Hairpins made of satin ribbons

Una classe magistrala urdinata chì vi li enseñara a fà u fugliale di u pilone di cinsu di satin.
Pudete cumprà tutte sse manighjatu, ma se sè voce per l'uriginale è a unicità, avete bisognu à amparà à fà qualcosa di voi stessu. Per esempiu, i piuviti di u filu di rini di satin, chì ponu esse un accolta bisognu à una una figura alegre, debbuli per una festa tematica o un passe carefree cù l'amichi.

Cuntenuti

Cumu faciule i pezzi di u pilu di e cilesti?

Oghje avemu da amparà à fà u clips d'u pilu di ciuvete di satin. Aghju pruvatu dui studii maestri urugrati. Pianu di passu pudete fà un bellu hairpin originale è decorate i vostri capelli cun ella.

Cumu faciule i pezzi di u pilu di e cilesti?

Un pezzu semplice in forma di una fiore chì farà cù i vostri mani in pocu oghji. Per fà quandu avete bisognu:

Una volta avete preparatu tuttu ciò chì voi bisognu, avè travagliatu.

  1. Pigliate a ribata è tagliate in cinque pezzi. Ogni chianchera foru deve 6 centimetri. Questi muniti saranu petali per a vostra futura hairpin in a forma di una fiore.

    Cumu faciule u fugliale di u pilone di ciuveti di satina per sè stessu: foto
  2. In u risultatu, pigliate cinque zicchini, chì deve esse plegati à a mità è stracchjati, perchè ùn ci hè una cumbattenza evidenti.
  3. Dopu dùdanu e so cuttuli novi, ma digià vicinu. In u risultatu, avete bisognu di un puntu chjaru in u centru di a cinta.
  4. Aghjunghje u centru di a cinta è pigliate i dui assi, uttene un liggeru. Avete avè un arcu.
  5. Pigliate a cola. Con ella, seguiteremu per fà petali. Per fà questu, gigghia a cola in u centru di a ribata, in u locu chì avete suluzioni. Guariscenu ogni filu di a ribata, furmendu un triangulu da a linea di doblegu.
  6. Avà pigliate l'agulla, fate finiscenu i petali assuluti à a metà è cunnette. Uni pochi punti ponnu essiri abbastanza per questu.
  7. Ùn rumpierà u filu, andate à u sicondu è à u prossimu petali, chì culligava tuttu in una sola floritura

    Cumu faci un hairpin di cazzi cù i vostri mani
  8. Ùn avemu micca sfracicatu u filu, postu chì, cù a so aiutà, avemu da sempre fixà u mezu. Pò esse faciatu da bè beau o buttone.

Ci hè una bonita fiore, chì hè issa piacevule à pegà nantu à u barrette di ferro più frequente.

Comu pudete vede, tuttu hè assai semprici. Questu barrette artighjanali serà una dignità di decoru per u to pitzu è un accessore eccezziunale.