Fatti pocu cunnisciuti da u lipstick

Dopu fatti stòrici hà fattu cunnosce chì a reina Cleopatra, per falla un liparzu, utilizzava una mistura especial. Questi eranu l'uvaghji di u furmagliu è una mischju cruciata di scatuli russi. Inoltre, per creà un color perle, fate u pesciu cù scali. Ancu dopu, quandu l'isula orizzale di l'Islam hè vinutu, un lipeddu di lipstick hè statu sviluppatu. Fu inventatu da u mèdicu andalu (Arabu per urighjine) Abu al-Qasim al-Zahravi. U duttore ancu unpacked lipstick in i moldi, chì parevanu strippi.


Ma i Catolichi è a Chiesa Catolica eranu contru à a ricerca di a donna. Dicianu chì u lipstick era distruttivo per a donna - ùn hè nunda più chì a mutilazione di a santa imatge di a Virgine Maria. Tanti donne solu per via di lipstick succumbaron à a persecuzione è anu annunziatu da a ghjente.

Ma in Inghilterra, in u 16 ° seculu, quandu u regulu era Lisabetta, a nova tendenza nova cuminciò à trasfurmà a moda - a pelle bianca-neve, chì era tutta di u lipstick di sangue. In questu ghjorni era fatta nantu à a basa di cera di a cera è di i spezie spezie specchiali è a so cumpusizioni. Ma, sfurtunatamenti, l'era di a moda di lipstick ùn durria micca. In u 1653 u muvimentu sottu u dirigenti di u pastore s'arrizzò è lipstick, cum'è u restu di i cosmetichi, eranu chjamati trucelli diabolichi. U parlamentu inglesi hà intrutu ancu in questu viaghju. In u 1770 un disegnu spiciali fù publicatu, in quali anu annunziatu chì e femine seducendu un omu cù l'aiutu di i cosmiculemi devendrà a categuria di witches.

Ma solu u pastore è u parlamentu eranu oppuru di i cosmichi, a Queen Victoria ancu trattatu. Cusì, in u 1800 hà dettu chì chjamà un cumu vulgari seria cunsigliamente correcte.

Sta tendenza durò finu à u XIX seculu. E finu à u liparzu era cunzidiratu un signu di cumbattimentu di u sessu femminile. Ma l'oppusizioni di e donne era ancu più forte. Dopu ddi tempi, a cunfrontazione di i sessi anu cuminciatu, assai rapprisintanti di u bellu sexu attentatu lipstick. Unu di elli era Sarah Bernhardt è hà dettu chì i cosimi sò parechji etnii chì anu più grande scuperta.

A matina accumincia

È solu a prima mette di u XXu secondu rinumava u scuperta di lipstick in u numeru di cosmichi di e donne. In u 1949, i primi machini per a pruduzzioni di lipsticks fussiru prudutti. Prodotti eranu packed with special plastic bags and metal tubes. Siccome chì a produzzione hè stata mecanzata è automatizada, u costu di i prudutti di principià hà dimustratu, perchè era dispunibule per parechje donne.

I detti più pocu cunnisciutu

L'Antica Grecia hè distinata da u fattu chì u lipstick color à sempre ghjurivanu à i prostituti. Cusì i clienti pudiani ricanuscianu. A diffirenza era notu picchè l'altra parte di e donne ùn anu micca usu di u maquillu.

In l'Inghilterra, u lipstick fù chjamatu pittura chjucu. In u 1650, u Parlamentu prumesse di fà tuttu ciò à impedisce u tintore di i labbra, ma mai avutu sustegnu.

Ntô Imperu Rumanu, era ancu di abitudine di pintà i labbra cù un lipstick à i persone rigurati à a prostituzione. In listessu modu, ci era ancu omi chì puderanu esse ricunnisciuti da u culore di i so labbra.

Comu micca altru, George Washington hà recitau à l'usu di cosmichi: hà pintatu i so labbra, l'ombra applicata è una pilucca.

In Kansas, finu à u 1915, vulevanu intruduceru un decretu especial. E donne chì eranu più di 44 anni ùn anu micca avutu u dirittu di rimbarsciallu cù lipstick, perchè creà l'impetu falsu.

"Barmorale" hè unu di i capelli di lipstick rougheru cù una viola di viola. U culore hè statu intrudutatu da Elisabetta II, chì hà fattu stu liparzu durante a so coronazione.

Ogni ghjornu à u mondu, 75% lipstick lip.