Formazione di l'immunità in i zitelli. Parte 1

A Immunità faciliteghja a capacità di u corpu di ricanuscià è di distruisce e sustegnu straneri - bacteria, virus, parasites, i so toxine, è di i so propria cellu alterati. U sistema immune si compone di un settore di links, chì unu chì duveranu un travagliu specialu. Tutte l'elementi di stu disignu pò esse divisu in inespeccique, o cungenital, è specifiche, chì hè, acquistate. A immunità innata hè sempre attiva, ancu in l'absenza di sustanzi naturali. Spicificatum accumenza à l'actu solu s'ellu l'ineminu entre u corpu. L'immunità innata satisfà i "sfulari" prima. Cuminciò a travaglià prestu quandu u foglie cumparisci nantu à u focu biancu, ma à u pienu putere ùn turnà in giusta. A immunità innate hè cunsideratu un sistema inespeccile di prutezzione per l'infezzione, hè listessa in quasi tutte e persone, è a so cumpagnia principali hè di prevene u sviluppu di a maiò parte di e infezzioni bactriali - per esempiu, bronchitis, otitis, angina.

U primu nantu à a strada "strangeru" feghja i barrieri fisiològii - a peddi è a mucosa. Hè un migliu acìticu specialu (u nivellu di u pH), chì hè disastru per "pesti" è hè populatu di microflora - bacteris-protettori. U membrani mucosa pruducini ancu sustanzi bactericidali. I dui barreri detentanu a maiò parte di i microorganismi aghjettivi.

"Strangers" chì supraneghja tali atteppu scontri cù u ligami cellulare di l'immunità innata, cioè, cù ciloghji spezializzati - fagociti, chì si trovanu in a pelle di mucosa è in i cìmuli di u sangue. Fighjenu in cooperazione cù tippi speziali di prutezione è complezii di prutezione, per esempiu, cunnisciutu da tutti l'interferoni, chì possu l'accattu bactericidali o anti-gravure. Grazie à i so sforzi svolti, solu u 0,1% di i "aggressori" sò vivuti.

Distanzzione di Ughjettu Speciale
L'immunità specificu (o acquistatu) ùn hè micca furmatu immedtamente, ma solu dopu à u nàscita d'una molla, è in parechji etaati. Tali prutezzione hè basatu annantu à un furmatu più sutile di a splicing "una propria" di "strangenu" è memoria immunologica, per esse, ricanusciu u "strangeru" chì hà digià avutu in cuntattu. Se l'inimitariu ùn hè micca familiarizatu, a ghjocu l'immunità specifica ùn anu micca riguardu nisuna manera. Questa prutezzione hè furmata in l'interazione di dui fatturi chì sò assai culligati cellu (linfòcchia T e B) è umorali (immunoglobulini). Tanti linficichi T e B-ricunnisciute sustegnu straneri (bacteria, virale) è se metanu cun novu, andaranu subitu subitu in tuttu - perchè a memoria di l'immunità manifesteghja. In questu casu, a secunna volta l'infizzione ùn hè micca occultata o tutta a malatie dura in una forma più ligera. Ma se i cumbiani T occupanu di u so propiu, i linfòciti B, per sguassà di l'enemicu, sintetizza l'antichi urguttivi - immunoglobulini. Immunoglobulini in u zitellu sò furmati gradualmentamente, diventendu cum'è in adulti solu à una certa età.

Un rolu impurtante in a formazione di l'immunità aducquata hè ghjucatu da i vaccinati fatti in una età curretta, è ancu di i scontri naturali di u zitellu cù i microfibri è infezi virali in i primi 5 anni di vita. A più riccu serà u ricordu di infezzjoni, u migliore u pappu sarà prutettore in u futuru.

Pratu per a battaglia
Unu di i cumpunenti di l'immunità specifichi sò immunoglobulini. À u so livellu, si ponu ghjudicà u sviluppu di a malatia è accertamente di determinà l'"ghjustu".

Ci hè 5 tipi d'immunoglobulini: A, M, G, D, E. Immunotubulin D hè participatu in a pruduzione di limfofichi B. Immunotubuline A (lgA) prumove a prutezzione di a mucosa. Elevate livelli di LgA in u sangue indicanu un prucessu infjammatori. I Anticelli di u gruppu M (lgM) ùn sò micca ricurdati da a prima volta da u "stranger", ma dopu à collisionu cun 2-3 tiemphi più, anu da ricunnosce è ghjè digià travagliendu per a distruzioni. Duvuta per sta pruprietà, a vaccinna di IgM hè pussibile. Quandu vaccinati in u sangue di un zitellu in dupperi dosi sò introdutte inactivà i virus in modu chì u corpu hà sviluppatu i so antichi. I Anticelli di u gruppu M cun lGA infatti di guidà a prima. Elevate livelli di lgM in signu di nascita per infezione intrauterine (toxoplasmosis, herpes). In i zitelli più antichi - chì u zitellu prima si trova u virus è hè ingannatu. Usannu lgG, u corpu "finisce" l'infezzione. Ci durà 1-2 simani à pruduce. A prisenza in u corpu di l'anticisteria di sta classa à un certu virus significa chì una persona hè stata infosa da una infizzione (sarampelle, varicule) è l'immunità hè stata sviluppata.

IgE hè sintitizzatu quandu parechji parasites (helminthi, vermuli) sviluppanu in u corpu, è quessi anticorpi anu da risponde à reaczioni allergii. Se una alergera sospettata hè prescribed, u teste di sangue per l'IgE hè cumuni, è per pudè determinà a sensibilizà à l'allergens - lgE specifiche. Cù u più forte u reaczione à l'allergenu, più u più altu di l'ultimu indicatore.

Partenza di u viaghju
Se l'adulti anu anticisteria à centuie di "pesti", i capelli ùn sò solu di travaglià. Cusì à i sfarenti stadi di u sviluppu, u sistema immune di migliori possa diverse possibili. In parechji rispetti, influene in quantu malati è à quale età hè sick.

U sistema immune sianu accaduti in forma durante a gravidanza. À a 3ª a 8a simana, u fegatu hè furmatu, i linfofò-B apparentanu. À a 5th-12th week u timu hè furmatu, induve dopu à u nascita di u zitellu T-limfochite, u cumminiu da maturu. À u stessu tempu, u nucliu spleen è linfatimi formanu. À a 21a settima di gravidanza, u spleen hè adupratu ancu pruduzione di limfochismi. I nòmuli di u linfoma, anu dettevviu bacchi è altre partìcules strangulenti è i mantene micca dapoi l'ingrossu. Ma sta funzione di barriera cumenciani à fà solu à 7-8 anni. Se in 1-2 trimestrali l'expectante mamma hà patutu una malatìa infizziosa, sarà micca ribilitatu à manghjà, u risicu di a formazione incorrecta di queste l'organi. In questi termini, una donna avissiru evitari u cuntattu cù a grippa è l'ARVI se possu, è ùn mancanu un sullivamentu.

Trà a 10 e 12 simane di gestazione, u futuru ghjinuu accumincia a producià i so propogni immunoglobulini, primarjament a classe G. Unu di l'ultimi ancu riceve per u sangue di a so mamma è a placenta quasi sùbitu dopu à cuncepimentu. Ma prima di u 6 simbulu di u gravidenza, l'immunoglobulini materni sò prisenti in u sangue di u fiocciu nascuto solu in quantità è cumune. Per questa causa, u risicu di infezzjoni hè assai altu per babies prematuri.

Dopu à a 32 simana di gravidenza, l'anticorgii principiani per fà rapidamente, chì prutege u zitellu da e malatiene in i primi misi dopu di nascita.