Felicità à u ghjornu di a Pulizzia cù parolle in prosa, imagine è sardine di quantità. Ufficiale felicità in u ghjornu di u Uffiziu Internu di l'Affari Internu da u Chief

U ghjornu di l'impiigatu di l'affari internu hè una festa di scatima, l'onore, curazione. Questu hè u veru triunfu di tutti quelli chì aprizzàvanu à u salvata di u primu chjamate, s'ellu ciucciate dopu à e so civili pacìfichi di l'offesi criminali, rischiamini a so vita per l'aiutu di l'adulti salvati, i zitelli, anziani. Ogni annu u 10 di nuvembre aghju aghjatu u populu chì hè diventatu l'avaloratore di a nostra vita medita è di tranquillità di u sonnu. In sta vacanze, facemu di felicità in u ghjornu di a Polizia in i fili prosaic, ritratti è rimi à e donne è l'omi chì serve ghjornu è notte à u latu di a ghjustizia. Di i tempi "Petrine" à u ghjornu oghje, i pòpuli sò cunsiderati guardianu di a liggi, i puteri recompensasi particulari i distinti, i capi di a pulitica facenu discorsi ufficiale di novu nant'à u travagliu di i corpi. Ancu pare, zitelli, cagioli è amici parmettini miliciamenni cù fiori, rigali, postcardi è missaghji SMS per u so travagliu perchente ma moi impurtante.

Solemne felicità ufficiale di u ghjornu di a Pulizzia in prosa

U primu serviziu di pulizzia russa hè stata creata in u 1715 da un decretu di Petru Cristu. À quellu tempu, a cumpagnia principali di i guardiani era di mantene l'ordine in u pòpulu è a lotta contr'à e diverse offensivi. I servizii uffizioriori omiculi è suldati ùn sò micca solu l'abitanti di e territoriu russiu, ma ancu invitatu di l'alimini è di altri paesi europei. A so prufessione profunda è a capacità di custruisce un mecanismu funziunatu di funziona per a lucha contra u delittu addivintau una basa affidativa per a creazione di una militia di u travagliu veru di u seculu 20 è l'agenzii cumpletu infurzati di u XXI seculu. I saluti di felicità à u ghjornu di a Polizia di prosa, sò completamente justificati in l'eloquenza è a verbosità. Dopu tuttu, u pesu di u puliticu di u ghjornu hè stante postu periculosu è risicatu quantu era di 200 anni fà. I megliu felicità felicità in a festa di u ghjornu di a Polizia, miremenu à noi:

Caro ufficiale! Aghjustite cù ferrie felicità in a vostra festa prufessiunale! Impiegati di l'organisazione per l'infurzatori di a furia anu sempri occupatu un postu dignitu in a suluzione di e tarei naziunali. U vostru serviziu hè un esempiu di curaggiu è durabilità. Da a vostra prufissiunalità, u serviziu di a lege depende a cundizione di a sucità íntima. Questa hè una guarantzia d'ordine, tranquillità è di sicurità di l'abitanti di u paese. Grazie per a vostra dedicazione à u vostru travagliu di prufessiunale, per u vostru travagliu duru duru. Demu l'esprissioni di u nostru gran gratitude per u mantenimentu di un ambiente operattivu stabile. U vostru travagliu di rinfurzà a regula di a liggi è assicura a vigilazione publica chì porta nantu à a cuscenza. Avete u drittu à esse fieru di i risultati assicutatu. Vulemu bisognu di bona salute, di novi successi prufessiunale, mani neve, cori bonu, sustegnu di e persone chì vultate in situ. Ju ti benissimu felicità, bona furtuna, amori è cali di casa!

Guidata da a lege, avete una manu di ferru tornanu u mondu à i carrughji di a nostra cità, è in nostri cori - pace. U Poldu di Polizia! Hè bellu chì ci hè voi cum'è cù u mondu! Believe me, u megliu hè sempre venutu! Avete bisognu di risuscità, d'amori è di prosperità!

Hè bellu per esse una persona forte, ùn averite micca! Ma i difendenti sò sempre bisognu! Tale hè u nostru mondu! E nostra vita, a pace è a prosperità, sicuru, pò esse fiducia solu u megliu di u megliu ... E voi - cum'è selezzione! Cù un vacanze prufessionale! Fate chì u vostru serviziu, in quale, sicuru, ùn pudete fà senza prublemi, è ancu periculosi, tutte sse, hè avantaghju per ellu è u triunfu di a lege è l'ordine chì chjamate à difendesi!

