Tumbemu a sal di u corpu cù u rossu

U prublema di sguassà li salti da u corpu hè vechju, cum'è l'umanità stessu, è ci hè una ricetta chinesa, pruvata per seculi, per esse extracte sal cù u rossu. U granu di u risu hè a fibra otticu di fibra, sò chini di furnitu è ​​di furmazione. Sì stenderà u fècheru da u risu, a fibra restante persistente, chì ùn sia digerita in u stomacu, intrinu u trattatu di l'intestinali è assume a scuru. Cusì, travagliendu com un assossu attivu, purifica u sangue è l'intestini. Pigliemu u sali di u corpu cù u rossu, avemu da aprile di sta pubblicazione. _ Dopu avè scumpete u sali cù u rossu, deve esse preparatu. 3 kg di risone seranu postu in un dispunitore di 10 litri di l'esmalte è lavandate ogni ghjornu cù acqua corpente durante 30 minuti. Dopu lavatu, u risu hè spartu cun acqua fresca, è guardatu finu à u ghjornu dopu. Rinfria u risu durante una settimana o un pocu più finu à chì u ricecu stalla a liberazione à l'acqua è l'acqua quede neta. U rossu agituta hè assecatu è guardatu in un saccu di tissuti o di carta.

Duranti a preparazione di risu, preparamu u corpu per a rimuzione di i salseri, à dì, avemu pulitu l'intestinali. Emu un alimentu vegetale, ricche in cellulosa, bevande preparazioni d'herbes chì purifichi l'intestinali, o in un ghjornu avemu un enema. U trattamentu dura 2 mesi. U cunsidereghja in casu chì per u scumu si manghjemu solu riceci fervidu è ùn puderebbe nimu.

Per a preparazione di u colazione, adupamu 30 grammi di colti dispostu è in a coccia di 2 volte cambiammu l'acqua, è u pudimentu finitu hè ancu lavatu cù acqua corrente. U manghjà dopu si face 4 ori dopu u dopu servitore.

Un mesi dopu, i esercizii di riso includei miccanismi per sguassà i salti in u sistema di l'intestinu è urogenitalu cù l'urina è i farines. Duranti stu pirìudu, u state generale di a salute aghjunghje. Per evitari di a debule di u sistema cardiovascular, avete aduprà una dieta rich in potassium è magnesiu, cum'è duranti u trattamentu, u rossu adsorbe è sguassate no solamente minerali bias. Per incrementà a effizenza di u trattamentu, deveru esse scuperte fatali è alcoolate, piccante, salitu è ​​affumicato.

Rice caccià i salti dannuvuli di u corpu
U sicretu di lamas Tibetan. Pigliate u rossu arrustu, cum'è tanti tineddi comu si trovanu. La lavamu, pusendu in u cane, fate l'acqua moltu bervente, cerclo u pruponenu cù a tapa è mette in a frigorifera. In a mattina avemu l'acqua di uceanu, piglià 1 spinafu cù a cima di u risu, fate a coccia à 3-4 minuti senza sali è manghjaraghju nantu à u stomacu vacu finu à u passatu passatu sette anni da a matina. U risu restu sarà spressu di novu cun acqua furiosa è mette in a fria. È cusì face ogni matina finu à chì u risottu hè più.

U sicretu di u metudu hè chì u granellu di risu hè una struttura cristallina. Quandu ci soffrenza u granu, cacciammu u fucile è u caghjunu vene nantu à i grani. E siccomu u pomu di rossu ùn hè micca digerutu in u stomacu, ma in l'intestini, i grani parle di salate in elli. Cusì u nostru corpu hè purificatu di e sopra di salsi. Sicura chì hè prublemi à avè messu cù u rossu, ma se pensate chì dopu à u cursu di u trattamentu ùn diventeranu micca solu più salutati, ma più ghjovani, pudete pruvate. Una prublema: dopu à u bacinu, l'arròciu ùn hè preferente nulla da manghja o bevià almenu 3 ore. Dopu cusì dolore di nutrimentu di a cintura, u pesu chiuviri di scurazioni.

Limpieza di u corpu. Eliminazione di e soppa di u corpu
Stu metudu di purificà l'organettu di i salti cun una scorcia di con di alleoli di cunifuru è u risu fu suggeratu da G.N.goigov. Quì sò i punti principali di stu metu di purificazione.

