Ghjorni favurivi per a gravidanza

A prubbabbilità hè a gravidanza, chì hè stata cun uccasioni di u desideriu mutuale è di a pianificazione da i dui parenti, in u tempu tandu, chì passa senza stress è deviazione, è u risultatu hè u nàscita di un zitellu sanu à longu tempu. Ogni famiglia chì aspetta un nascita di un zitellu sònnii di un embarazo favorevule. Per incu u tempu di gravidenza riflettinu è sicurezza, i genitori parenti poni fà u so megliu.

I ghjorni di prublemi per a gravidanza, o più preziosse per a cuncepimentu di un zitellu, fate un pocu tempu in quattru ghjorni (6-8) in u mità di u ciclu menstruali. Hè dunque chì una donna hà una maiò una chance di divintassi incinta. À questu tempu, l'ovu hè riabilitu è ​​prontu à u prucessu di fertilizazione in unu à trè ghjorni. In u so cumpagnu di u semitru, stanu a viusità per dui o trè ghjorni. Cusì, un coppiu maritatu pò calculà u tempu più favorevuli per cuncepimentu prima di u ghjornu di u gravu di a gravidanza. Ghjè in questu piriudu chì i genitori parenti averebanu sessu nantu à una basa di ogni ghjornu. Ci hè parechje manere di stabilisce ghjorni favorevoli per cuncepimentu. Eccu u metu di u calendariu, u metudu di analisi di u mussu di l'igiene, u metudu di determinà a temperatura di u corpu basale. U metu di u calendariu hè seguitu accuratamenti u ciculu menstruali. U metudu di a temperatura basal hè basatu nantu à a misurazione di a temperatura è di custruisce un schedariu spettaculu. In u metudu di studii di precipitates, l'osservazione sò fatti di l'umidità è l'elasticità di i precipitates.

Hè cresce chì l'età più adattata per l'iniziu di un avvucatu favorevuli hè a 20-25 anni di età di a futura mamma è l'età di 25-30 in u futuru patri. Hè revelatu chì in u 20-25 anni l'organu femminile hè cumpletu prestu per u sustegnu di u zitellu è u pienu. In questu anni, tutti i sistemi di l'urganisimi sò travagliani, perch'elli ponu furnisce u fugliu in piglia cun nutrijenti, l'ossigenu, etc.

Un omu di 25-30 anni hè in u primu di a so vita. Ci hè una evidenza chì, finu à 30 anni, i glándula sessu maschili pruducini i spermati di 3 volte più, cumparatu cù 40 anni di età. Hè cresce chì in questu anni, a coppula sò pronti psicologichi per l'apparenza di u zitellu. Inoltre, ancu s'ellu hè a ghadalu hè vinutu per una età ideali, solu serà favurèvule per sè esse previstu.

Pruggagnu di l'imbarazzamentu implica u trattamentu di i genitori di i genitori à i specialisti, u cunsigliu di e prucessi appruvati, l'evità di l'affittu è l'stress. E circa 2 mesi prima di a cuncizione pianificata, bisognu di guidà un stiltu di vita sana: una dieta equilibrada, rigezione di i malascimenti, un bon sonnu. Allora l'oportunità di avè un zitellu sanu criscenu à volte.

Hè u tempu per l'annu. Sicondu parechji spertevuli, u più favorevule per u porte un ziteddu hè u pezzu quandu u primu trimesteru cascà nantu à a cascata è u so nascita per a primavera o estiu. In questa scena, u gravidenza di i primi trè mesi passa in u vaghjimu, quandu e vitamine naturali sò abbundanti in cunnessione cù a racolta di frutti è ligumi. À u listessu tempu u tempu ùn hè micca sempre friddu, ma ùn hè micca sempre caldi. Duranti stu pirìudu, una donna incinta per manghjà prudutti naturali è cammina in l'aire frescu.

U sicondu trimestre di a gravidanza hè cunsideratu relativamente invulnerable è più tranquillu, perchè hè bonu s'ellu hè cascatu nantu à staghjoni d'inventi. Duranti stu piriodu, ùn hè micca cusì riesce per aghjunghje un friddu, nò solu in u primu o terzu trimestrali.

L'ultimu u terzu trimestre, avè a primavera o ancu u principiu di l'estiu, hè bonu perchè in questu tempu di i ghjorni in caliu hè diventatu più. Questu permette à a donna incinta in spessu passanu più tempo libre in paesaggio. Dopu à u cunsigliu, a mamma di novu fattu cù u zitellu pudarà marchjà senza teme à piglià un friddu. In u casu di una mancanza di vitamini, chì hè assai cumuni in a primavera, una donna pò uttene prima appruvazioni di cunfitti di vitamina speciali apposta per e donne incinta, è da cunsumalli verdi freschi. Inoltre, cù l'aumente di primavera ùn hà micca bisognu di portà molti di robba, chì hè piacevule in cunnessione cù u panicu di u ventu.