Irina Meladze cuntò cum'ellu hà survivuta a tradizione di u maritu

Una settimana fa, l'ex solista di u gruppu "VIA-Gra" Albina Dzhanabaeva per a prima volta brindò una entrevista franca nantu à a so rumanzu cù u populari cantante Valeria Meladze. L'attrìzia hà dettu chì ùn hà micca vulutu sfruttà a famiglia di l'altre, è hà assai preoccupatu.

L'altru jornu, l'anzianu sediu d'Irina, Valeria Meladze, anu decisu di dilli di a prima volta nantu à ciò chì hà duvillà quandu una famiglia grande s'hè cullassatu davanti l'ochji.

Sicondu L'Irina, chì u so maritu hà una mistresse, hà amparatu in u 2006. Dopu a ceremimia di cuncedimentu unu di i premiu musicali, a coppula cuntinuau una conversazione, è Valery admessi chì hà avutu relazioni in u cantu, è chì in queste rilazioni u cantante hà avutu un zitellu. Revelazioni di una persona amata hè cunversione veru per Irina:
Ùn pudia micca capì questu quì stu diploma di ingannimentu nantu à parte di un omu chì era micca solu u mo amicu miridiu ma era un amicu era pussibuli.
Hè impussibile stabiliscendu relazioni, ma Irina ùn pò micca permette di divutu divorziari. A quelli tempi, a figliola più nova di Valeria era solu trè anni, è a donna ùn vulia micca minurà i zitelli.

A ora, e figliole di Valeria Meladze sò serii distressi da u divorziu di i so parenti. Oghje, Arina, di 13 anni di età, ùn pò micca stata tena, lacrimendu chì u so babbu abbandunà a famiglia. A zitella confessa ch'ellu ùn vole micca ripetiri u destinu di i so genitori.