Comu pulisce l'estomacu dopu aduprà

In l'articulu "Cumu sguassà u panicu dopu a dà nascita" vi cunsigliamu cumu pudete ne puru u stomacu. L'esercitimu perchè ùn hè mai statu un prublema. Prima di avè un picciottu, avè i paràmetru mudellu, cù l'altitudine di 175 centimetri, aghju 54 kilogrammi, era cuntentu cù tuttu, ùn eru micca magu. Doppu a gravidanza, li peni extra era dipositu nantu à u mo stomacu, ma dopu à u partu hà digià 55 kilogrami.

Dopu à u nascita di u zitellu, era daveru da u sughjettu cù un zitellu. À questà, andava à vede à mè stessu in u specchiu è era horrifiedu. U me stomacu stavenu nantu à e mio robba. Aghju fattu u me migliori per liberà di st'eddi enormi è terribili. Avè avutu un zitellu in i mo braccia, ùn pudia più impurtà ghjente, ùn era micca tempu. Aviu avutu studià à domiciliu, è avà pozzu di diri chì l'esercitu ghjocu in casa ùn hè micca un anellu vacante, u risultu supira l'expectativa. Sè travagliate dura è regularmente, pudete ottene u risultatu dumandatu. A più impurtante hè di sceglie u vostru cursu di l'eserciziu, perchè ùn ti micca causatu disconfort e tante possu chjappà.

A regulanza hè impurtante in tuttu. Prima hè bisognu di portà una ropa intima corsetina postnatal. Pudete cumprà in un supermercatu di grande farmacia o in un magazinu di i vestiti per pregnant women.

Rinviu parechji articuli di l'Internet, da diverse libri è revistini, selezziunate selezziunate per rinforzà u tagliu musculu è di a pelle. Ci hè molte infurmazione, è puderà truvà qualcosa per voi stessu. In modu persunale, aghju avutu parechje exerciti. Mi aiutanu à mè, è vi aiuterà.

U primu exercitu. Aziende di u zitellu hè a "bicyclette". Duranti l'esercitu di stu sternu, u linu ùn deve firmà à pressu à u pianu, i musculi addominali ùn si piacè.

U sicondu exercitu. Moughjemu a pelvis. In a so back, pigliate una pusizione horizontale. Pusitu i nostri petti nantu à una petite elevazione. Allora aghjunghjeghju i càccioli è tufà a pelvis da u pianu. Assicuratevi chì i musculi sò in tensiunale. Da i taccasi à a testa, una ligna hè turnata. In questa position, riparà u corpu per 5 o 7 minuti. Allora puderà abbandunà i nostri pedi à u pianu. Repetite 6 volte. Hè necessariu cullà à 12 volte. Hè bisognu à fà gradualmente, à pocu tempu a crescita a quantità di approcqui in un tempu. È a carica hè aumentata da 7 à 12 seconde.

U terzu esercitu. Turni di ghjinochji. Fate nantu à a spalle, mani darrere di a testa, mantene e vostre peri. Mantene i vostri pezzi boni. Pi quantu pussibuli avemu usatu in u stomacu, esaminà è cresce cù a soffra à l'angolo di i ghjinochje. Ci vole à pressu à u pezzu. Avemu seguitu i musculi nantu à l'abdomenu e mantene in suspense. Allora accumpèghjami i ghjinochji in fondu, finu à chì u pustuzzu di u cuddaru contru u pianu. Cuglibi sò micca sfracicati. In questu postu, detaremu prima, dopu torna à a pusizione di partenza. Dopu avemu fattu i stessi movimenti versu a left. Avemu bisognu sei avvicinamenti à un tempu, è portanu pocu à 24 avvicinamenti.

U quartu exercitu. Faremu à rinfurzà i musculi di a cintura è i maletti. Lie à u dirittu right. Pundu a manu sottu a testa. A seconda manu si stende in fronte di voi è a mettela nantu à u pavimentu per u equilibriu, ci stinzanu i musculi di a pelvis, l'abdomen, nucali. À a strada, andemu à i so pedi. In questa position, riparemu e pede per parechji seconde, poi volte torna lentamente à a pusizione di partenza. Facemu 6 avvicinamenti è ghjustu à l'altra parte.

Quinta attività. "Cesati". Repetite stu saggiu per 1 ora in 8 avvicinamenti. Avemu seguitu i musculi, mantene in suspense.

U seculu uttèsimu. Si aghjunghjevanu. Cusì, avemu avutu a raghjoni. Fighjate à u pavone da i ghjambii nantu à u dirittu right. Guardemu in tenza i musculi addoppici è e nucciasti. Allora pianu pianu pianu à i ghjinochji, mantendu i musculi in a tenza. Strain muscles of the pelvis and buttocks. Sente à sente da i gambi in a direzzione opposta. Seguità chì i movimenti erani lunchi è liscii, senza mancu di sviluppu sudden. Sì cascate bbonu nantu à u culmu, pudete fà cuddà muratore è sprains.

U sèttimu exercitu. Parentesi cumane. In u principiu, stu sercitu serà più difficiule di fà. Siegnu in u pianu, mantene a nostra volta inghjustate, i ghjinochje pacchetta e mani inghjustate, stenderanu davanti à noi. Allura accumincia a retrouvette. Faremu a rilassate è ti tirau l'stomacu in l'exhalazione, pianu pianu novu postu è pigliate a pusizione prelata. Femu cù regularmente. Facemu l'esercitassi lentamente è guardate i musculi in a tensione. Per queste l'esercitazioni un ghjornu passu 15 minuti, è per 3 mesi di a furmazione di u ghjornu, aghju stabilitu chì a panna spregia.

Avà sapè cumu per lavà l'stomacu dopu à dà nascita. A cosa principalu ùn hè micca esse mandrosa è eseguite regularmente, u risultatu sarà visu.