Cumu crià una impressione dolce

Una donna o un omu, in un vulintu naturali di piace à l'altri, pruvate una bona impresione nantu à a nova persona in a prima reune. À u listessu tempu, ùn anu suspettatu chì l'impressioni di elle hè furmatu in una materia di sicondi. Per fà l'imprese in una persona, ùn sò micca più di 15 segundere.

Ciò chì hè bisognu à esse fatte in i primi 15 segunni di cumunicazione per fà alcuni u so "accostu"? "E REGULI DI THREE PLUSES" hè a fundamentu per riunioni cù l'interlocutore, chì tistimoniu chì per un cuntrastu veloce è efficaisimu, bisognu di sapè è eseguite trè temi principali.


Tre vucale - SMILE, NAME è COMPLEMENT.


SORELLA

Mimicry è u muvimentu sò u primu mezzu di cumunicazioni tra mamma è u zitellu. Grazie à imimmi, i nostri discorsi sò dati vivacità, imaginazione, clarità è spressiveness. Mimicry hè una pruduzzioni cchiù affidativa di i veri motivi, intesi è penseri di l'omu, in quantu chì i so parolle, chì pò facilmente menti.

Un sonu onestu, apertu, sempre espresi boni intenzioni di e persone è fede oghje à a mancanza di l'intenzioni malevolti sicreti, aspirazioni aggressivi. Un sonne hè subisciutu per quellu di noi com'è manifestazioni di benezza è cuncernazione, di fiducia è simpatia.

Avete pruvatu à rienfranchise à un passageru? Hè assai probabbli, un passer-à risponde ancu cù un sonne. A volte chì ci hè un altru: in risposta à u vostru sonne, un passer-by si aprecia o si hè claramente intruduce. A ragiunà per questu si trova nantu à a natura di u vostru sonu, o in i prublemi cù sta psichisa di sta persona. U sensu sonnu pò calà l'ànima di ancu a persona più durissima è chjesa, un sonu desarmatu. A Smile hè una manifestazione esterna di emozioni pusitivi experienced. Puderete ablandà l'esperimenti scumite è restituisce u equilibriu psicologicu. Canta u prazia di un sorrisu è pudete ad infinitum. Ma cumu per fà risposte, quandu u vostru core hè male, è a ghjente chì intornu ùn site micca cuntenta?

Pruvate troppu in l'apparenza di una persona una cosa interessante, curiosa, forsi ancu comic.

S'ellu ùn vene micca, pratica cù sè stessu. Pigliate u specchiu è in casa, davanti à u speccu di pruvà di fà qualchi pelungie. Ricurdativi di l'ultima anecdetta prediletti è vultà dopu in u mondu. A diferenza in quantu à una grimace artificiale hè osservata?
Pruvate di ghjucà à a vostra famiglia o amichi in un ghjocu chì certi chjamanu «peepers». I partitanti in u ghjocu (duas) occupanu siate contr'à l'altri è, regarder à l'ochji di l'inemicu, pruvate per fà riri. U perdedor hè quellu chì prima barre. Hè pussibule di mantene torne integrale in "peepers".

Smile! Ùn vi scurdate solu di e parolle di Baron Munchausen: "A risata perduce a vita per quelli chì riri, ma per quelli chì sò cortez ...".


NAME


A seconda rule "plus" di a cumunicazione successa à u primu contactu hè NAME. L'impattu di u nome pronunzianu (o scrittu) in u so purtatore ùn hè micca ancu intende entuduce. Tuttavia, in ogni casu, hè bellu evidenze chì u nomu pronunciatu atti nantu à a prufundità di l'inconsciute umanu è in una manera fantastica cambia u so statu in una materia di una frazzioni di secunna. Per quellu di noi, u nomu hè a dulcezza chì sapi. A questa parolla fù prufundita decine di millaie volte per u labellu gustu è amanti di a mamma. Dunque, avemu una associazione réflexiva di qualcosa di u nostru propiu, u nostru stessu, quandu u nostru nomu si pronunzianu. Un sensu cumpercettu di l'impegnu ci ponu riflissioni instantamente à u nostru nome, pruputatu da qualcunu, quandu è induve.

