Hè pussibule trattà i denti cù anesthesia durante a gravidanza?

Avete sapete chì eravate ghjè incubatu è inserite in a cunsultazione di e donne? Bè preparatu per una numerosa numerosa di sturpi. Una cunsultazione cum'è cun l'dentista. Hè in u gravidenza chì assai donne anu prublemi dentali (a maiò parte di spessu causa di a mancanza di calciu, chì hè utilizzatu per u crescita è u sviluppu di u fetu), ùn sguassate stu prucedimentu impurtanti. Avà, scuprarà se hè pussibule di trattà i denti cù anesthesia durante a gravidanza.

Eccu, site in una dentru dentale, è u duttore scopri chì averebbe dumande prufessiunale chì devanu trattamentu immediata o eliminazione. Naturmente, in una situazione tali a quistioni risicate: "Puderanu l'anestesia durante a gravidanza? "U duttore vi diciarà ciò chì puderete, ma solu cù mezu medichi.

Cun curazioni cù anesthesia, e donne embarassada deve esse da tanti ragiuni. U fattu hè chì certi medii anu un effettu teratogenicu - l'abilità di causà a bruttizza in u fetu; pò ancu debilità l'organettu di u zitellu o ponu causà reazzione patologica in u vostru corpu chì pò influenzallu malu u gravidenza.

Per ciò chì ùn sò micca alcune absurdu di negligenza, una donna incinta chì sapemu chì per l'anesthesius pudete aduprà solu drogherie chì ùn mancanu l'adrenalina è i so derivati ​​in a so cumpusizioni. Hè ancu indesevule per utilizà l'anestèsichi di qualità cuestionable. A cundizione prima di a droga di e femine chì incinta è: l'incapacità di a droga per penetrà in a murale placente. Questa hè esattamente ciò chì deve cuntrullà cù u vostru duttore quandu trattanu di denti cù anesthesia. A data, l'anestetiche adattatu per i femini in imbarcate sò drogheri, derivati ​​di articaine ("Ultrakain", "Ubistezin"). Comu regula, l'anestèsichi sò amministrati à e donne embarassada in dui dosi, per quessa chì i so azzioni sò curati. Se u denti sicke hè complicatu in u trattamentu, ci hè necessariu di vultà à u dentista più di una volta.

Ma, sì u vostru spiritu forte di una dama è ùn teme micca u dolore, è u duttore si cunvientu à trattà i vostri denti cù anesthesi, da quandu avere pende tutte e vantamenti. Per una parte, u minatu di "quimica" vene in u corpu di una donna incinta, u megliu, è di l'altru, un imprevisu di u dolore à u spirimule pò purtà à disgrazia, si no desastru, consecuenzii. Hè megliu di discussà stu prublemu cù u vostru dentistu, è sapendu a "prufundità" di u prublema, ellu vi dile à quale curaghju serà u trattamentu.

Pudete succede chì u duttore ùn hà micca l'anestèsimu right, ùn avete micca averà u so mano è dicenu: "Oh, fate cum'è vo site! "Un dentista ùn hè micca un lupu, cum'è secondu, ùn cuddà micca in u boscu. Hè megliu cumprà u pruduttu u dirittu in a farmacevule è pigliate cun voi visitare dopu.

Ùn scurdate micca chì u trattamentu cù i denti anestesi hè bisognu pruduttu: in casi esistite prima di l'effetti di l'alergià à l'anestetiche, avete bisognu à u duttore. In questu casu, prima di l'intruduzioni di una nova medicazione, l'infermiera duverà accede à una scatula di alergii à scariteru di a pelle per dette a presenza o l'absenza d'allergii per questu rimedii. Questa prucedura hè micca terribili: nantu à l'avant-garde, a infermiera aduprà un paru di scratchie cù una agulla à quale un poca cantità d'anestèsi diluita cù salina seranu applicata, è l'altru paru - solu salinu, per paragunà. Se a reazione hè normale, u situ di impactu ùn cambia micca.

Hè necessariu cunnosce un fattore più impurtante - u trattamentu è l'estrazzioni di denti sottu l'anesthesia di e femine in imbarcate hè strettu contraindicatu, perchè i mediurevuli di anesthesi generali trascendenu a barriera placentariu è ponu influene in u zitellu. E, assai probabili, nisun dentist s'impegna in questa.

Cusì, se vulete trattà i denti cù anemia cù a gravidanza, ùn anu a paura, u prublema hè di essendu cunzignatu di questa mena, perchè ghjè avvistatu, dappuru sì armatu!