I figlioli adulti, i genitori sò divorziati - cumu si tratta?


Ùn pensate micca chì solu solu sustene u sustegnu di i dui genitori di i zitelli sò di travaglià vivente u so divorziu. Dopu tuttu, i zitelli sò eterni egoistici, chì i so interessi sò primordial. U u divorziu di i genitori, ancu per i zitelli, ùn hè micca solu una sorpresa spavintusa, ma hè una prova vera. I primi interrugazioni chì anu da mente, ancu un zitellu adultu - "chì avete aghju fattu un sbagliu?"

Solu solu l'adulte si dumandemu: i genitori sò divorziati, cumu trattà questu? Eccu, avemu a sapè cumu chì u zitellu deve dura, ancu per una qualchissia chì hà digià oltre l'età di cura è di cura.

I parenti sò divorziati trà elli, è di decide di modu di trattà questu, i zitelli è di i zitelli chì sò allughjenu sò furzati. Sembra chì un zitellu maiò rimpruverà più calma à stu fattu, ma questu ùn hè senza modu a regula.

U divorziu di i genitori hè dura è strincente à ogni età. Inoltre, u divorziu hè un avvenimentu assai emotivo. A succede micca solu, è ancu prima di u divorziu, u zitellu sia un prucessu involuntariu di assai disputi. E, sfurtunatamente, quasi sempri i genitori ùn pò micca micca parlà è accunsenu cum'è elli.

In questi casi, l'individualità di u so ziteddu, ancu un adultu, a so indipendenza hè in jocu. Tutti in un casare intesa attruvarà u zitellu à a risposta. Ma cù i so figlioli in l'attuali in relazioni, i parenti rughjanu i so figlioli, affissà una manera impositiva per elli.

Ughjettivu adultu - auditu adulte

Sfortunatamente, hè l'adultu di un zitellu chì pò causà una sperimentazione più numerosa di u divorziu. Chì compite più, ponu scopre u cuncritu è ​​à tempu riceve funzioni pocu cumu. Speriti risponde à a so mamma "Dime ch'è aghju ben!" è di u papà "Sì, hè un megher!". Ellu sente tanticchia perchè nantu à e persone più impurtante per ellu, chì pò esse difficiule di "digià". Allora, u zitellu nativu per i paisani in un statu di "guerra" hè:

Tuttu chistu è un zitellu. E se à petite affare ùn hè micca prisente - ellu dumande cura, l'adultu si face "un vinu intermedu", un cunsulatore per a mamma è per u papà. Avà pensanu à quessa: se u zitellu hà ricivutu tutta a so vita (cura, affettu, cunsulazione) è avà hè stata obligata di rinunzià, ùn volontà, ma ancu sottu amminenza di una famiglia chì si trova cù un cumpurtamentu di u primu ghjungudu rilazioni.

Quandu hè chjaru ancu à i zitelli adulti chì i genitori sò divutu divorziatu, ùn hè micca faciule fà decisione per trattà stu fattu. Allora in più di u rolu di u marchitariu è di l'eredi carezza (in questu casu, tutte e prublemi di a famiglia), u zitellu deve esse diventatu parente per un tempu. In ogni casu, mentre i genitori resolvii i prublemi di rilationsu interpunentali. Cuntenevi di sè stessu, è micca solu per i maternii di l'annunziu, ma ancu in u sensu di cunvivenza psicologica - comodità, sensibilità, affettu ... Ma quantu pò esse un zitellu sete questa pressioni da l'internu? Forsi un ghjornu stessu scopre?

U zitellu è u sistema

Sfurtunatamente, u maiurale per u divorziu hè di i zitelli adulti. Quandu si ligate à u fattu di "tradenza" (perchè hè perciutu quandu i so parenti sò divorziati) - questa tormenta zitelli ghjovani, mentri i stessi figlioli parenanu per una altra ragione.

L'aumentu hè principalmente da u rispunsabilità è à u stessu tempu a furmazione di a famiglia. Invece, u figliolu o figliola hè sempre participatu à u sistema di rilazzioni di a generazione anticipata. Pripara tutte e penali di sta rilazioni, anche u fattu chì hè urdinatore per creà una famiglia.

Da questu ci hè un sensu di fatigue da a vita, quarchi - u ventu. U mondu hè vacante s'ellu ùn hà micca ellu stessu, u so - amatu. Un amatu, un locu di travagliu, giovani chjassi, abitudini.

A forma comu individuità ùn pò esse solu in stu casu.
È a famiglia chì a vita adulescente, tutta a zitella cuntenuta, hè funziona incorrectamente. Ogni ghjornu in questu - cum'è nantu à un vulcano.

E più terribbili u vacu, se i genitori sò divorziati cù un zitellu adultu per un pezzu tantu - per trattà a vita senza u sistema chì u zitellu soporta, ùn ci hè micca chjaru.

A vita à questi momenti pare micca troppu simple, frescu. Dopu tuttu, per tanti anni, hè stata sustinutu da una tempesta di emozioni trà i so genitori è i tentazione di rinforzà a so pace.

Tips

Sì u vostru parente, è a vostra rilazione cù l'altra parte ùn hè più pertinenti, pruvate à prutezà i zitelli più avanzati da i penali difficili è ghjudiziati. U zitellu ùn deve esse micca causa di disputa, nè mancu un intermediari trà dui persone chì ùn deve micca bisognu à l'altru. In ochju, per parechji anni, i vostri figlioli adulti aviani obligati à trattà cun elli: i genitori sò divorziati, cumu tratta, chì fà, chì hè dumandatu di mè ...

Sì si sò u "zitellu adultu", pruvate a scurdà di un certu tempu chì i genitori avianu una picciutta di pirsuni. Ùn hè micca micca averebbe per voi ora, ma vverate. Ricurdativi chì attranu micca da i boni motivi, ma "in emozioni". In questu statu, quandu i so collisioni di u mondu, pò esse assai inutilità. Ùn lasciate è intrappulatu è solu per risolvutu è interrugati. A fine, nimu hà obligatu à maritari. E misiru un stampu in u passaportu, assumianu certi òbbricamenti chì era ora di firmà nantu à a so propiu, cum'è l'adulti bisognu à fà.