Hè bisognu di scuntate cù u mo babbu un solitu?

In u nostru mondu, essendu una sola mamma ùn hè micca surprisante. Certu, a tendenza quandu una mamma ùn vi micca cù u so babbu hè questu di u pusitivu, ma spiciale. Per quessa, ùn hè micca cusì difficiule per i donne per accumincià u cattivu un omu novu. E ancu s'ellu ùn tutti ùn volunu à scuntrà cun un solitore, ma l'omu decenni oghje sempre. Ma, in più di e famigliali induve i zitelli ùn puderebbenu cumune cù u so babbu, ci hè una altra categuria. Di sicuru, tali casi nun sunnu pocu cumuni, ma hanu un locu per esse. Hè quandu chì un omu hè un solu babbu. Ancu parechji pecuri seni à u fattu chì i ghjattati sò assicurati irresponsibbili, succede chì hè a donna chì ùn deve micca bisognu di i so figlioli. Allora u zitellu hà da diventà u patri chì pò rimpiazzà u zitellu cù a famiglia sana. Se vulete meetà cun un ghjovanu ghjovanu, prima di tuttu capisce chì hè assai più seriu chì pudaremu pare da u principiu. Per quessa, devu bisognu di tutti i prosa è cunde prima di dicisioni di destinà à scuntrà cù u vostru babbu un solitu.

Di sicuru, pudete assicuratevi chì vi valenu, perchè ti piace. Ma quandu si cuncettanu a vita cù un solu parent, avete bisognu di pensà micca assai di i so senteri quantu à u zitellu.

Hè per quessa chì parechji donne crede chì ùn valenu à pena di scuntate cun solu parenti. Forsi si dumandà: perchè micca, perchè amà i zitelli è sò bè ​​à elli? Certu, i zitelli amatori è assai boni. Ma amiammu ancu i misgi è i cani. Hè sulu quellu chì a ghjallina havi fattu una cosa malata, pudete chjudarà, sia di u pezzu è ùn pagà micca. Cù un ziteddu, ùn pò micca fà questu. In particulare quandu hè un stranieri. Sì, ùn hè micca minatu, ma si pò più d'un mesi per chì u zitellu hà da esplicà à u so zitellu. Ricurdà chì si un omu hà pigliatu a so rispunsabilità cum'è crià u figliolu o figliolu, ellu veramenti l'amessi è vole reemplazarà a so mamma cù tutte e so forza. Per quessa, u zitellu pruteghja u pruteghja u zitellu à quelli chì pò offensiu.

Certu pensate chì ùn site micca incapaciate, ma pare avanti solu a prima vista. Fate chì capisce una relazione seriosa, avete bisognu di rispunsabilità per crià un zitellu. È ùn hè micca cusì faciule. Quandu un zitellu hè dui o trè anni è ùn anu solu un parent, u zitellu ùn pudemu micca esse senza esse. Puderanu, inconscientemente, ellu teme à esse abbandunatu, perchè ellu chì a so famiglia hè incompleta. Dunque, hè u papa chì hè a so sola è last resort per ellu. Di sicuru, i picciutteddi più prestu prestiti in i strangers. È dinò incù rádamente. Cusì, avete da esse preparatu per u fattu chì, in u principiu, in ogni reunione, u zitellu averà temerà di voi, chianciendu è amparà darrere u so babbu. Ma, quandu ellu ferma attaccatu à voi, in casu avete è u zitellu sceanu, u zitellu vene un novu traumu psicologicu. Nun scurdamu micca quellu.

Inoltre, hè bisognu di capiscia chì un rapportu seriu cù un solu paese significa chì vi cuntene à piglià una parti activa in a crianza di u so zitellu. In modu, ùn ci hè più u dirittu di cunzidirari un zitellu solu "ellu". Guidata da questa opinione, e donne, quandu quand'eddi sò abbandunati cù a respunsabilità di qualchissia altru, cuminciate à dilla à u so babbu chì questu hè u so zitellu, è toccu cun elli. Allora hè impositu fà. Se cuminciassi u cattivu cù un zitellu chì hà u zitellu, pudete piglià stu ziteddu in a vostra vita. Cusì pensate, avete una forza abbastanza è pacienza per avè micca u vostru babbu, ma à u listessu tempu u tratta com'è se ellu stessu. Ùn pudete micca chianciri in ogni occasione, sia pacienza, sàviu è prudente. Se sente chì ùn pò micca trattà dinle cusì, cumu ùn avete micca cum'è u zitellu, hè megliu ùn principià a relazione cù ellu. Probabili forsi, finiscinu quarchi cosa malgradu, perchè un omu ùn vole micca tollerà a negligenza versu u so zitellu è hà da inizià un ruveccanu. Per ùn ùn fà per fallutà a psique d'ellu, ellu è u zitellu, hè megliu di ricusà una rilazioni.

I prublemi di una natura diverse si sorge si u zitellu hè anzianu. In questu casu, parechji zitelli spettanu l'egoista è cumincià à cunvince u papa chì ùn deve micca bisognu di u zitellu. Per quessa, se u vostru sposu hà u so figliolu o figliolu, pudete esse prestu per parechje razze di negativu. U vostru travagliu serà per guadagnà l'amore è a confianca di stu zitellu. Ma di fà ùn hè micca cusì faciule. Ricurdate chì serebbe persequitassi è aghju assai aghjustate, fassi cunsevvi, invece di difenda i vostri diritti. I vostri figlioli chì sò in modu di campà solu cù un parent, chì, sicuru, ci detti assai attenti, ùn vogliu micca ora pà prestu à cura di qualcunu. Cusì, avete bisogna per pruvucari dia à ghjornu à u zitellu chì ti merallu l'amori di u so patri, è ùn ne nun vi piglià nunda di ellu. Sicura chì, in fine, u zitellu li ricunnosce, ma a via di stu risultatu pò esse più longu di ciò chì sperate. Hè per quessa, hè bisognu di apprezzà apprezzà e so forza, capacità è pacienza. Ùn bisogna devenu chì stu zitellu o nena, in fattu, ùn vole micca dannà. Simply, a so opere di difesa siculogica, è ùn valenu averia à culpisce i zitelli. Se sente chì ùn pudete micca cunghjiglisce cù stu statu di affari, avete chianciatu è offentà u zitellu, andate dopu retrocede immediatamenti.

In più di sti dui prublemi cù i zitelli, ci sò altri chì anu ancu a rilazioni cù i babbi pare. Hè per quessa, prima di cumincià qualcosa serbia cù u zitellu, avete trattatu prammaticu è realisticu. Solu in l'eventu chì avete capitu chì site prestu à sacrificà i ranni di u so zitellu à parechje chè ciò chì avà avà è avete micca retrocede, pudete inizià una relazione cù questu omu. In fatti, si pudete amà u so picciottu, posa a so ànima in verità è veramente cunzidireli u vostru propriu, pudete diventà una veru famiglia felice, è tutti i prublemi chì si sviluppanu prima, da chì vi scurdate cun un sorile.