Evgenia Gapchinskaya - l'alegria di a mamma

Dopu avè lettu tuttu ciò chì era in Internet nantu à Zhenya Gapchinskaya, hà strinsenu in ella stessu: cusì hè una veru dama di ferro! Ma l'artista era in rialità licurosi è vistitu, cusì toccu cum'è i zitelli in i so pittura, simili à l'illustrazzioni per i libri di i zitelli. Evgenia Gapchinskaya - l'alegria di a mamma - u tema di a nostra ora di vista.

Eugeniu , cresce chì i piacenti creati sò i civelli chì vogliu per dorme in a mattina. E voi, apparentemente, sò un pappagallo temprano. Dopu tuttu, prima di a nostra reunion matina, è anu sempre tempu di travaglià?

Aghju veramente ascultatu à cinqueghjami in a mattina. À a listessa ora iiu a cammara à dòdeci à a notte. Purtroghju assai, è sò accustatu à stu regnu per un bellu pezzu. Normalmente, prima di a mattina, vaiu à u attellu. Ci hè chì l'ochju ghjorni sò l'oppurtunità di pitture. Dunque, quandu tutti sera invucatu, i chjassi è i cumerci. Pittate di tutti i ghjorni? E quale di inspirazione? O hè digià data nantu à a vostra scelta è chì cullà nantu à u tempu? Puderia ancu chì l'ispirazioni hè sempre cun mè. Ma, sarà amane nantu à mè. Senti à pusà per trattà è diventate. Probabilmente, l'ispirazioni hè quandu si senti bona. Hè tuttu. E persone pensanu chì un distaccu di i persuniani chinesi travaglia à a mamma di Yevgenia Gapchinskaya. Dopu tali affirmazioni, sugnu sempri suggerenti pruvate à cullà à cinqueghjami in a mattina è scacciate à a sera, è sempre - tutta u finestre. Sera surprised quantu pudete fà, sè u travagliu tutte u tempu, senza aspirazione di "cascà", micca di fumà è di vede a TV.

Eugeniu, l'editore Ivan Malkovich anu cumparatu à Mozart.


Credu chì , perchè eru stessu, sò un zitellu "prima": Iu a la scola à cinque, è à i tredici l'aghju intrutu in una scola d'arte. A mente di creatività.

Eugeniu, perchè sempre cridevi i zitelli?

Ùn sapete micca. Ùn ci hè solu nunda in a mio cundanna. A un certu momentu avà sempre pruvvidutu cù l'arti quandu aghju trained in l'Académie d'Art de Nuremberg - Hè aghju avutu una cumpetizione in l'institutu. È ciò ch'e aghju fattu issa hè u risultatu di quelli esperimenti. I figlioli m'offettavendu. Ancu ci hè parechje idee chì avete a scrive micca per ùn scurdà. In ocasu, sò inspiratu da l'adulti. Per esempiu, Olya Gorbachev hà dettu questu chì hà travagliatu annantu à u Vespiu d'annu è hè cuntentu. Hè spessu cunzidiratu, l'annu novu - una festa famigliali, si tratta in u circhiu di parenti. Ma aghju piace l'imaghjornu d'Olinu, è aghju scrivutu una chjamata chjamata "I work on Eve di l'annu - è mi piace." Per ogni persona creativa u so travagliu hè un zitellu natural. Ci hè qualcosa trà i vostri ritratti?


U ritrattu "Ci hè più faciule per esce Centu Puesu chì unu in a zitiddina" Ricce per circa duie anni fà. Ma, anche u fattu chì hà assai amatu, hà vindutu. Di sicuru, era una pity. Assicurendu chì ùn spalla micca di a fàccia di a Terra, ma simpaticamenti campà in un locu altru è qualcosa mi ponu cuntenti. Ci hè una zitella nantu à a spiaghja. Nunda, prubabilmente, tali - solu chì mi tocca à l'altru. Forsi haiu esse scrittu sta fugliale cù qualchì sensu spéciale, è hè stata cunservata in a mo memoria. In principiu, aghju sempri travagliatu cù un bon sensu in a mo ànima. In modu di u malviziu - Ùn aghju micca à pruvà. E cumu si ritene u vostru umore normale? Perchè Diu, aghju avutu un malusimu di u sguardu.

In regula, aghju falatu nantu à a manta è ùn fà nunda. A mezza ghjurnata cun un libru di Dina Rubina o una plaid nantu à l'grass - è tuttu passa. È a festa più piace - trè ghjorni in Parigi. À u quartu ùn aghju faltatu: vogliu a casa - travagliu!

Circa un annu è menzu me fau era purtatu da u yoga. Prima di quessa, pruvatu aduprà: iu curria, prutiggiutu di fitness. In u gimmu ùn aghju micca: sò timore è vogliu a casa cum'è prima. Ioga, per una banda, relaxe, è da l'altru - energizes for all day. E ùn avete micca à andà à a sala. I, sicuru, in inizialmenti accuminzatu cù l'instructore, è avà nimu - ogni matina in casa per una ora è mità.

Eugenia, ci sò qualsiasi platti o ziti chì ponu piacè è vultemu?


Amu tè cun u latte, spiciamenti Lipton. Aghju amu furmagli di furmagliu. Sò assai bè preparatu da u maritu - à quandu tutti i tristi passanu. Ùn aghjunghje micca di qualsiasi dieti. In l'annu, era una lista di i pezzi favoriti, è assai chjuca: piace manatezza souriante, pieno cucina, casgiu cottage con crema agria, pratiche di carabba è carotta. Cogliu più spessu, ma in generale - chì oghje ùn hè micca pariu è quale hà l'u stizza. Pudete esse u maritu è ​​a figliola Nastya. I ghjorni di a settimana facenu un es esmeru in famiglia. In a sera, avemu l'idee chì avemu da coccu. Ma u mo maritu mi piace i mo pasticceria di quessi preferiti. Dopu chì tuttu u cô ciumenanu sò familiarizati da a zitiddina?