Un esempiu.

Pruvate per paragunà l'esigenza di una persona chì hè riferita per nome da u statu di a stessa persona, salvu chì nomene, per esempiu: 1.- Natasha, stà ... 2.- Ehi! Aspettate ...

Hè abbastanza per mette in u locu di sta persona è imagine quantu ellu viaghjavanu à voi, perchè pudete sentene claramente questi cundizioni.

Avemu rispunse positivamenti à u nostru nomu ancu quandu l'interlocutore parla male per noi. Ricurdativi di a "barbu barbatua"? Un passageru passa una strada attraversata in u locu incorreu. Dopu qualcosa, un carru chic s'ellu detta. Da a finestra di u vittura, u capu di u "novu Russu" si sgranate è dice bisognu: "È per voi, i capri, allora u passaghju era creatu!". U pedestrian, torna a casa, dici: "E sti" novi Russi ", hè parechje, sò boni raggiuni - unu stati d'oghje, vultonu per mè per" tu ", è ancu u mio nome" Kozlov "di qualchì parte!

U nomu hè un simbulu di l'impurtanza di a persona, un signu di l'identità di a so persunità. Recordemu quandu avemu intesu cumunicà.


COMPLEMENT


In a psicoluggìa è cumpressi appartene à a categuria di "stunata". Fate un "acchianava piacevule" à l'interlocutore, à quale incunenti hà obligatu à risponde à a listessa manera di "pagà u debitu". Serà chì a vostra "stunata" hè accettata - deve di e circustanza (postu, tempu, u cuntestu, a natura di "strude"). Hè appruvatu o micca apprufittendu "acchè", cum'è si capisci, venenu solu per voi, per esse, nantu à a vostra capacità di sceglie un postu, postu, momentu, forma di cumplimenti, ragiuni. Tuttu chistu, à u turnu, dependerà largu nantu à a vostra osservazione, ricchizanza, rilassazione è preparazione.

À u primu sguardu, pari sempre cun noi chì ùn ci hè nunda più faciule ch'è cumplementà l'interlocutore. Ma solu dopu esse dichjaratu un cumplimenu è vedutu un minutu di indignazioni, cunfusione, scuntentu, scumaticu o un muru di l'indifferenza, avemu principiatu a sentir chì avemu fattu quarchi cosa sbagghiata ... Avemu vede chì avemu fattu pocu errore, è a via à u core di l'interlocutore per noi chjusu. A maiò spessu facemu i seguenti sbagli:

1. Femu un cumpiimentu direttu à una persona di famiglia o ùn amaria.
Imagine chì un straneru di a strada ci dettu: "Oh, chì un omu interessanti chì site!" o "Nica, sì bella!".

A cumpunimentu, hà dettu in u tavu discurzatu, tistimuneghja à a scheziunzione è malate. In u prufundità di u so core, pò ancu asciate à u indirizzu, ma per l'ochju allivatore di e norme sociale, u destinatariu solu ricetta li publicamente. Un cuntattu più pocu avarà pare avvisu, perchè stu cumpurtamentu hè appruvatu solu per una persona notu. In questu casu, serà difficiule ancu di soprappondate cù epiteti.

2. Femu un cumplimentu artifice artificiàmente, fatta, perchè "avemu bisognu à fighjà cumplessu cù tutte e coste".
Ùn importa micca ciò chì dite nant'à u stessu tempu. L'interlucutore cù u so muzzu incuniscentivu vi sentu immediatamente a falsità di tuttu ciò chì succidia, è se ùn ci hè micca fiducia, ùn hè micca più cuntattu. Un tali cumpliu sarà perciutu cum'è una burla.