Ufficiale felicità in u ghjornu di a Polizia di u Chief

Strammi com'è chì pare mancu, a milice soviètica ùn avia micca un vacanze prufessiunale ufficiale per un bellu tempu. Ma in u verdu di u 1962 a situazione cambiò radicali. L'amministrativi di l'URSS signau un decretu di a risuluzzioni di a celebrazione, è a data di a celebrazione fù sceltu u 10 d'uttrovi. Per parechji anni u ghjornu di a milizie soviètica era un ghjornu d'onore per tutti i guardi di l'ordine, è ancu cù u colapse di l'unione, u triunfu ùn pèrdite u significatu. L'unicu (e micca l'ultimu) cambiamentu era u nomu - U Policianu Russu. In 2011, dopu a riforma di l'esità di i corpi internu, u cuncettu di a polizia apareva - è a festa era cambiatu novu. Ogni annu u 10 d'uttobre, i capi è i dirigenti ufficialamenti felicitendu à i so subordinati in u ghjornu di a Pulizzia è e ringrazialli pè u so servitore fiduente è bravura per u benefiziu di l'ordine civilu. I megliu travaglianti aghjunghianu insignamenti, premia, bonus. Ma significativamente tutti i miliciani senza esurtazione dedicate i boni volte, partizioni di parting. U felicitatu ufficiale di u ghjornu di a Polizia di u capimachju sò un elementu impurtante di ogni celebrazione corporativa. Ci hè più di una storia nantu à u vostru contu quandu u malviziu hà stata chjappia pè a nostra sucità a pacifica ... Ma ùn hà pussibili chjappi quandu sò chjucchi sò cun noi? U Poldu di Polizia! Sò l'eroi di u vostru paese è ghjustu meravigliate! Chì i vostri amichi aduranu, e zitellini amare, parenti glorii è patroni - rispettu è bonus!

Grazie per u valutà, a fede è a forza. Grazie grazie per a mantene a Russia! Fate chì u serviziu serà difficiule, è in ogni ghjornu periculosi perchè. E vostre esforzzi ùn sò micca in vain. Avete un celu pacìficu è ghjornu assuciatu, A strada di a vita - più longa è più ligna. Perchè u dulore, a perdita di voi ùn mette micca, Sti l'astri in i vostri straps di brillanti!

Oghje, piglià un annunziu da i criminali è i robusti, Trascorra i telefoni, Day Policeman - hè u vostru! Felicità, oghje ancu a mafia capisce - È u showdown ùn sarà micca travagliatu, È a freccia ùn sia micca! Vulemu un serviziu un serviziu faciule, È benedite premiu, Amichezza forte forte, Aumentu pagadale, Sapemu, ancu cun un gran rischiu aiutà aiutu à u prublemu, Dopu à tuttu, più affidabile chì russiu Ùn ci hè micca polizia nudda parte!

Sghjetti SMS-felicità in quatrains u ghjornu di a Pulizzia

A so longu di a so storia, u Ministeriu di l'Internu hà assicutatu un numeru numaru di trasfurmazioni è riurganizazione. Invece di tuttu ciò chì l'auturizazione hà custodiatu custantu u ordine è l'interessi di u nostru gran paese. A ora, ci sò pulitici di sicurità publicu è polizia criminali. U travagliu di i dui corpi hè cusì impurtante chì i perpetratori di a celebrazione ùn abbandunanu micca postu ancu in una festa ufficiale. Fate chì u so sognu còdice, babbu o fratellu in u vostru ghjornu prufessiunale ùn hè micca vicinu à voi, ma pudete sempre mandà un missaghju SMS-felicità in quatrains à u ghjornu di a Polizia. Cù l'aiutu di i telefuni mubilii, i riti suciali è l'indirizzu email ùn hè micca difficiule. Tuttu u megliu cume sms-felicità in quatrains à u ghjornu di a Polizia, avemu cugghiutu per voi in un locu: A polizia mantene a nostra pace, È u nostru torru perturbe in a notte, È a nostra propria prutege durante u ghjornu, Perchè "grazia!" avemu dettu l'heroe!

Felicità à e vostre vacanze, amicu! Vulete a buntà, bona furtuna in a lotta ghjusta È cusì chì più Stelle fècenu stallà nantu à e so spalle.

A polizia di vacanza! Be happy, old friend! Hè una felicità di i vostri amichi!

Sempre sì u stessu, In u vostru uniformu. Prutene u restu Russi è e vostre vacanze!

Felicite à voi per questa festa, i Guardian di l'Ordine, dumande! Ju ti benissimu felicità, fortuna, salute, per è fieru di i vostri babbi!