Si truvamu a scola d'arti. Anu era 13 anni dopu, è Dima - 15. Allora studiatu nant'à l'istitutu, solu à diversi facultati. I studiau pittura, è hà maestru di polirulugia, u prugettu di l'informatica. Prima sò simu amici: ùn hè improbabile chì à l'età di tredeci in u terzu annu, i scoli principiàvanu cuncendu di trimurà. Ci era affettu, tenerezza. Stu sensu tremblanti per ogni ghjornu, pudete salvà à questu ghjornu. Un secretu? A cosa principal hè di rispettà l'altri. Ùn pudete suscitarà a so voce, vituperà u vostru parente. Dopu tuttu, quandu vi vanu, pudete truvà sempre una scusa per un scandalu. Solu bisognu di capiscenu chì questu ùn deve esse micca fatti. È ancu - mette in u locu di u vostru amatu.

Eugeniu, avete avete sempre un saviu intelligente di i partenarii o vènenu cun l'esperitu?


Ùn hè vinutu nanzu . À qualcunu puntu, tenia paura di perde a questa persona. E haiu cuminciatu à fassi seriu u mo caratteru. Perchè sò assai temperatu da a natura. Dima, per contru, hè tranquillu.

Avemu stati mariti per 16 anni. E se contu di u tempu di data, dopu 22 anni. A nostra figlia Nastyusha digià à 16 anni. Avà Dima hè ingaghjata in my affairs - publicità, catalogu, etc. Sei anni fà, quandu era chjaru chì ùn puderebbe risicate, l'aghju dumandatu di abbandunà u so travagliu è cambia à mè. So amu assai successu à cunglittura di famiglia è di travagliu! L'altru, forsi, aiuta hè chì ùn aghju micca aghjustatu da parechje cose senza necessità. A un minimu, reduciu reunione vacante, chì donanu nunda è diventenu un simplicità "la-la-la". Eppuru, ci hè un cìculu cìculu di pirsuni cù quale m'hà datu un piacè di cumunicà - quessi sò i mio vicinu è l'amichi. Ma sò solu cù trè amici. Quandu guardemu à i vostri ritratti, pienu di a gioia di i zitelli, pari chì in l'ànima pessimista di l'artista ... ... micca cà Hè veru vera. Ma a ligerezza è a zenza in a mo ànima, pare, aghju gràzie à u mo maritu. Dima hè una percepzioni di u mondu. Viaghjanu à vicinu per ellu durante parechji anni, aghju amparatu ancu questu.

Aghju veramente piaciutu questa frasa, è aghju pigliatu com'è slogan. Pruvanu a seguita. Mi pari chì si una persona hè attentate à a luce, ellu è i so associates cose a so rilazioni in stu modu. Hè sincumente cun ellu è cù e persone, cum'è un regnanti, unu ùn deve micca minzoglie è squadra, è a rilazioni ùn hè micca entangled. Questu simplifica a vita. Quandu avete realizatu chì u successu veru hà da vene? Probabilmente, quandu, circa trè anni fà i passendu u Museum of Russian Art è visti a linea di genti chì vulevanu assicurà a mo stanza. Allora aghju sempre sensu spessu, Pensu: "Horror! Tanti pirsuni! "In generale, ùn era micca successu inespettatu. So ristrettu chì Luciano Pavarotti hè vinutu per voi per cumprà un paru di pittura.

Questu hè generale una storia increible! Chjamonu è dumandanu se vulete stà in u studiu per duie ore. È ghjunta in vinte minuti. Quale hè venutu, ùn aghju micca avvirtutu, è quandu vegu u so Luciano Pavarotti, u mo core cascò.

U restu era cum'è una nebbia, perchè ricordate tuttu vagamenti.

Pavarotti scelta per un bellu pezzu: ellu volse una foto, dopu un altru. In u risultatu, aghju pigliatu dui: "Ùn aghju micca d'induve aghju vive, solu per vive cun voi" (nantu à a spiaggia, ci sò duie cestieri cù l'ànghjuli in pusà) è "A Girl with a Pearl Earring".

Quantu mi socu, unu più a vostra chjave quella di "vive" in Italia.

"Dolce è Gabbana". Andrei Malakhov l'hà vistu in a rivista è volia cumprà per fà i so disinfestori italiani cù quale era l'amici. Prima, Masha Efrosinina chjamava da ellu. E dopu u Malakhov hè vinutu à Kiev. Per vede i vostri ritratti à i persone, ancu puderete pentene à i restaurants.

Aviu avutu sempre una forte cunvinzione chì, se u travagliu hè interessanti, serà innunziatu, anche si dichjarà contr'à u muru, metteanu nant'à u pianoforte. Per questu, ùn hè micca bisognu di prublemi di cundizioni speziale, illuminazione, ecc. Sì solu teni persone mi circate u mo travagliu, sarà abbastanza.

Dima hà sceltu un raziu PR: elli stessi carti d'invitu di cartuni. Truvate l'indirizzu di ghjurnali, riviste, canali TV in u "Directory Yellow Pages" è hà da persunale invitazioni à l'uffiziu editorali. Curiosamente, stu metuduficu travagliava: a mo prima esposizione era assistente da e persone, è di elle era Lilya Pustovit (apparentemente, unu di i so amichi invitati). In prima pensu chì mi paria ancu, era ancu temutu ...

Eugenia, ottene u scopu per voi hè una occasione per stabbilì miri. Aghju aghju fattu l'urdunzione: Aghjunghje la terra, per esempiu, ma si move à Kiev.