Felicità u 9 di nanzu in pratica ufficiale è in versu per i veterani da i zitelli. 9 di u 2016 Vittoria di u ghjornu - felicità sms, corta, sinceria. Cumu felicità à i veterani u 9 di maiu - poesia è prosa

Fate di e vacanze celebrati in e diverse perdurè in u nostru paese, u ghjornu di a Vittoria hè a sola data, veramente sagrada per ognunu di noi. A vittoria di u fascismu spizzò a storia di u XXu seculu è u cursu di l'avvenimenti in tutti i cuntinenti. Hè terribili à pensà à quale prezzu sta vittoria hè stata vittata, ma hè diventata ancu più terribili da a so pinzata nantu à l'altru risultatu di sta grande battaglia è u regnu di a dittatura fascista. Annualmente à i veteraneu di a Gran Guerra Patriuttiva mandonu u so felicità in u 9 di maiu, i zitelli, scoli, straniani. Questi chjassi è poemas cun palori di gratitù sò dettu à i prucuzzuri chì ùn si duminavanu e so armi in anni difficili, chì ùn vanu micca i so patria, chì si difendonu cada una di i so rinculi. I telefòchi di veterani di questa guerra, l'avvucatu Afghanu è u Chechenu, e guerri di questu seculu, sò sappiuti cun SMS con felicità in felicità in u ghjornu di a Vittoria.

Felice parla di u 9 di maiu 2016 in verse è sms

Poonies-felicità in a festa di u 9 di ma sò ricivuti da tutti i nostri gloriosi veterani. Pò esse ancu ricerciati da i poeti militari, ancu in i rotuli trà i pugnimenti pesanti o poemoni chì vinianu in mente di i ghjovani ghjovani chì viaghjinu à veda. Forsi quandu vulete scrive u vostru dedizioni à i cumbatturi antichi, i citatini onorifichi attuale. Poveri di felicità sò sonu, ma sempri sinceri.

Sottu partenze di SMS per u 9 di mese in verse

Sì i vostri avis è aviani viranu in un altru cità o ancu un paese, ùn ti micca scurdate di mandà un picculu sgarbu di SMS in u 9 di maiu. Truvate un versu cortu per questu o sceglie i nostri paroli per i veterani.

Parigghi sulipuli u 9 di maghju à i veterani (versi)

U ghjornu di a Vittoria, ci sò sempre parechje discorsi. Veterani, già assai anziani, vinianu à visità i scoli di l'espansione è parlanu di l'eventi di a guerra, à quali eranu, è sò participanti. Veterani chì anu venutu à visita pò esse felicità u 9 di maiu - poesia, prosa, grazie. U restu di u tempu, dedicate à a cumunicazione cù i participanti di a guerre: escolti i so stori unichi, dumandate cumu tuttu ciò chì success in 1941-1945.

Accolta di Thanksgiving da u 9 di maiu 2016 à i veterani da i zitelli per i poesi

A vittoria, chì fù datu u prezzu più terribili di a vita per più di 28 milioni, ùn sarà mai smegata. Li Grandson di i sposani di i veterani anu creatu, ma celebraranu u 9 di maici cum'è a festa più impurtante per tutti, senza chì parechji avemu micca avutu nascitu. Oghje, veterani chì anu survigliatu in l'infernu di e battaghju, accettanu felicità in a festa. Cumprà a milioni di felicità è mandate parolle di gratitudi à participanti familiarii di a guerra per email o dite "ringrazialli" in persona. Prima di u ghjornu di a Vittoria, assicuratevi di troppu parenti cù u 9 di maiò per i veterani in a cullizzioni di poema o l'utilizanu. Mandate i participanti di a Gran Guerra Patriunale, chì stanu à voi, i missaghji spirituali è ùn ne micca scurdate di felicità à i vostri grandparents è vicini nantu à a casa è a curretta.