Foot care, pedicure a casa

In u nostru articulu "Cu cura di pedi, pedicure in casa" vi cunsiglià cumu per cura di i vostri pedi, cumu pudete fà pedicure a casa, perchè i pani ridati anu bisogastu propriu cusì bello è bè cumprati mani. Questu hè assai impurtante in l'estiu, perchè i pedi ùn pò micca ammucciate quì sottu pantimedichi o stivali. Molti ùn sanu micca, o solu pariu, cumu fà cura di i vostri pedi. Ma ùn pagà un attinente insufficente à i vostri passi, questu pò conduce à l'apparenza di fungus, craci, olfattu è altri parechji difficultà. Danu ti dugnu cunsiglii per cose cumu cura pè i vostri pedi, pè a pelle di i vostri pedi, sottu e so unghji, darrere i so tacchi.

Per principià, ripetiremu u truismu:
- Scegli intesu i scarpi adatti. Ùn deve esse micca troppu vastu o assai ristrettu, questu hè appiicatu à u scarpa da u hairpin, è di a sneaker.
- Fascimu perpetualamenti i nostri petti è gimnastichi.
- Ogni ghjornu piglietu a cura di i pedi.
- Duvice à settimana avemu da cura di i nostri toenii.

Skin Care Stop
Ogni ghjornu i mio pedi, sopratuttu questu, riferisce à u periodu di l'estiu. Avete sentu cunfidatu in ogni calzu apertu, di veranu, se seguite u nostru cunsigliu:

- Per aiuto per i nostri petti per esse puliti, pigliate una bassa cunchita è saponu. In u bacinu, aghjunghjeghje l'acqua calde è fretce i nostri piedi cum'è un loofah, saponu è pizicu. Pigliemu un cepillo di dintra è, cumu avissi bisognu, travaglià nantu à i dintorni, pugnene a pistola di u pezzu, u grignanu nantu à u fille, è nantu à a superficia entera in ssu locu.

- Dopu avemu a pulizziari i nostri pedi, ùn lasciarete micca duru, poi pozzu spuntate cù una spugna, affinchendu una poita di umidità. Eccu ccà li dittati, avemu benfogliatu, ùn anu micca bisognu di l'umidità. Ùn fegate micca, finu à a crema è ùn aghjunghje una volta per i pinzeri, un pocu aspittatu.

- Massaggio i vostri pedi. Per fà questu, avemu acquistatu un rimediu specialu, o l'usu di latti in calori, o zucchero di limonu o l'oliu d'aliva. Avemu massiu lentamente, fate cura à ogni parte di u pede, ma ùn applijanu nunda entre i dete.

- Rinfigurate i vostri pezzi cù acqua calde, se prima ùn hà micca fattu u latte, iogurt, s'ellu fate sucre o mantra, ùn lasciate micca rinite.

"Appiglianza u pede crema". Ùn hè micca codice, se a to pelle hè secca, avemu da appiicà una crema solu nantu à ella.

"Emu purtatu calzini advià a crema più fresca".

Avemu da cura di i nostri toenii
Hè assai impurtante è necessariu di guardà e so ungi. Dopu tuttu, u funziu è l'impiccati ingrown ùn fate micca unghie più belle, perchè ùn abbandunate cusì affare, perchè in veranu, e unghje sò in vista.

Chì avete bisognu di sapè à u preju?
- Una volta in 4 ghjorni prupone unghie nantu à e so pezzi, da elli stanu in bonu forma.

- Una volta per settimane aghjustemu u nostraghju. U preghjudiziu hà da culminate quandu u ditta finisci. Ùn vulemu micca cut off the claws in breve, perchè a probabilità di unghie incruciate aduprà.

- Rubiscenza o zucchero di u limonu à i unghji per aghjunghje un pocu disturbu è desinfectate a chjuda.

- Ùn vi scurdate di appricà u vernice in l'estate, ancu s'ellu hè culopresu. Allora pudemu assicurà tutte gattivi è fungi.

Pedicure a casa
Eccu alcuni ricordi annantu à cumu fà a pedicure in casa:
Per fà quandu avete bisognu: savorio, pelvis, toalla, unghjettu di ungliu specialu, oliu cuticu, apparatu speciale per separà i diti per un pedicure, pumice, crema e vernici d'hidratazione.

- Eliminate u verniciu vechju, se qualchì.

- Pozzu i vostri pedi in a bacina cù acqua savore, è ci dugnamu per 20 minuti.

- Cù l'aiutu di un schedariu di unghjunghjenu, aghjustemu u chiave. Fighjà a regula: ùn ci ne mai cutà a nostra unghji, mentri sò sempre umani, pudemu pudemu dannà. Espera finu ca sò secchi in secu, è poi chjappu.

- Dopu avemu chjappu u nostraghju, appricamu l 'oliu per a cutícula. Let's leave the oil on the claws, just a few minutes, and then move the cuticle with a spatula of wooden.

"Ùn scumpraremu di terra da u nostru chjudi."

"Allora accuminciamu a soffre, avemu da lascià i nostri passi siccati". Apply the varnish to the dry nails.

- Pigliate i lacatura è u separatore per i vostri ditte. Avemu prima appricà u pilu di basa, perchè i lacquanti culuriti secche i so unghji. E ci hè un pigmentu culore, ponu penetraru in u so u unghje per piglià un coru veramente stramu. Dopu u pilu basimentu, avemu da appiccicà una lacatura di culore, è da un filtru.

Cumu vi trattate e grieta nantu à i tacchi?
Quandu i cracke sò nantu à i tacchi, indica chì qualcosa passa in u corpu, qualcosa chì hè sbagliata. A causa pò esse u diabetes, beriberi, fungus e so on. A prutezione è u trattamentu deve esse pensatu di prima chì a malatia iniziatu serà trattata da un medico. Succe chì in certi casi, per aiutà u paci, a cirugia hè necessariu.

À i so tacchi sò stati sbattuli è sfarenti per u zitellu, avete bisognu à fà quì in casa:
- Avemu da una crema fresca per i pezzi è ogni sera s'applicà assai pane di crema, avemu bisognu di fà prima di vultà in un locu, dopu à piglià una bacula. Pusitemu in calze per migliurà u risultatu.

- Invece di crema, pruvucarià a vaseline, dopu a so applicazione, avemu da mette nantu à calze. In vaseline pudete aghjunghje una goccia di zucca di limonu.

- E li gammi sanu sanu puru.

- Femu un pedicure.

- Adupamu a pedra di pómez.

- Comemu l'alimentu riccu di ferru, calcium è omega-3, zinc.

- Una volta à settimana, macerà i petti in u bagnu, chì aghjustemu u zitellu di limonu è u sali.

- Facemu una mascara di meli, sta mascara prumove a cicatrisione di i cracke è facenu a pilucca di i peri soffrinu.


Avemu sapemu cumu per aduprà pedicure à pedicure in casa. Ùn avemu a ricurdà chì avemu bisognu di cura di i nostri pedi. Dopu à quessa, i nostri ghjorni ogni ghjornu, è avemu bisognu à ringraziallu.