New congratulations on the Day of Police colleagues

Comu in qualsiasi altri professione, hè impurtante per a polizia per esse fiducia in i so sociiani, i culleghi, subordinati. Un equipu amiche è bonu funziunamentu hè a guarantiscia di u successu di travagliu, ma solu se cada "ligame" cumu cumplittamenti qualitatii cù i travaglii di travagliu è prontu à u gruppu di rescue. Hè assai impurtante nantu à u ghjornu di a Pulizzia per dà un novu felicitu di felicità à i culleghi - quelli persone chì, in u so spalle, pudete sempre favvi. Felicità nantu à i ghjurnati di i ghjurnati di i Puliziarii pò esse liricu è umurusu. A principal cosa - per "cun l'anima"! Qualcosa di u mondu hà cunfonditu - fate bandiugani. U pianu hè criminali, u pianu hè prestu. Un mondu capaci di scunfortu. Ma a pulizzia sapemu cunvemu a nostra vita. Criemu chì à l'ora di e lezziò, puderanu salvà! U ghjornu di a Pulizzia, ti vògliu un forte, valore, valore. Hè sicuru per avè u vostru serviziu difficili. Chì in casa i vostri parenti eranu aspittendu è si sò incuntratu, Ci era a felicità per tuttu ciò è u successu in tuttu ciò!

Bonu, cù quale si pò scrive una figura per un cavaliere, un eroi? U Poldu di Polizia! Sìvitate à esse in i ranchi di l'infurzatori di a ghjustizia, vogliu esse cun voi cum'è partinariati! Ma cum'è ùn serve senza mè ... Sapete, perviglutu, sò cun voi! È in ogni ghjornu di u ghjornu è di a notte in mè a prontità per vògliu a bona furtuna, a salute, una furtunata coincidenza di circustanza è parechji novi vittori!

Colleagues, Poldu di Polizia! Ci fà fàliri! Chì i carchi ti rèndenu Quellu chì cunnosci perchè un bellu tempu! Vulete a felicità, I ghjurnati per ghjornu, Parte participazione è gioia in tuttu. Deguiu vi felicità di e vacanze! L'autorità è i parenti! Vinemu di zagashnikov Candies è cognac!

Tutti i prublemi - di l'inghjulanza, Tutte e rifurmi - l'elegà di i capi principali: vulemu travaglià ccà! Ci hè quì per i persone ordinariu! Prutje tuttu ciò chì hè santu hè u nostru travagliu difficiule! Allora, festa felice, carusi! Polizia di Polizia Felice, amichi!

Felicità à u vostru amatu in u ghjornu di a Pulizzia

Stòricamente, u rigalu solidu per i puliticamenti in u so festa di prufessiunale hè un cuncertu solenni di cuncerta alluviale annantu à i canali di televisi cintrali. U so 'prugramma generalmente cuntene felicità di i principali funziunarii di u guvernu, funziona di stili populari populari, ricumpinsamenti l'eroi di l'annu passatu. Unnegistallu, u cuncerta hè u primu rigalu di a polizia di l'statu, ma micca l'unicu. U 10 di uttùviru, l'amministrazione congratulates law enforcers cun premia è altri prumuzioni, amichi è culleghi di i fiori è rigali, famiglie è amate sò dettate e belle parolle laudatorii in verse è in prosa. Presente è avete amatu u felicitu di u ghjornu di a Pulizzia. Per esse rispunsevule per a vita è a salvezza di l'altri, avete bisognu à esse un eroe di veru. Chì vulete a vostra amata? À u puliticanti di u mio? Per sempre, in ogni locu da quì in avanti. Cumu averebbe spese in spalla à spalla, u travagliu periculoso chì hà, u mo amuri, aghju sempre troppu preoccupatu. Vulendu chì sempre ci era sempre forza abbundante per u travagliu è per mè!

Militiaman - questu so sonu orgogliu? Per tuttu ciò ch'e ùn cunniscite, per mè - sona! Cu voi hè assai affidatu è confettu, sò à u travagliu - una spada, è in a vita - un scudo. Parenti, u mo amatu! A notte sminte senza speranza, È ancu salute è felicità Vulèntu, Citt mil baci da a vostra nella.

In a pulizzia duverete bisognu, ùn pò micca evaluà u vostru travagliu. Ora ghjornu è notte, in u calore è u friddu. Prestu per aghjunghje i criminali. U mo amatu, ti vògliu nantu à u vostru ghjornu prufessiunale. Banditi per scapparà à u prigiò, U vostru solu avè avutu l'ombra!

Beautiful congratulations on Police Day in pictures

Sicondu statistiche ufficiale, cintinara di pulitichi pèrdite ogni annu in esecutà, chì prutegge e civili. Parechji di elli ùn sò micca prutiggianu l'ordine di a cità, ma ancu participonu à a cumpagnia di spots caliu. Hè assai impurtante nantu à u ghjornu di a Pulizzia, micca solu per avè u tempu di riceve bè sbatevoli parenti cù l'amici, i culleghi è a testa, ma ancu per visità u munumentu di a cità per un bouquetu di fiori in memoria di i culleghi persone erudicati. Ùn ancu micca scurdate di quelli chì abbandunonu u serviziu per i feriti severi o anzez. Mandate veterani di travagliu è eroi bella felicità in u ghjornu di a Pulizzia in ritratti, versi o linii prosaic. Chì tutti l'omi è e donne chì eranu assicurati di l'agenze infurmazione lawrale sapemu chì u so serviziu à a patria ùn hè micca smeggiatu!