Memo per i zitelli: cumu fà cumportanu à a spiaghja

U nostru articulu, chì sarà chjamatu "Memo per i zitelli: cumu fà cumportu di a spiaghja", hè megliu esse diretta à i genitori, ma dopu, vedi, ci sò i figlioli intelligenti chì puderanu di applicà i nostri cunsiglii utili in pratica. Dopu tuttu, in u caldu - un veru calore, è u passatempi di i zitelli à a spiaggia cù i so genitori guadagnani. Dopu oghji di travagliu, l'adulti pruvate à purtà i so fiddoli à u partitu friddu di u fiumu per pudè pacà u rilassate. Tuttavia, ùn devi micca à scurdà chì u restu nantu à a spiaghja incù i zitelli precisa una cura particulari di l'adulti è l'obedenza speciale da i zitelli.

In u nostru annu per i zitelli: cumu fà cumportu di a spiaghja, avemu da parlà di ciò chì deveru bisognu à fighjà prestu, mentre riffreghjanu per l'acqua. Dopu tuttu, hè spessu mannatu di i periculi, è i zitelli ùn sò micca sempri capiscenu questu. Cusì, prima di andà cun u zitellu à u fiumu o a spiaggia, ùn anu una volta aventemu à voi chì hè necessariu di cumportamentu à a spiaghja cu cura, ùn hè micca un locu per sperimentate è ancu più di disubbidenza. In u casu di una altra linea di cumpurtamentu, perchè ùn avete micca guidà un criaturu à a spiaghja.

Memo nantu à a spiaghja, in u primu locu, deve ricorda di i periculi chì l'acqua stessu cuntene. Eccu, sicuru, l'acqua propiu ùn hè micca periculosa, ma u cumpurtamentu annantu à l'acqua pò pruvucà a emergenza di situazioni perikuli è risicati.

I nostri primi cunsiglii per voi hè di insignà i zitelli per nassi. E, quantu possibili. Sì avete l'oppurtunitati di dà i vostri migghiori à a piscina à l'età di trè anni - excelente, fate cusì. L'instructore vi aiutà à u zitellu superà u timore di l'acqua, insegnu a natari, adcettate, è cusì infine un pocu rispettu per l'acqua, è un capìtulu chì i ghjaculi di acqua hè periculosu.

Ma ancu se u so figliolu hè circa à cinque o sei anni è sapi per natà, ùn lasciarete andà à l'acqua senza maniche spéciale. Di sicuru, u megliu per questi scopi hè un anellu inflatable. Inoltre, u zitellu ùn pò fàlla, - dìcenu, pudariu swim, perchè avete bisognu di un cìrculu, sò chjuco? In questu casu, cumprà cun ellu un saccu chjappà o rinfrescanti in u brazzu - ùn strincinu li movimenti di u zitellu in l'acqua, ma u mantene ancu bè.

Mi piace di qualcosa parolle nantu à i colti di l'aire, chì sò in moda. Imparare un zitellu pudendu natà nantu à un colchju hè l'altru di l'imprudenza, chì hè ciò chì deve spiegà cun elli intelligibile. Ci hè parechje motivi per questa, è u primu: u tarrenu pò esse solu sia purtatu da u ventu da a spiaggia. Questu hè spéciale periculosu, cum'è si capisci, hè in mari. Inoltre, u chjucu in u celu si chjina in u fattu chì, mentri u zitellu serenamente floatanu nantu à u colghjunu, ùn hè micca bramatu di ritruvarlementu, e fiori di l'acqua nantu à a pelle actinu cum'è una lupi per i raffi chjami - è u zitellu pò crede in minuti, cusì longu per natà nantu à u colchju ùn valuta .

U prossimu momentu hè u fondu u fondu. Prima chì u zitellu corre in l'acqua (è sopratuttu s'ellu ùn era micca in questa spiaggia à tutti), unu di l'adulti devini esse. Per pruvà a terra sottu à i vostri pedi hè assai impurtante - ùn permettà micca chì u zitellu permette dodici è bogus annunziate induv'ellu si chjappà u cimi, induve parechji alte di u lattice crecianu, per ellu ùn ponu accade impurtentamente. Ricerca per i platti neve.

