Felice secondu di lana

U sentu fughjatu da a lana: hè un modu simpaticu è fascinante d'arti. Da a lana, pudete creà parechji ghjovani belli è interessanti chì saranu un rigalu eccessivu per i carchi.


Chì ci hè u fretu secondu?

Felting out of wool is a method of needlework, chì pareva assai tempu. Utilizendu stu modu, averebbe creatu una varietà di foto, ghjucate è panele. Quandu u fretu secondu, a lana hè spessu pierced cun una agulla, cusì assicurendu chì acquistenu una forma massima. Quandu a lana hè attraversata da una agulla, i fibri s'incoltranu inseme è un material densu è uniformu hè acquistatu.

Waving from the wool can create any toy that only draws your imagination. E in questu articulu avemu discurratu cuncrettu nantu à cumu fà un owl cù l'aiutu di u feltru fora di lana.

Cumu fà una civetta?

Per a pruduzzioni di un ochju, avemu bisognu di sei muschi di lana. Pudete piglià l'ombra, ma in questu casu, a paleta di colore seguenti sò stati utilizati: lumi e marrone scuru, rossi, bianchi, gialli è bianchi. Per u travagliu, un prugna, sponchettiva o fretta fugliale seranu usati è triangle agenie numeri trenta ochene è quaranta.

A basa di a civetta hè una prugna. Hè necessariu di piglià un pezzu chì duverà duie volte di un ghjucatu chì in a fine deve travagliu. Izmesvera hè necessariu di scaccià u ballu, è cusì chì in ogni uppettu si trova un arrossenu svilatu. Dopu à questu, una agulla hè pigliata in e mani nummiru trentale è una sponza principia a formate a basa di un suven. A basa hè stata cilindrica, è da quì sottu u circondu, è da u fondu hè struvatu, perchè chì l'oluviu pò esse postu nantu à qualchi superficia. Dopu chì avete fattu a basa da u siver, avete da principià a ferru. I pezzi di lana ci vole ancu petite è densu. Cundite micca chì u mantellu ùn hè micca visu in ogni locu, è ùn pò micca vedà a fibra di u sliver. Inutili, a figura ùn deverà micca monotunariu, è questu farsa. U pettu di un suvene devendrà fabricate di lana lupica chjara. Per questa, hè necessariu segellà a lana à a basa cù l'aiutu di u stessu numaru trenta-ocularità d'agulla.

Appressu, prucede per sintisate u ritornu è furmannu una capu di un owl. Per fà questu, hè bisognu à fraccià u zuccheru nantu à a cima è di darrè cù un mantellu rossu marrone è a pripèghjana appena. È, hè necessariu di scaccià per voi chì e fibri eventuale formate un semicrucle induve si cunghjunghjenu cù lignu marrone luce.

Quandu u spinu è a capu di a civetta hè pronta, avete bisognu di cuminzà u processu di moltu, cù quale puderete fà a figura sulla. Per questu questu ghjornu hè stata quaghjera d'agulla. Hè necessariu difundirà e fibri in modu chì a lana sviluppa densu è chì alcune buchja chì puderanu cumparisce in u prucessu di furmazioni chì ùn anu falte in questu, chì l'aghju nchianu trenta ochene hè più grossu.

In seguitu, pigliemu dui pezzi idèntica di lana bianca, un numaru d'agenzia trenta ochju è aghjustemu circondi chì l'ochji di i nostri giovani seranu fissi. Dopu questu, avete bisognu à piglià u quatru quaranta annantu à fassi i flagoli, fatte di lana gialla. Allora facemu noi belli bianchi in u centru di ogni cingulu biancu - questu seranu l'ochji di u nostru sovenck.

Avà u turnu di u beccu hè ghjuntu. Per fà scumpire, avete bisognu à piglià un pezzu di lana bianca, postu sottu à l'ochju, cun apprezzatu per fossilà.

Dopu questu, hè ora di inizià a formate l'alpi pè a civetta. Hè necessariu piglià dui pezzi identitarii di lana ligna scura è pile e so alpi. Facemu questu nantu à spugna è l'aghjunghje un aghju nimu trenta ochene, è poi lique à l'alle forti da quì sottu cun 40 agulla. À a cima di u cantu ùn ci hè bisognu di piccellu densu, cumu si deveranu accumpagnà à u torsu per l'uccelli.

Dopu chì l'ale sò pronti, sò chjutu à u cima di u troncu da a sucetina. Assicuratevi chì l'ale ùn sò micca attaccati à u corpu di u paese à u fondu, ma spressinu liberatu à i lati.

Avà hè quellu di finisce l'orli, cuda è poveri. Perchè a bisognu di piglià dui picculi sacchetti di lana di u culore marrone scuru è andate à u capu, è dopu, cun quattru d'agulla sò turnate in scrubbing.

Per a cuda, un pezzu più grande di capelli hè stata tuccata à a parti infermale di u corpu di u catcher, è poi vole ancu in un ovu.

Bonu, l'ultimu detalli sò, sicuru, paffi. Ci vole esse furmatu da dui pezzi di lana lupulosa, chì anu pussutu a stessa dimensioni. Facemu i panii da elli è i putemu nantu à a basa.

Hè tuttu, i nostri dolci dolci dolci fatti di lana è pronta. Questu modu pudete fà un ghjucatu di ogni grandi. Tuttu u ghjornu dependerà di quantu tira piglia. A cosa principal hè chì tutti i pezzi sò in a pruduzzioni. Lana pò sempre esse presa "da l'ochju", è poi solu sguassate l'excevvi, u sensu secondu vi permette di aghjunghje è puliti partiri cù qualchi tocca.

Hè un owl pudete esse stata per ella stessu, datu à un zitellu chì hà da esse ghjucatu à ghjucà cun un poviru picciottu o dà à un novu chì ama u mancu.