Gimnastica per i zitelli sottu un annu

Gimnastica per i zitelli à un annu - micca solu un modu per rinfurzà i musculi. U settore di correttu di l'esercitivu hà una grandi impattu annantu à u corpu di u babbu. A gimnastica per i zitelli chjuchi hè custituitu di esercizii semprici è ùn ne micca bisognu di furmazione speciale di i genitori. Ogni annu pò trattà cù u zitellu.

Gimnastica cù i zitelli

Un zitellu sanu seranu gimnastica suffirenu chì dura 10-15 minuti à ghjornu. Ùn hè cunsigliatu per fà eserizione immediatamenti dopu l'alimenta. Hè desideratu chì dopu avè manghjatu un manghjatu 20 minuti o più avè passatu. I paisani è i zitelli puderanu ellu u so tempu. Gimnastichi per i zitelli sottu un annu esistenu in a forma di una gran quantitatione d'opzioni è cumplicati. Tra l'elli, per esempiu, iju, yogurt, gymnastica di pezzu, gimnastica nantu à u ballu per i babys, un settimane d'esercizii sviluppati da pediatrici, etc. Questa una grande selizzione fa possu possibili recoger ei esercizii chì appellu à u to babbu, perchè un bon amori - una cundizione indispinuta durante i classi. Tuttavia, ùn perde micca vista di u momentu chì a versione scelta di gimnastica deve cuntribuisce à u sviluppu di u zitellu.

Complexe di ginnastica per i zitelli finu à un annu

Certi l 'esercizii di stu cumplessu sò adattati per migliori, chì sò ancu menu di un mesi. Prima di principià, sempre calènge i musculi di u to figliolu cun un masaje. Aduprate per a ginnastica una superficie liscia è suffazia durazza, per esempiu, una tavula regula, coperta cù una mannelle di flanella o cambiagnola.

Esercitu 1

Pigliate u zitellu da l'avant-articu cù una mano, è l'altra banda - per a tè di a puttana contru. Per esempiu, l'avant-uparatu è a perna ghjusta. Allora accuglienti è pruduzzione per prublemi à cunnette u ghjinochju è l'u codice di u zitellu. Fate cusì cù l'altri parighjini - l'avant-avicciatu è a riga di u ghjornu. L'esercitu hè dirigutu à a furmazione di coordinazione di i movimenti è rinunziamentu di e grappa musculale.

Exercise 2

Aghjustate i dui gammi di u zitellu perch'ellu tocca a testa, cù i so pulzuti nantu à i so peri. Allora alzeghjanu a so volta, toccu u tempiu oppostu: a riga u latu hè u templeu propriu è viciversariu. L'esercitu facilite a partenza di gazik à u còlicu.

Cù l'età di u zitellu aghjunghje à e lezioni:

3. Esercitu

Grab both legs of the baby, portendu à l'abdominoplastia, poi andate à a pusizione di partenza. Suggeramente i movimenti rocci rotulamentu è verso, alternativamente è cù i pernuti. L'esercitamentu mellora u travagliu di u viaghju gastrointestinali, impedisce a dysplasia di i ghjuvaduli.

Exercise 4

Cù i vostri mani, da i dui i bandi, aghjunghjenu u zuccu di u zitellu in una engurru cusì chì u zocculu hè oculistica. Cettece impedisce u sviluppu di l'hérnia umbilicale in un zitellu.

Exercise 5

Fate u zitellu nantu à u to spanu è ponu i to palme sottu i so pedi. U zitellu sperimentà per riflettuale di pruvà avanzà. À l'età, aiuta u mulinu à raghjunate, chì s'appoghju nantu à i manichi, unipochi di volte è falò. L'Esercitu stimula à u zitellu per coghju.

Esercitu 6

Cugliunmente cù u zitellu cù l'armpiti, purgà nantu à a superficia è dettore "fendu" nantu à e so gemme. Chì u zitellu sia "sì". In questu, ricordate chì a spine ùn anu micca spiriminta di caghjà. Innota chì u pede devendrà à tuttu. Questa hè a preparazione di u zitellu per andà.

Da l'età di 3 mesi in u cumplessu di gimnastica hè cunsigliatu per aghjunghje uni pochi eserciti:

Esercitu 7

Agite e mani di u babbu per ch'ella si relaxa. Per cammie, clap cù a manu nantu à u to palme, è ghjucanu cù u zitellu in u "ladushki". Intrecciate è fìgule i manichi di u babu, cosechjà benessiri. Pettene u zitellu nantu à u so zumme è realizà i movimenti di i manichi cum'è a ghjuvendu di Natale. L'Esercitu sguassà u muvimentu hipertonicu, elabureghja u casottu di u babbu.

Esercitu 8

Ferru train u zitellu annantu à u panicu. Per fà quì, movendu a pianeta di a mane di manighjate di u pianu à u drittu drittu, u zitellu refletu in daretu à u dirittu right. Repetite u listessu per l'altra parte.