I jocare di l'acqua sò l'attività prediletti per i zitelli à a spiaghja, soprattuttu s'ellu ci sò parechji. Hè bellu di ghjucà, ma avete bisognu di ricordu chì ùn deve micca fà lu stessu da a spiaggia. A più prufundità per i ghjorni hè di a cintura. Dopu tuttu, sè, dìcenu chì i zitelli sdegnu una bola, ùn vola micca in a direzzione di u mari - avè bisognu à aghjunghje, per ùn lascià finta à a prufundità. Pruperà impetu à i zitelli per ghjucà i ghjucati induve si "affucanu", pascenu assai è spessu, ancu di chianci: "Sfrancate! "In u ghjocu ùn deve esse micca usatu, perchè se qualcosa chì succède - puderia micca solu fà risponda micca, pensendu chì si dicia in u ghjocu.

U sole in gran numaru hè ancu u nimicu di u corpu di u zitellu. Se tenete un zitellu (per esse quasi 3 anni), ùn hè micca bisognu di lascià à longu nantu à a spiaggia naked, almenu finu à u so corpu à pocu tempu stessu hè cupartu cun un focu uniforme. Pudete facilmente cremà, è questu purtaranu a consecuenzi desaggianti - in particulare, un aumentu di a temperatura di u corpu, u dulore. U zitellu hè assai difficiuli di sogliu di sogliu, cusì pigliate sempre una cammisa ligera nantu à a spiaggia per allughjà u perchè è u spedizione, è panamata, perchè u sole ùn brusta u filu. È ricordu di voi cumprà un paru umbrella di mare - si un zitellu piace à scavà in a sabbia, permettenu fà in u sombra protettiva di u parapu. Per i zitelli più antichi, in principiu, sta regula pò ancu esse attu, particularmente se u zitellu sia caucasianu è tendenu à crede. In ogni casu, quand'è vo passate à a spiaghja, tira à u saccheghju una crema per un cremante sicurezza è una crema dopu à sunbattu - anu da esse da esse in usu.

Per evitari u calore è u sole, deve sempre ricurdate chì ci sò parechje ghjorni di u ghjornu in u quale hè difficiule d 'abbruciari - hè questa ora è avete bisognu à esse in a spiaggia, è u reste - per ocultarete in casa da i raggi di u sole, chì anu ancu esse radiuattivu . Questa ora tutti sanu - in a matina nantu à a spiaghjula necessite sunbathe finu à 11 o'clock à a sera, è dopu surtite da u sole dopu à 18:00 - e da e so ardori ùn hè micca definitu micca terribili per voi.

À a spiaghjolu duvete bisognu di più acqua per u zitellu - perchè u restu attivu è u soli in quantità maiori desidrata u corpu di u zitellu. Per dà à un zitellu hè necessariu tanta freta si ponu - questu pò ancu salvà da un calore! Per guardà a bbona fresca, pudete truvà una cosa cusì útil, cum'è una buttiglia di thermu. In quantu à l'alimentazione - pò ancu esse presi in a spiaggia, ma micca di manghjà assai, per ùn ùn entra micca in l'acqua cun un stomacu tuttu. Dà preferenza à i ligumi di frutti è ligumi, ma aghju avete cun a vingira. Pigliate e toipece di acqua, per lavà i mani.

Se si restanu à una rocca sputica - ùn permettenu micca u zitellu salto da i rochie! Questu hè assai traumaticu, sopratuttu s'ellu ùn hè cunnisciutu u fondu sottu a rochie! E in generale, senza prupietà a tècnica di saltà da altitudine, u zitellu ùn pò micca sbarcari nantu à l'acqua, hit and get serious gaps.

U nostru annunziu nantu à a spiaghja dicenu chì nantu à l'acqua duvete esse extremu prudente, sopratuttu se sè ricordu cù i zitelli - ùn puderebbe mancu circarlu da l'ochji, per chì qualcosa male facianu micca!