Giurdanu - un paese di palazzi è di deserti

Soleil Jordan, lavatu da l'onda di u Mari Mortu è u Mari Rossu, hè un mondu di i misteri antichi, i prufessori mitritorii è i grandi assolenzi di l'Imperu Ottumanu. Caccia per miraculi ùn avete micca - quì si ncuntrau literalmenti à ogni passu.

Wadi Rum di l'altitudine di u dilicatu: paisaghji "marcianu" di sana rossa

À esse in Amman - a capitale di u statu - vale a visità l'area circundante. L'anticu Salt, a "cità di i sultani" è Madaba, u "tesoru di i mosaici", Jerash, sipultuitu sottu a lava è Petru - un refuggiu unicu di i misteri Nabateu - revelerà i so sicreti sottu a mira curiosa di u turistu piacè.

Fragmenti di u mosaicu di a Terra Santa in l'església di San Madaba di Madaba

U complexu architettonicu di Petru, sculpitu in e rocci

Ghjerusalemme hè un paese duvutu chì relanzzioni religiosi priculosu sò cuncentrati. U viaghjatore hà da pudè tuccà i petri di a caverna di Lotu, visita Wadi Harar - u situ di u battèsimu di Ghjesù Cristu, foca u celu - a muntagna da a cima di chì Mosè hà vistu a Terra Prometida.

U Staffu di u Profeta Mosè hè una scultura nantu à u Nebbiu

Wadi Harar: a vaddi di u fiumu Giurdanu - u misteru di u battèsimu di Cristu

I palori è tempiu complexi di u Ghjurdanu sò fascinanti à prima vista. E ruins di a majuristica abitudine di l'Iraq-al-Amir atraere l'attinzioni di l'acquaghjeri di l'antica è antica, i casteddi Shobak, Kerak è Ajlun recorreranu e formidiosi crocifelli di u Medievu, è i palazzi di califfu deserti - Qasr Amr, Qasr Kharran, Qasr Mushatta - jgħidlek dwar u primu prugramma islamicu islamicu.

Iraq-al-Amir - l'unicu monumentu di l'era hellénistique in u paese

In i mura di Qasr-Amra, freschi è mosaici singuli priservati in a lista di u Patrimoniu World UNESCO