Infezzjoni di citomegalovirus e gravidanza

Fighjemu quellu chì è citomegalovirus in generale, è ancu questu chì sò e so cunsiquenzi quannu manifesta durante a gravidanza.

Infatti, l'infezioni di citomegalovirus è a gravidanza sò cuncetti ch'elli si vanu. In tuttu u mondu, e donne chì ghjucanu sò affettati di citomegalovirus più spessu. Sicondu parechji dati, l'incidenza di e femine in embaraznidi dista da u 80 à u 100%. In u 30-60% di i zitelli, i primi simbulìzii cù l'infezioni citomegalovirus digià apprizzatu in u primu annu di a vita. Infatti cù stu virus cun contactu da una persona malatu, è a maladie in casu spessu occur in forma aguda o asimptomatica.

A infestazione di Cytomegalovirus, se prisente, si trova in quasi tutti i medii liquididi di u corpu umanu. Ci hè chì ghjè facilitu per infestate da travagliu in u viaghju, da u sessu senza tutela, hè ancu pussibile chì u fetu hè prenatal è u virus si transmite à u ghjudizioru duranti u travagliu o durante u travagliu. Ci hè chì u risicu di infizzione hè quantu massima prima in u primu annu di vita di u zitellu, è dopu à l'età di l'iniziu di l'attività sessuale.

Cytomegalovirus hè in certu perpetu in u corpu umanu, ma tutti i segni di a malatia, com'è regula, ùn anu assenza. A persona pò esse tesi teòricu u virus in tuttu stu tempu è esse una fonte d'infezzione. Cù una diminuzione di l'immunità, un sviluppu di l'infizzione hè pussibule.

Infection e pregnancy

A manifestazioni clinica di l'infezzjoni di citomegalovirus hè in particulari. A malatia hè spessu accumpagnata da un crescente di a temperatura, i linimuli linfèmi accuminzanu a crescenu, musculus dultezza, debule. I medichi spessu in questu casu putianu, sicondu i sintomi, u diagnosi di ARI.

In ogni casu, si u trattamentu ùn hè micca iniziatu, i maladie puderanu sviluppà pneumonite (i pulmonate començanu à inchinu), un stomacu è l'ulceru intestinali, a situazione pò esse cumplessa da l'hepatitis è a miocardite (infezzione di u musculu di u cori). In parechji casi, un veru diagnosi ùn ponu esse stabilitu.

L'infezzione di Cytomegalovirus hè un periculu particular in u gravidenza. Questa ghjè oghje u mutivu principalu perchè e donne sò in rischiunamentu di l'abortu, è ancu parechji nascuti prematuri. Per u fugliu, una infizzione hè periculosa cù difetti difetti di u sviluppu: u moveru, l'occhi, spessu all in u mùsitu fetu in utero.

U risultatu imprevisible è difficili hè pussibule si una donna hè infettata cù citomegalovirus direttamente durante a gravidanza, quandu una donna ùn hà micca un'immunità. In quessi casi, ci hè un "gravidenza di citomegalovirus", durante quandu u virus entra in u fetu in pocu tempu. Sì l'infizzione accadò prima di a gravidanza, u ghjornu chì u corpu hà digià addistratu un certu antibodies protettivi contra u virus da a ora di u gravidenza, chì reduciu significativamenti u risicu per u fetus.

Infezzione congènita - sintomi

Durante a deteczione di u virus in u sangue o fangu di una donna incinta, u risicu di l'infezzione intrauterine aumenta. Questu indica chì u prucessu attivu hè struitu. Quì sò sintomi tipichi di l'infezi virali congenitali in i culmi novi:

- demucrazzìa in u sviluppu, chì iniziu in u sviluppu fetu;

- liver enlarged e spleen;

- ictericia;

- a prisenza di una sarbacita;

- una quantità di disordini in u travagliu di u cori è u sistema nervu.

Un ziteddu predilettu hè in solitu protettatu da infizzione. In l'embarrassatu normalu, a placenta ùn hè micca permeable à infezzioni di citomegalovirus, ma à qualchì volenu u virus pò intrutu in a placenta è cambia in modu cusì chì diventenu poroso è u virus infetta facilmente u fetus. À a fine di u gravidenza, l'anticorpi protettivi da u corpu di a mamma sò trasmessi à u fetu, per quessa, i zitelli nascuti in tempu sò largamente protetti da l'effetti di l'infezzione.

Per diagnosticà i citomegalovirus, hè pussibile, avè impartitu l'analisi chjaru di u sangue, è ancu l'urina, faciuli in quale u virus hè facilmente truvatu. In u sangue, l'anticiccelli sò più spessu determinate. Ùn ci hè micca un trattamentu especial per a infestazione di citomegalovirus. Per u trattamentu utilizà una quantità di drogi chì aumentanu l'immunità.