U soru fattu di Galina Bagirova

Ghjè andatu da i turmenti di l'infernu, ma ùn puderebbenu nantu à u paese. La Madonna seculara fù cunnisciuta in tuttu u paese cum'è psique. Millares di persone cresce in a psichica Galina Bagirov, cum'è un miraculu. Questa famiglia perfetta fragile traspenda nantu à e so spalle una pezzu di cintunari di malignamenti umani è aiuta per truvà a felicità. Ma pochi cose chì sapi ciò chì a bona sorceria avia de pagà per u rigalu maravigliu.
A zitiddina di Galina era cum'è un conte di fata. Quandu era sulu quattru anni, a famiglia hà dicisu di andà in u mare per a prima volta. A ragazza amaria l'acqua è puderia swim for hours. À qualqu'un puntu, a mo mamma surppu passau à u zitellu per un minutu è u zitellu hè stata culpita per una onda. "Aghjunghjera una voce: chì pity, l'unu hè mutu", ricorda à Galina Bagirova. A zitella era furtunata per surviglià, cum'è chì l'ànghjuli eranu di u celu è vinianu per aiutà u zitellu. Da quellu momentu, a vita di Galia hà cambiatu per sempre. U zitellu apreìu unicu abilità: vedi a ghjente à distanza, aiutau à spariscia è puderanu vede à u futuru. "Quandu era petite, mi piacevule à parlà cù a terra, cù l'erba, cù u celu è cù l'alerti di u pòpulu mortu", ricorda u mediu d'infancia. Per tutti quelli chì avianu, a piccula Galya paria com'è una fata in fata. U sònniu di una ragazza hè statu sempre u cinema, cusì dopu à finishing a scola, hà cullucatu à apre studii teatrali. Si graduau da a facultà di a facultà di l'Universita di Baku è digià in l'anni 70 Galina Bagirova hà adupratu u so primu rolu in u big cinema, dopu chì i diritti cumminciavanu à avè dictu à prupone à i so roles principali in i so catta. L'attore principali di u Teatro Baku, i so bigliettu ùn sò micca boni per i so emanations. U successu, fanni, volseu a felicità per continuà sempre ... À pocu tempu in a vita di u futuru participatore di a 8a stagione di u prugettu "Extrasensors di Battaglia" hè statu un inturnianza - hà sappiutu u bonu prìncipe è tutti i rolli principali in u cinema fussenu nantu à u sicondu pianu.

I paisani anu sceltu. In u so Baku nativu, Jafar Bagirov era una persona famosa è influente. Eppuru l'età (Jaafar era u maiu di l'elettu di 13 anni), l'omu adessu cum'è in un carusu. Hè coglienu per vive longu, cuddinu moriu in un ghjornu, ma i so sònni ùn sò micca realità.

Lu maritu di Jafar venerò a so mòglia, pieni di rigali, è ùn mancu un toccu un toccu a so affari internu. Dopu, era cum'è un muro pétrone. "Avemu dui cunduttori, dui mantelli è ùn sò solu trattatu cun mè stessu. Oghje hè assai, "- cusì Galina Bagirova remembers la vita di a famiglia. U destinu paria passà a zitella da un parent curamente è amanti à l'altru. Ma Galina, a so ardorità, pareva, u donu hè statu pruvucatu da a so maldi. Per un bellu pezzu, hà avutu guardatu un sicretu secretu - prontu a vita di l'amata Jafar finisci. Tutti i tentazioni di praticà a destinazione era vanu. "Tuttu era contru, ùn pudariu fà nunda. Ùn era micca una paglia, per ellu pudia piglià, "Galina dice amargamenti.

L'espusurismu di l'amante di a moglia hà presumitu superfluvule è più calmatu cum'è pudia. In qualchì puntu, Galina Izama hà decisu chì i so preoccupies eranu in vain. Kenzhchina hà tornatu à a so prima facilità è cura. Ghjè andatu in a dacha è stete aspittatu cù sparring per u so maritu da u viaghju passatu. Ma à a sera, invece di amassi, a porta era chjamata da a donna di u cumpagnu è informau chì u so maritu saria aduprà u dettu. Ella disse chì Jafarzabalel. Ma per Galina era abbastanza per vede l'ochji di a donna per capiscia chì u so maritu ùn era più in a vita, una donna.

In 50 anni, a vita di Jafar Bagirov hè interratu. Per alimentà i zitelli è di i genitori anziani, Galina zablasszenok cuminciau à vende l'ore, quelli chì sò cusì selezionati cù u Jafar. U distinu ci paria à punisce a donna per anni di felicità. Dopu a tensione nervosa u futuru finalista di u prughjettu "battensensoriale" fell seriously ill. L'onculi accuminzava à diagnosticà. I medichi cunfirmàvanu u diagnosticu è infurmatu: trattamentu di droga in questa stage hè micca abbastanza, hè necessaria a cirurgia.

Terrible colmi di u destinu ancu unitu a famiglia. I paisani è i zitelli turnaru turnu in u palatu è rinfurzanu tranquillamente - l'autore strangulu hè stata abbandunatu. Ma videndu chì u destinu Galina preparatu un novu scossa - cumplicazione dopu a cirugia. Galina era literalment cusì ghjustu vivu. A so destinazione impietà pigliò tuttu da ella: u so amatu maritu, a fiducia in u ghjornu di u dumu è a fede in a gente. Avà a donna hà da purtà u valore, a so vita. L'operazione oncologica ùn hè successore, u paci à avè una infeccion anaerobe. Stu diagnostu spessu signifieci una sentenza di morte. "E parenti di un mèdicu seriu gravore ùn anu micca a minaccia di speranza". Anu intesu a Papa dicenu: "Cumu avemu da a so firriva?" Ricorda à u psicologu. È in questu mumentu Galina sintia chì quellu chì, cum'è un zitellu, quandu era stata annunzatu, era grande è tipu. È a voce chì sempre si sonau in u core, hà dettu "tuttu serà bella, pudete fà".

A donna era in pricipiu pricatu è hà sappiutu di scappari di l'mani facennu di morte cun un esforzezza incredibile. Hè stata altamente da u sughjettu in pocu mesi. Ma cumu viaghjà, ùn era micca rapprisintà. Uni pochi ghjorni dopu azione da l'uspidale, a donna hà avutu un sognu. "Aghju fattu so gustu di Vanga, è aghju avutu chì avà perchè perchè l'amare. Oghje ha perdutu u mo maritu, a mo mamma, è avà in 2 misi mi devu perdere u mo babbu" - dice l'ultimu finalista di a quinta battè di i psitichi. Galina puderia vede tuttu ciò chì succidia in a so vita, ma sfortunatamente, nunda ùn pudia cambià.

A so vita Bagirovaoposvitxila aiutanu à l'altri populi. Ella aiuta per truvà a missing, torna u mondu è l'amori in a casa, rici qualcosa per esse risuscitatu cù u problema. Di sicuru, parechji o menu romani sighjini nantu à u romance. Galina parechji volte hà fattu una offerta à spusà, ma u so core hè un locu per tutti quelli chì sò in supportu, è solu per un solu omu, u amatu sposu di Jafar: "Vulariu esse veru solu à u me maritu chì ghjera cun mè". Galina dici chì ùn pudere micca parte di felicità personali, u so destinu hè di vive per l'altri. U tempu ùn hà micca affucatu u so dulore, a ferita in u core di i cori sò sempre. Galina s'accetta per a morte di u so amatu è curse u ghjornu chì ùn hà micca state a voce da quì sopra, ùn hà micca vulutu crede in un sensu terribili.