3. Femu un cumplimente untimely, senza fiducia in a rialità è l'statu di l'interlocutore.

Quandu u desideriu di fà un cumpurte cumpone una obsessione, guasi uguatu di u situazione. Ùn avemu micca vistutu signali evidenti: una persona hè preoccupatu o in prumessu, o teme, o hè purtatu da un occupazioni interessanti (è per quessa impurtante per ellu).

Invece di tuttu, "impuse" sta sucetà nantu à a nostra sucetà, a nostra cumunicazione, i nostri "belli boni" è "cumplimenti primitives". In questa situazione, avemu, cum'è eddu, fate un cumpurtamentu per noi, è micca per l'interlocutore. U successu in questa situazione hè ancu improbabile, postu chì u vostru interlocutore hè improbabile interessarle, è ancu i vostri prublemi è i pinsamenti. Una eccezzioni solu pò esse fatta da un utile di utile di a "situazione di l'interlocutore", es.e. "uniscinu" per un cumpetu indirettu.

Unu di l'modu più efficafogliu di "strude" hè l'impresa "cumpetite indirettu". Quandu avemu dicemu simpatia, ludari, admirazione micca da ellu stessu, ma valutate a valurazione di a situazione, l'umore, i persone, l'ughjettu è l'altri affari chì anu direttu o indirettu cun ellu. Un omu, videndu una charming girl chì camminava un cane (di ogni razza), cuminciò ammiratore: "Oh, chì ghjovane! Pudete esse stupidu! ... E chì sapia? E cumu hè sta razza chjamata? Ti piace lu stessu ... ma ùn ci hè nimu à cunsultà. .. è questu.

A persone, dopu esse apprezzatu in l'uffiziu di u dirittore di una certa cumpagnia, cusì cun sosi beni: "Cumu hè bonu sì quì! Quì hè aggradèvule è cusì ... è tutte in un tonu, cù gustu." Di sicuru, in questa unità hè probabilmente interessante di travaglià ... " .

In ogni situazione specifica, un novu cumpendimentu pò esse nascitu. Fighjulate intornu! Dopu tuttu, u mondu chì ci hè intornu à noi hè chinu d 'uggetti diffirenti (animate è inanimate). Nisunu articuli ùn sò micca micca male o bè. Questa a nostra cuscenza ci fessi cusì. Praise una persona chì hà nantu à u to desk un munzeddu di magazines, ritratti, ricordi è altri punti, per l'atmosfera creativa nesta custruzzioni. Ùn aghju daveru di spirimerà l'admirazione à un omu chì hè neve in u so postu, cum'è in a sala di operatori, è ùn ci hè nunda rididu per a dedicazione è di disciplina in a so urganizazione. Sè sinceramente voli di truvà bonu in u stilu di vita o travagliu di l'interlocutore - anu da truvà. Allora ùn ci hè micca bisognu di u cumplessu.

Esercitu praticali: dopu vedenu qualsiasi objettu, pruvate elogiosi à u so patronu probabbli. Scrivite l'idea in un librettu speciale sottu a secció "Cumplimenti diretti à i patroni di e cose à noi. Pruvate di cullà dui o trenta centu repertorii, è vi senti cusì faciule faciule per fà cumplementi.

Sicondu i psiculoghi, unu di i cumplimenti più emuzionale è memorable hè l'cumplessu cumplitamenti "Minus Plus".

L'essenza di questu cumplettu hè chì unu, prima, cum'è se un pocu critica una persona per cose ùn esse cose. E corsi di interlocutore, principia à preoccupari un pocu per questa omissione è di a prubbabbilità chì dite cù a vostra parolle. Ma à questu ora dicerete un cumplimente, chì hè un centu volte più significativu. L'interlucuturi si regia. Un cumpurtamentu hè validu per centu centu per a prima "minus" hè significativamente più dèvocu chì u second "plus". L'impattu garantitu di stu cumplettu spiegatu da a so natura di a psyche umana, u stessu mekanismu di u so travagliu.