Psiculugia di i relazioni dopu a nascita di un zitellu

Avà chì avete diventatu una mamma, micca solu a vostra vita hà cambiatu, ma ancu e vostre rilazioni cù l'altri - cù u vostru amicu amicu, i culleghi, i parenti. Ùn hè micca sempre fàciule di mantene l'amici è difende i so cunfini. A psicoluggìa di e relazioni dopu a nascita di un zitellu varia, è, spessu, micca per megliu.

Nunda viaghja a nostra vita cusì borticata com'è l'aspettu di un picculu omu in casa. I primi misi pochi ùn pudemu micca straccate da u babbu per un secondu. Ma ancu parechje mesi fa, anchi l'estomacu era già allivatu a so vita è evitavanu i sciilate di cordone nantu à i scarpi, pudemu assicurà chì l'appartinevi sè ancu in noi. Ùn hè micca difficiule di mantene i cuntatti è relazioni familiale per 9 mesi: avemu amatu per andà in u filmu, appuntamenti famiglii di famiglia, è l'ultima semana anu sappiutu à ballà tango à a tola di un cullega. Ma doppu l'alta da u sognu di maternità nantu à l'amici, i nìuli grisi anu grossu. "Ogni vota, diventendu una mamma, una donna cambia, è a so percepzioni di u mondu cambia. L'apparizione di u zitellu, impurtante, prima, secunna o terza, implica un novu regime di u ghjornu, novi temerici, un novucircu di interessi ". U relazione cù altri ancu trasfurmà. Dopu qualchì tempu a donna hè chjesa in u so mondu chì alluntanassi da l'amici, parenti è ancu di u maritu, è questu hè naturali. I primi 2 o 3 mesi dopu a nascita di u zitellu u nostru corpu hà assicurendu un forte amegamentu: u numaru d'hormone, chì anu aumentatu 50 tempore durante a gravidenza, gratta bruttamente à a norma. Oghji ghjovani sò tristi senza raggiuni, diventanu irritabili, anzianu una ansia inexplicable. Queste l'umitu è ​​particularmente agutu durante u primu mesi, ma sò rigulari è passanu rapidamenti. L'urigginiamuniu chjamà stu blues di l'ubligatoriu (in traduzzione gratuïta - "scumfortu causatu da a nascita di un zitellu"). Dopu assai una donna hè stata utilizata à u rolu di a mamma chì tantu chì tutti i so altri hypostasi - amanti, esposas, sposu affaccà - andemu à u second u terzu pianu. I primi 3-6 mesi aprenete di capiscenu u zitellu, è questu quandu tuttu u so forza è a cura ".

Best friend

Studisteu nant'à i corsi di lingua in l'U.S., masterizatu u origami, viaghjate in l'Europa per una mezza annu è, sicuru, hà avutu l'intimi più. Ma dopu avè divintatu mòglie, u vostru megliu amicu ùn vole micca capitu perchè ùn avete micca u tempu adientu per ella. "Sì i femine adulte si resenu à l'altri cum'è colegiale (" Andate à venda, ma ùn chjamate ") u zitellu sarà perciutu cum'è razluchnik è una accesibilità inaccessibili - cum'è tradimentu. A mamma hè impurtante di primurassi, di crede, quale hè più caru à l'ose ora o mòglia? È permette piglià un spaziu in a relazione, perchè dopu qualchì tempu di rimettimu di novu. Ma ùn hè necessariu di ribattuta e corpu, sopramente da chì sia uttellu per piglià respite. Ùn vi scurdate di altri bonus. Sì avete almenu una finestra di libertà in u vostru schedariu impiegatu, a vostra sposa solitaria accuncià rapidamenti di passà a vostra liberazione cun voi, da i vostri amichi, carricati da i zitelli è di u so maritu. Per cresce a situazione, prima parli cù ella. "Spiegà à u vostru amicu chì tù avete assai casi, chì u vostru regnu hà cambiatu dramaticamente è chì site assai caniati", cunsiglià u psicologu. - Dopu pruponenu u vostru script, indicando claramente i limiti di u tempu: "Vogliu veru vede, è a vigista di a vigilia ghjornu, aghju avutu 2 ora senza", o "Let's call in 2 weeks". Un tali dispusitivu hè sensu per rinfurzà, se a cumunicazione riceve u piacè. Inutile, ùn avete bisognu di saltà per dumandà è adatta pè a vostra sposa, per ùn pudere micca offresse. Fate sè stessu, perchè vo site qualcuno di perdienti cuntattu cù questa persona? Se a vostra rilazione hè custruita nantu à u principiu di cumerciu mutu "tu - me, I - you", veramente avete bisognu di questu? In ogni casu, a vostra famiglia devi esse elettu per esse rimbursatu da esse disposti d'accettà i vostri termini o micca.

Amici-rivali

Dopu u nascita di u zitellu, tù stessu senza avè avutu, diventonu amichi cù l'amichi chì anu figlioli. Avà hanu una gran auturità in i vostri ochji chì i vostri amici soliti. "A cumunicazione cù" cumpagnie in armamenti da a felicità "aiuta à a me mamma reduciu l'ansietà per u zitellu". Ma certi volte l'scambiu di l'esperienza ùn vi manca cum'è i so avutu. U suvettu per una disputa hè sempre trottu: ellu scrive u diapere, ella - di cugliera, vi votate per i botti à l'alimentazione, hà - per l'articuli casterini ... "A quistione hè micca quella chì hè a ghjustizia è quale ùn hè micca, tuttu fendu crià i zitelli de diversi modi. Certe el tema pò esse una frase tremenda: "Sememu tutti sfarenti". Se ci hè un desideriu, spiecanu i dati: "Ùn pigliu micca i zitelli à un restaurant, perchè cun elli ùn pudere micca rilassate è gattivu cumunicà cun voi". Se ci era una cuncurrenza trà noi è di a vostra sposa (chì hà una borsa più modesta, u capeddu hè più magnificu, u sposu hè più viscoso), dopu à a nascita di i zitelli, hà da esse fluintu in un novu canali: chì u zitellu hà assicuratu, caminava o parrava prima chì hà compru più di ghjoculi à u zitellu, cusì. "Compare children is prejudice. Se u cumpurtamentu o sviluppu di u zitellu viaghja cun uccasioni per scantallu, e parolle di a famiglia sò megliu per capiscia com'è un signalu à l'accionamentu. A vostra tarea ùn hè micca per ghjustificà o pò capite cù a vostra sposa, ma per aiutà u vostru zitellu, mostrendu à u duttore in tempu.

