I maghi di zitelli per amà a puisia

Ogni l'adulte capisce u principale impurtante è utili à u sviluppu di u zitellu hè u studiu di a puisia: ùn sò micca solu l'aiutà à migliurà a memoria, ma espandu ancu expandà u vocabuli, insegni a percepzioni di a puisia, dà cunniscenze supplementu nantu à u mondu.

Hè cumu per cunvince u zitellu chì a rimi scritta in u futuru averà aiutu à a vita? A risposta hè simplice: avete da insignà à i vostri figlioli à amori poesia!

In quale ritornu avemu da principià per insignà à i zitelli à amassi a poesia? Piuttostu, megliu! Ùn hè micca un accidentiu chì i crescente sò creati in una forma rimessa: i lìnculi rythmique soothe u zitellu, è a rima hè piacevule per l'ore.

Ancu i figlioli più chjucchi ughjettinu cun piacè à i storii dati cun u sensu di u poemu, ricordate i linii ndividuali è repite dopu à i lettori. Questu pò esse aduprate à u zitellu cù versi è dite cun ellu: fate un'altura à leghje i pratiche cunnisciuti da u zitellu, è dumandilu di ripiglià a prossima parolla. Questa "scrittura" sviluppa un sensu di rima è di vocabulariu. Aos pouchly, pudete sviluppà stu ghjocu più è insegna à i zitelli per scrive poesia. Cumincià cù i rimi rimmi nantu à e cunnisciutu di i temi di u zitellu o scrivite ciò chì vede: "Emu nantu à i scarpi Galyushka - andaremu à visità a mo nanna".

Tutti i zitelli piace à urganizà i cuncerti di casa - questu pò ancu esse usatu. Organizzate cù u caprettu un spettaculu per qualchi vacanze, nantu à quale ellu vi cuntarà i pueta di parenti è amichi. Sceglite u "repertoriu" interessante à u zitellu è insegni à dilla à l'opere cun expressione, in carichi. Pudete venerà cù una scena tutta è invistì in i frati o anziani anziani, una avanna o avè, è ancu costume scénario è paisanu.

Un altru modu bonu hè di scelta poemas appassiunati. Chì u to figliolu prupone un o quatru ritrattu, induve elle represse i principali caratteri di u poemu, l'avvene chì succèanu. Questu ferà a memorizazione di u puema più interessante, aiuta à l'aiutu per intende megliu u so cuntenutu. Dopu chì pudete ritornu à queste illustrazzioni è dumandate à u zitellu sanu di u poemu fattu.

U zitelli tendenu à ricurdà ciò ch'elli m'agitamenu. Se u zitellu ùn si ricusa à amparà a puisia, pruvate truvà quelli chì anu da cercà. Forsi, ci hè necessariu di rivisentà a sunta di u materiale: se le lettu u zitellu in una monotonia vuci di un travagliu da un libru grisu gruffu, ùn serà micca interessante di percive u testu. Hè una altra materia quandu u libru hè cun illustrazzioni bellu bella, chì sò sbagliati di vedere, è parechji vozzi sò dicenu da voce variate. Un altru fallimentu cumuni di i genitori hè poesia madura. Sicura chì hè abituata per i zitelli di imprudà à i detallsu di a relazione trà Tatyana è Onegin, o imaginate idilli è imaginali di a vita rurale di Esenin. Fortunatamente, ci sò assai scrittori di i zitelli chì si vutaru à i nostri picculi. I clàssici ineschi sò i libri di A. Barto, S. Marshak, K. Chukovsky, S. Mikhalkov è assai altri poeti, chì memorizanu i poemi chì dà u piacè di u zitellu. Per i più vie di i zitelli da i classici - A.S. Pushkin, N.A. Nekrasov, A.A. Fet.

"Insemu à i zitelli à amassi a puisia," - pudete spessu intesu di i prufessori di a kindergarten o à i prufessori in i preparatori in i scoli. Ùn aviti bisogni nantu à questu puntuatu. Più di più spessu, l'avvenimenti organizzati in i stabilimenti pre-ikastola solu cunvince i zitelli chì ùn ci hè nudda biera in poesia. Prima, parechji zitelli esistenu à cuntà a puisia in publicu, è più tardi ricordi negattivi sò assuciati da a puisia. Sicondantu, i zitelli ùn piace assai quandu sò furzati à impignassi qualcosa, questu "furzà" raramente porta à una percepzione positiva di a puisia. Eccu, parenti parenti, a responsabilità di inculcarià i vostri figlioli cun amore per a puisia si trova solu cun voi!

\ Pruvate per fà l'apprendimentu interessanti per u zitellu è per sè stessu, è prontu vi vede risultati. U vostru picciutteddu hè felice per recitarà i fili preferiti, è si ralleghe à i so successi impressiunanti per u vucabulu aumentatu, a memoria murali è espansione l'orizzonti.