Boris Grachevsky

Vita è a biografia fascinante di Boris Grachevsky
Boris Yuryevich Grachevsky hè vinutu u 18 di marzu di u 1949, in a famiglia di u capu di u settore cultmass è à un bibliotecaria. Duranti stu piriu, a famiglia campava è travagliatu in u centru di ricerca "Polushkino", in l'abbitanti, induve a zitiddina di u Bori pocu passava. Sicondu Grachevsky, si ricurdò questu tempu comu u più giovanu è piacevule, induve u restu hè sempre statu cunvertitu cù i picciriddi, è u so babbu hà travagliatu cum'è un "paese di vacanze". Quandu 5 anni, u pocu Boris hà aiutatu à u papa cù l'urganizazione è participà in diverse concorsi, chì formanu una idea di numeri di cuncertu rivinuti.

In i tempi d'scola, u creatore di "Yeralash" Boris Grachevsky era u capu trà i so parenti, è à a fine di l'scola, Ghjesù entri à una scola tecniche induve hà studiatu a so sapè di turnà. In u 1968, u ghjovanu Boris servitore in l'esercitu, à a fine di u serviziu in u quale hà tornatu à u so babbu cun una dumanda di ricambienta à a televisione. U destinu destinonu à u Grachevsky à u studiu di film. Gorky, unni ùn era micca stimatu di avè un travagliu televisiu cum'è un carattere.

Da u pumadoru à i capiddi di "Yeralash"

A determinazioni naturali, a perseveranza è a vulintà di ottene l'altitudine hà permessu à Boris Grachevsky per fà u travagliu in e duminii di cuncesione, induve hè statu offruu un travagliu cum'è manico di filmà "Crime and Punishment". Era quì chì un ghjovanu è ambiziosu puderia vede tutte u prucessu di fà una film "da l'internu".

In seguitu, Grachevsky hà cullatu à u locu induve a film "Varvara-Krasa, un Long Spit" hè statu filmatu sottu à a direzzione di u dirittore Alexander Row, chì dopu avè guardà l'attuali di u ghjovanu assistente è offre un rolu episodicu. Dopu questu mumentu, ellu hà cuminciatu à travaglià in u studiu di film, praticamenti senza abbandunà e so pareti. Circa duie anni, u futuru direttore di "Yeralash" Boris Grachevsky hà travagliatu com'è assistente, cusì hè maestru di diversi prughjetti di film.

U sapè ricunnisciutu à Boris per entra VGIK, induve ellu riceve un diploma in a direzzione "Organizazione di a produzione cinematografica". È digià in u 1974 inseme, cù Alexander Khmelik, creanu u prugettu di u ghjornu di a littérale "Yeralash". Da i primi issues, u travagliu hà rializatu u coruzu di l'udienza è hè ancu una tradizione in a storia di l'arti di cinema.

Dopu, l'attività di Boris Grachevsky hà attivatu u direttore d'opari icòculi cum'è a film "The Roof" è u prugramma TV "Mentre era tutte e case".

A vita persunale di un realizadoru

Cù a so ssa imevi Galina, u direttore di a rivista "Yeralash" si ncuntra mentre chì travaglia à u studiu di film. A strada, a prima moglie di Boris Grachevsky per un bellu pezzu ùn hà micca attentatu, ma u zitellu hà trattatu u so in 1970 u sposu s'hè maritata. In u matrimoniu ci era un figliolu Maxim, è un pocu dopu, è a figliola Xenia.

Ma, anche i 35 anni mariti in u matrimoniu, a coppiu cuntenta u divorziu. Boris Grachevsky annantu à i ragiuni ùn accentu micca fermamente, però, i prucessi di divorziu eranu inquiet. Dopu tuttu, u cinematograficu cuminciò à chjamà a so ex-moglie una vedova, salizzendu chì "hà mortatu" per ella.

Doppu lu divorziu, Boris cercatu per a felicità di famiglia per un pezzu u tempu hà trova à a faccia di a giovane bellezza Anna Panasenko. L'audienza era scuzzulata, perchè ella 38 anni più ghjovira chì ellu. Ma, anche i chjosi è di chiaradi quantu anni Boris Grachevsky, Anna tuttu surviu è si stete cun l'amata. In u 2012, hà datu una figliola Vasilisa. È oghje a coppia hè un mudellu di relazioni familiale forti.