Còichi in l'abdomen di un carino novu

I figlioli ricuminati longu sò assai vulnerabbli, è i genitori, vidu u so zitellu in i lacrimi, spessu si sò cunfondati è ùn sapianu chì fà. Se u zitellu hè eccitatu, chianci, colpi, definisce oghje qualcosa, è più frequentiu hè u colicu periodicu agutu in l'abdomen. A maiò parte di i marinii sò sott'à sei mesi di età, in u dulore in l'intestinali.

Signos di colic intestinali.

Se u to figliolu, dopu avè manghjatu, di colpu si metti à chjellu, presse i so gulesi è blush - hè prubabile ch'ella experta un pene in l'intestinali. U più cumuni sò colic in l'abdomen di un figliu novu trà l'età di dui simana o di trè mesi. À questu tempu, u dulore hè più intensu, i zitelli puderanu chianciri è chiancianu per più di una ora finu à u colicu in u intestinu ùn muratu per quessa.

Cause

I doloresi in l'intestini sò causati da parechji razze: u primu, u trattatu gastrointestinali ùn hè micca sfurzatatu sanu, è ci sò ancu troppu pocu di bacteria utili per u trasfurmazioni di u latte. Cumu ancu chì in u primu induve una microflora insurgentina è i pesti intestinali, chì puderia ancu truvà in l'uspidale, l'uspidale o ancu in casa. Per quessa, a furmazione di gas esse in più intensu, infurzendu i vesgi in u intestinu di u natuvulu.

L'altru ragiuni chì guidanu à u dolore di l'intestinali hè a crescente pisata à l'organu dilimitatu, cum'è chì u latte crede in ogni ghjornu, è risorse per u so processatu ùn sò micca.

A terza ragiunità hè l'aerophagia, ingestione di l'aire di babbu durante l'alimentazione. Questa succéde si u zitellu hè appricatu incorrectamente durante l'alimentazione è ùn hè micca tenuta in verticalità, perchè l'aire hè liberatu.

Sì a mamma ùn cumpene micca a dieta di a tassa, manghjendu legumi, pira, nocci, ponu ancu causà dolore à l'intestinali di u zitellu. Alcune "anu avutu" anziane vonsi fate di fà cumercii cumplementari cum'è prima, è hè spessu cunsigliatu di cumincià cù u zùccheru, irritendu a mucosa è infundia.

Un altru raggiuni per l'apparizione di colic pò esse una mancanza di lactase in u corpu di u zitellu, chì hè necessariu per a trasfurmazioni di u latti di mamma. O hè alimentatu cù una formula inutilità.

Ci hè ancu un fenomenu, sìmuli à i sintomi di u dulore in l'intestini - u zitellu chianci forti, blasgiu, cumincia à chianciallu viulenza è de sùbitu. I parechji spessu assumanu questu per u colicu di l'intestinali è utilizanu parechje drogherie per esaltà u dulore in u ventu di u zitellu. Ma u stomacu ùn pò micca ferite, ma a testa, in u risultatu di a migraña, o di causa di e peculiarità di i navi. U babies cù pressa intracraniana risposta più forte à i cambiamenti climatichi è i cambiamenti in a pressione atmosferica, è per quessa chì sò più propensi di stu tipu di dolore.

Per capiscinu d'induve u zitellu duiscevamu, avete bisognu di rinfriscà i sintomi più noti è u tempu chì chianci. Se u babbu chiancianu à un certu tempu tutti i ghjorni (ghjeneralmente da 6 à 11 ore), pudete vede una cunnessione cù a muderna di u clima (figlioli spessu chiancianu in a chiavi) - probabbilmente chjaru è un migrannu. U zitellu sviluppau fiasivi tali fenomenu à trè mesi, quarchi à a mità di annu, è s'ellu ùn chjama micca, quì, hà u culesteru intestinali. Ma cù u dulore in l'abdomen, u zitellu annunzià cù una mugla più di latte, ùn ùn hè micca riffite da ellu, perchè u novu alimentu, chì entra in l'intestini, impunite u vechju cù i gasi. Se un nevicaturu hà una malatia, ùn manghja micca nunda.

Un altru sintimu sìntimu di u dolore intestinali hè un abdomen inghjenu è rilassante. Se u stomacu ùn hè micca inchatu, pudete sente u so sonu di a digestioni, ma u zitellu hè sempri chiancià - probabbilmente chjaru, suffrenda da u dachjarita.

Cosa da fà in casu di colic intestinali

U dulore à l'intestinali affissà nanzu u sistema nervuali di u babbu è a mamma, perchè ogni mamma ùn pò esse a calma quandu u so picciottu chiancile in alta. Finu finu à pocu tempu, u migliori modi per u còlicu di l'intestinali eranu l'ananas, tedeschi, corsi chì reducianu u gassing di guttimi (espumizan, simethicone).

Massaggio in u stomacu in sensu uruguai, circulazioni circular da u sinus iliac drittu, ponu reduzciri u dulore. Pudete ancu coperta u ventu di u zitellu cù un fruzzutu cálido.

Certi parenti, se u so ziteddu sò turmentatu da gasi, inserisci una pipa di gasu in u so anu, bè lubricatu cù gasa di petroleum.

Se un zitellu u chjaru accumene di manghjà, dopu, in u manghjatu, qualcosa hè spizzatu, avete bisognu di cambià a pusizioni di l'alimenta, fate l'aghjurnamentu à a dieta, scumpressendu l'alimentariu chì risultò in l'infieru, è di manghjà in anacità è anetru.

No menu modi efficau à contru à qualchì modu di dolore hè l'amori materni è a tendernessità. A mamma pò assicurà è cugliunzià u zitellu, si lasciassi è permettenu di dorme.