In a sera, facemu un enema di 2 litri di caldi acqua fogghi. U ghjornu dopu - impregnate sanu, avemu travagliatu solu dilutau o acqua destilata. À a sera in un vetro, cù l'acqua foglia bagnata, femu una cuna di grandi media (fir, spruce, cedar, pinu). In a mattina in u stessu acqua, u bumpu hè fogghi durante cinque minuti. Boil after boiling, tira à u vetru à 200 ml cù l'acqua di ciuri è bè a mità. L'autru mità seranu abbandunati per a sera.

Pigliate una servitore di risu (2 tablespoons), rinsegna bè, pour 500 ml (preferibile funnuta o distillatu) acqua è u mette nantu à u focu. Fate ferite è caccià da u calore. Sustituisce l'acqua, avemu rinfriscati a rinfriscia u risu è a mettela nantu à u focu, fate fogghi l'acqua, fretu durante 1 minuti, fassi risultati. Dopu, rimpiazzà l 'acqua, rilivisce u risu, pour 500 ml d'acqua è pute à focu. È cusì face 4 volte. À u quartu ricevolu, pudemu spolverà l'acqua. Ùn hai sal! Hè culazioni. Dopu quì, prima di u pranzu, ùn manghjarè o bèviate nunda. À u pranzu è a cena - l'alimentazione hè ordinariu, ma micca salitu. In nutrimentu, l'enfasi principale hè nantu à i platti vegetariani.

U cursu di trattamentu hè un mesi. A matina è à a sera per 100 ml di brocciu di pignotti, per culaccio - quattru arghjentu. In ghjornu à un mesi da u corpu sale da 3 o 4 kilogrammi di salti. A liberazione più attiva di i salsi accumenza cù u 15-18 ghjornu di trattamentu è dura 3-4 mesi. Salti spuntanu i vini di sangue (ateroesclerose), da e articuli (polyartrite), da a spine (osteocondrose). Siccomu i salti di salinu abbandunate ancu i salti, chì sò assai necessarii per u travagliu di u core, in u 16 o 18 ghjornu di u dolore in a regione di u coru pò principià. Per impidiscia questu, da u 10 di u ghjornu di trattamentu, avete da ripiglià u melone - 1 cullaretta 3-4 volte à u ghjornu, è ancu di limoni, manzili, patati arrustati, alberi d'albitri, frisk miljuni (prodotti li fihom potassju gran numaru). Da i medicini - asparkam o panangin.

L'essenza di sta tècnica hè chì quattru volte di rossu hè un "pump", chì "tira" u sal in u stessu. A ragiuni - a diffirenza in pressioni osmotichi in tessuti è organi, induve esisti un excedente di salti, è in u rossu, induve ùn sò micca quasi senza questu dopu digestioni. Cusì, idealevenu ferite u rossu in acqua distillata. Allora ellu hè megliu cum'è una "pump".

Ùn àbbia paura di u fattu chì i salti "necessarii" sò fora di u corpu. Quì, cum'è cù a famiglia ordinaria, ci anu da esse salti chì u corpu cunsenta superfluvule. I salti inculcati in i celluli ùn andonu micca, postu chì a cunnessione hè più forte di quella differenza di pressione, da quale u risorse "tira" i salti da l'organi è i tessuti. E quandu emu accuminciamu a cunsuma sottumessu à u salitu durante a purificazione, u corpu, senza assicurà parechji salti da fora, usa i salti di "spare" dipositu in a spine, tessuti di cartilagine, articuli è in i navi. In u risultatu, u corpu ci venenu rejuvate.

Avà à u rolu di i pignotti in a purificazione. U pinu o spruce gill, chì facemu cù una scorcia di pignotti, debiliteghja a cunnessione entre i salti "extra" è u tessulu adjacente. Hè un dissolvente di sustegni chì liganu «dipositu» di sales cù u tissutu. Per quessa, senza ellu, a purificazione hè assai lenta. Infatti, purificazione di u corpu di salti hè unu di i megliaghjuli per a l'ateroesclerose è l'osteocondrosi.

U metudu hè simplice, tuttu hè accessibile è efficace. Ùn ci hè quasi nisuna contraindicazione. L'unicu, ùn hè micca svantaghju chì i pazienti rinale per vìviri una decucultura di pignotti - anu irritatu di u tessulu di u riduce, u dulore in a regione di rinochja, una proteina prublema in l'urina.

Avà sapemu cumu per sguillà a sal di u corpu cù u rossu. Dopu tali cunsiglii è tecniche, pudete scambià a sal di u corpu, ma prima di rializà trattamentu, avete bisognu di cunsultà u vostru duttore.