trattatu, i so brami, u spaziu persunale, i sentimenti sò risposti, da quandu anu più vechja, ellu vai senza teme à relazioni amiche cù una amizzioni prufonda, chì prduperà micca una sola fideltà è assistenza mutualità, ma dinò l'affinità interna, frangia, fiducia. Ùn serà micca a paura di diventà vulnerable.

Ci sò torna ...

I travagliu, di sicuru, ùn hè micca un club di interessi, e li rilazioni fiduciale venenu in cunflittu cù e règule di cummunità corporale. In questa situazione, avemu obligatu di mantene u equilibriu entre u persunale è u prufessiunale, ma spessu tenenu a sacrificà a cosa. In u mo ambient, u principale principale hè forsi "per ùn avè nemicu", admite Valeria, 36, un trader in un bancu cummerciale. Quandu qualchissia simpatisce cun mè, mi persu, perchè fai questu questu? Hè impurtante per ùn stabilisce e relazioni amiche, ma per avanà à u travagliu. I rapporti trà i culleghi sò determinate da una cumminazione di pirsunalità è u cuntestu. Avanzate di carriera, uttenutu in pratica competitiva, è amici in u travagliu sò incompatibile. Dopu tuttu, tutti l'azzioni è e so azzioni questu persone subordinanu l'obiettivu principali. Ma spessu chiddi chi anu dirigutu à una carriera, arrivanu a cima, scuprite quantu sò solu. Nanzu à elli ùn ci hè nimu cù quale pudete esse tù stessu. E vice versa, si i culleghi sò un scopu cumunu, invece chì e persone risultà inevitabbilità, assai di quelli chì anu creatu in l'amici. A cumpetizione indipindenta sfreneghja l'amici, è a realizazione di cumerci cumuni, cum'è superà e difficultà cumuni, per contru, cuntribuiscenu à questu. Cù u me senu amicu ora avemu truvatu in una cumpagnia privata, induve i patroni in diversi maneri suprimi ogni cuntattu, solu i cummerciu. A so amici ùn hè sorgiunatu micca per via, ma in spite da e circustanza. E rinchjusi à esse veramente forte ", dici Anton, 33, Manager di Sales. U livellu di cohesion è i ligami amiche hè più ghjustu u più forte è più ripetu l'organizazione ghjerarchia di a società. L'Amicizia in tali circondi hè un modu di survival. Questu hè appiicatu à una sucità petite, è tuttu u statu. Allora, in a Union Soviètica, induve u guvernu hà presrugatu e persone interferite in i rilazioni, li rigulari, parechji erani assai amici. Se cambiassi l'estatu o u travagliu, certi rumputu interrugati, chì ùn avete micca dubbitu. In regula, questu hè duvuta à u fattu chì l'amici trà l'amici, chì ùn depende micca di u nostru statu, posizzioni finanziaria, o ogni mumentu impurtante o di bon amori. Ùn hè micca affettatu da a distanza è anni, a freccia di riunioni è (micca) a cunccidenza di i piani. Ma pudete puru prutegrate da u decepimentu? Forsi, sì. S'ellu capiscenu a frontiere di l'amici in u travagliu, aiutà à apprizzà dinò quandu si sviluppa, è ùn sia micca troppu mancatu si, in fatti, ùn hè micca cusì forte.