Hè pussibule cresce i petti in casa

Tutti i seculi di l'evoluzione umana, l'idea di qualessu tipu di pettu ideale per esse mudificatu radicali. In u Medievu, e donne chjude u so pettu, u pianu di i chjassi, chì era attaccatu à u decocuulu. Hà capitu per vede visualmente a so diminuenza. Avà, e donne ùn paganu micca picculi quantità di soldi, perchè i so petti sò stati règiche, crescita in volumu, è datu una forma pronunzia.

Ma per una donna spessu scurdate chì a cume principale ùn hè micca a talla, ma a qualità. Ci hè una forma, elasticità, simetria di u pettu.

Female, u pettu hè anellu à i fibri di tendini, è elli sò stati di u tessulu cunghjuntu è adipatu.

Factore agrarvanti per a bellezza di u pene femminile, in u primu postu sò:

1) Apertu di pisci di pisci.

2) Rapidu di perdita di pesu

3) Postura incorreit

4) Rough, impact externu.

Tutti questi facenu bisogni, se possu, evitari, per ùn sputà a bellezza naturale di i vostri petti.

Per i donne chì anu un gran bustu, hè cunsigliatu per escludiri di a so dieta alimenta chì cuntene un grande percentualità di grassu è carbuidrati. Perchè più a massa di u pettu, più chì hè sensible à a deformazione, questu hè chjusu più pesu da u so stessu pesu, è questu ùn hè micca à tutte vulgari. Hè ricumandemu per voi per cume più proteini è di vitamini, anu attivamente cremant i depositi grassi in u vostru pettu, è impediscenu da torce.

Pruprietà di un bìsculu bustu, à u cuntrariu hè cunsigliatu di cunsumà una gran quantità di grassanti è carduidrati, vitamini è culti cun u altu cuntenutu di ferru.

A pelle di a mussu femina hè cambiata assai sensibilita è facilmente. Per evitari, purtammu u pene, almenu una volta per a simana, cù u zucchero di limonu, chì prima di applicazione nantu à a pelle hè diluted cù 50/50 acqua. Questa prucedura aiuta à mantene l'elasticità di a pelle, l'elasticità di u bustu è a preservazione di a forma. Dopu a suluzione di a suluzione, aghjustate à quandu si secca completamente, fate un pappu secu è appliice una crema nutritiva.

Per a bellezza di u pizju, hè necessariu u suminatu di u sangue à u pezzu. Per migliurà o mantene, hè cunsigliu primu di tuttu, piglià a cold shower. Per fà u prucedimentu hè bisognu di un guantu di bacinu o di qualsiasi pezzu di tissutu. A guantera deve esse imbullata in acqua fridda, è in un circulu circularu, in sensu urdettu, versu u pettu, cuminci à u wiping. Per fuglià un pettu, 3 o 5 minuti sò abbastanza, micca più. Tuttavia, a temperatura di acqua ùn deve micca bisognu. Per cunvince chì anu sceltu a temperature correcta, hè abbastanza per paragunà sensazioni. Se sente un lietu di pezza, è u pettu hè unicu rosatu, significa una temperatura addattata. Se sente una sensibilita ardenti, u pettu torna purpuli-russu, prossimu risultati immediatamenti a temperatura di l'acqua. Un tali limòsine ùn solu ùn aiuta micca, ma ancu aggravate a situazione

Dopu à a fine di u prucedimentu (micca più di 15 minuti), i petti ùn deve esse ughjettu solu, è appicie micca una crema emoliente o un oliu d'oliva.

Ci hè un altru tipu di duttè chì aiuta per migliurà l'aspettu di i petti. Questa hè una cuntrastu duve, L'essenza di questu hè un mudellu subitu in a tampiratura di l'acqua di acqua. Ùn vi scurdate chì hè acqua fredda chì cumpletu u prucedimentu.

Per fà un cuntrastu compressi una ghjuva di ghjuvatu, l'acqua calenta, hè cunsigliu per dà una piccula quantità di salitu nantu à a so superficia è aghjunghje à ogni poghju per separat. Dopu à 30 sicondi, scorcia u manchinu, è bassa in acqua fridda. Compressu cù l'acqua fredda duverà esse duppia duoppu duoppu più chjucu - 1 minutu. Pò esse ripetuta 10 -15 tiemphi, è ùn ne scurdate micca chì l'ultima compressa devia necessàricamente fredda.

Aghju cunsigliemu, à a fine di u prucedimentu, per rinforà u microfilm cutaneous, fretege u pene cun una soluzione cunsistenti di 1 coperta. cucchiaio di rosariu, per litru di acqua. Preparate micca hè difficiule: feriu, sferisce. Allora, aghjunghje a suluzione resultante aghjunghjenu 1 cundutti cucchiau di salte di table, 2 tbsp. cucchiau di l'acitu (preferibile vinu) è una zucca di zucca di limonu. Una tela bella, suave è velvety, vi ringraziarà.

Ci hè ancu un set di esercizii chì devenu esse realizatu ogni ghjornu. Vi parvaraghju micca nantu à u fondu di elli. In my opinion u più efficace è utile. Hè chjamatu "stitching of pectoral muscles". A so cumpagnia di stu sercitu hè di stinzà, rilassate i musculi di u pettu. L'eserciziu freti di stu sternu, aumenta u voluminu è elasticità di u pettu.

Per l'eseguzione averete bisognu à pusà nantu à u soffiu, e perchè turnate in a larghezza di i spalle. Pettite e vostre mani darrere di u to dorsu è aghja e mani in u lock "lock". Quandu i palme deve vede da voi. Pigliate un respiru intensu, piglià in u to ventu, è, cumu spieghjanu, allargà i vostri brazzi à u ciminu, finu à u puntu pussibule. Exhaling air, pruvate di rinvià i musculi pettuali, facennu i vrazzi in armi e vogliu, à a manu diritta à a manca. Dopu quellu, rilassate è fate lentamente i mani. U ghjornu, stu sercutu ripetuta 10 -20 volta, u numaru d'avvicinamenti ùn hè micca limitatu.

Utilizà u me cunsigliu, pudete migliurà a forma è a funzione di i vostri petti.