Oasi sò bè

Se ci andavanu à travaglià pocu dopu à u nascita di un ziteddu, pudete esse prubabilmente scontru cù un scarnate mutu in una squadra perchè femina, chì ùn hè micca solu lettu à i vittori cunnanna, ma di tempu à u tempu acquistenu l'inturnianza verbale: "Ùn avete sognu di fà l'educazione di u to figliolu?" Or "Cumu si decide da abbandunà u zitellu à a misericòrdia di una babbu!" Tali accusatori aumentanu u sensu di culpabili se u so turmentatu. "Ci sò qualchì parulente cinghjerà da e boni auguri, vulendu bisognu, perchè ùn pudìanu micca cunnisciutu tutte e dettagli di a vostra vita di l'offomi. Se ss'omu rimettelu, vi cuntate à i vostri fratelli di i vostri sentimenti è spiecanu a ragiò di una prima cumincià di u dicretu: "Se sapessi chì soffrenu, ma u mo maritu hè statu annunziatu, è avà sò sempre a famiglia sola." In i gruppi di i giuvini, e donne chì ghjovani sò mandati à un altru, ma micca un missaghju insulte menu: "Cume tiatru di un impiigatu hè dapoi!" Stu tipu d'observazione curretta si pò piglià, è vi pruvate à ogni modu di restituurà a fiducia di i culleghi: sitate in l'uffiziu finu à tardu, pruvate micca di parlà di u zitellu. In u risultatu, ognunu suffrissiunate: i culleghi chì sò furzati per assicurà, è un carusu chì ùn hà micca bè l'attinzioni di a mamma è di voi stessu. "Se tenete l'oportunità, almenu un annu, per pusà a casa cù u vostru zitellu, utilizate. Se ùn avete micca ghjallindu à travaglià, ma dedicate à risuscitallu u zitellu, hà avutu una fiducia fundamentali in u mondu duranti stu tempu, è pudete sapè chì ùn hà fattu tuttu ciò chì puderebbe per ellu ". Ci hè ancu una terza variante di u sviluppu di l'eventi, quandu i culleghi fannu chì nunda di spéciale m'hà accadutu à voi. Scurtenu di pruvucarà in u locu in u centru di a notte per dumandà quandu u pile di misurate ghjate, o persuade per andà à travaglià annunziu. Sì o pudete rializà a dumanda cù i vostri denti, o aprire u telefunu. "Tali tatticà ùn aiutanu micca a manteniri li ciuciuli nervi, ma in fattu a mamma d'invalidazione ùn deveri micca incestu. Prima, decide quantu tempu vulete passà in u decrettu. Fate sè stessu: puderaghju à travagliu dopu à 3 mesi o avè bisognu à piglià almenu un annu? Se marchju in 3 mesi, cumu si sentu? Cù quale abbandunarà u zitellu? Seremu pudè esse di dedicà à tuttu u travagliu? Avè sviluppatu un pianu d'accionu, rilevanu à i vostri superiore cum'è fait accompli: "Serà bè per u mo figliolu, a mo famiglia è mè. Hè bellu per una ghjovana mamma per esse egoista, è ùn avete micca esse a vargogna ".

Affari di Famiglia

Cù l'apparenza di u zitellu, u statu di a donna di a famiglia varia. Quarchi arrabbià, per esempiu, si hà una sorella senza figliola, è quarchi cascata, per esempiu, si invece di u zitellu chì aspetta ghjuvenu una quarta ragione hè quì. In i dui casi, a critica hè sporta ind'è una ghjovana mamma. A surella anziana, chì, forsi, ella vulia casà, prumesse di stintà l'autoestima, tocchi pericienti i sentimenti di i più ghjovani. "A rimarche esterni si caccià micca solu sè ùn ci hè micca maletti cun noi. Sì i parolle di a to sorella, pensanu à quessa. Possibile ùn hè micca cuntentu chì site cum'è una maturita. Sì accussì, pruvate di cambià a situazione. " Dopu à i rèttati chì sintemu o dicenu, spessu cose l'autoestima, l'ochju dubbitu, a tristezza à l'oportunità sfruttata. "Quandu averete cuntene chì a so sughjera soffrevule, perchè a so vita persunale ùn aghjunghje micca è e so parolle ùn averanu micca una relazione diretta à voi, avete da riesse cù calma, è u scopu di risponde u listessu du vede". In e famìglie cù modu patriarchale, e donne averebbe altre prublemi. "Sì parienti aspittà à u zitellu, è una zitella, a ghjovana mamma hè culpita. Hè impurtante chì capiscenu chì, apparti a "célula di a sucità" estesa, chì include i missiavani, i zoni è i zicchini, fratelli è sisterdi chì anu cumprendi una quantità di valori cumuni, avete a vostra famiglia cù i so regule è e priori, una famiglia chì a questa era a quarta figlia - micca u piacè, ma a felicità grande ".