Da quale età duvete bisognu di u beduottu

Ogni persona hà bisognu di almenu quattru di u so spaziu persunale. E ancu s'ellu hè ghjucatu in u mondu, questu ùn significa micca chì avemu bisognu di privà di questu cadernu da i so ghjurnali ghjovani. À a più tenanta età, forsi, hè sempre prima di prima per piglià un spaziu tutale per u zitellu; ma micca tutte e famìglie pò permette. Per quessa, u primu cantonu per miglii pò diventà un cunlatu. Ancu s'ellu a dumanda di a nicta per un cunosu sempre hà causatu assai opinioni, oghje emu voce a nostra parere nantu à l'età à quale un zitellu deve un bedu.

Invece chì in fatti, pare chì a quistione di un lettu per un zitellu ponnu sviluppà più tardi è indicanu a preoccupazione di i genitori annantu à quandu a trasfigurazione da un petit puduni à un grande. In ogni modu, questu hè micca solu.

Parechji parenti chì pensanu seriosu cumu per gastru in u pressu da u pensamentu dopu à a nascita di un zitellu, ricusate una presilla per migliori, chì justificàvanu chì in u lettu di u parente, u zitellu sera più còmico è più còmicu. Cunnemu chì u lettu hè necessariu per u zitellu in i primi ghjorni di vita, è hè u so beddu. Se ùn pudete micca cumprà un novu bed - dumandate à i vostri amichi: forsi qualchissia havi un vitturunu cani, qualcunu pò dà o vende custamente. Ma sempre, u vechju beddu hè megliu da u so assicuranza cumpletu.

Da risposta à a question: "À quale età un criaturu avete bisognu di un lettu", vulemu enfatizà chì privendu un zitellu da a prima età di u so locu per u sughjornu, private a l'opportunità di amparà à l'auturependimentu è di a disciplina. Ma a tutti, di quale età hè necessariu d'insignà u zitellu à sta sola indipendenza? Hè pruvatu chì in u primu annu di a vita, a tarifa d'aprenu di u zitellu hè maximu, per quessa hè necessariu di prupone à a so cuscenza a basa micca solu di caratteru, ma dinò percepzione di u mondu. Ccà prima a vista u lettu per u zitellu nantu à sta lista ùn hà micca toccu capu rolu, ma se digemu più profundo, avemu caputu chì hè ella chì scrivi i migghiori di a so libertà persone. Insigna ca ogni un ci hà u so propiu locu, induve hè tantu piacevule à rilassate di l'affare.

Tuttu chistu vinni à u zitellu, sicuru, micca à tempu - ma crede à mè, un fundatu alliancialu chì aiutà à evitarà parechji problemi in u futuru.

Spessu ponu purtà à i zitelli per dorme à pusessu per elli, perchè hè cusì cunvenutu per noi. Prestu, perchè u zitellu dorme assai più vicinu à a so mamma, perchè u risu menu spessu di a notte. Hè più crescente quandu avemu allastu - ùn deve esse ghjustu in a mitallu di a notte è fate assai gestiti extra, ma solu trasfiriu più vicinu à u zitellu - è avete alimentatu da spernu. Ma puderebbe esse megliu si pusiteghjabamu a la laziness appieghjani un pocu è fècenu sti quattru passi per u cuna per u zitellu chì chiancia da a fami!

Avà scambià a bisognu di u lettu di u zitellu chì sustituverà un catuchju. E mancu appena a necessità, postu chì hè oblicu, ma quantu quantu anu bisognu di cumprà un lettu più grande.

Credu chì hè tutte bè individuali è dipende, prima di tuttu, in u zitellu stessu: particularmente, cù e so qualità fisiologica. Dopu à qualchissia, parechji figlioli è in dui anni sò chjucchi, solu i pupi - cusì u so primu lettu pò serve per un bellu pezzu, saranu boni faciuli faciuli in questu. E se un zitellu in un annu è mezzo dipoi in modu amuzanti in un lettu - questu hè una occasione di pensà à compra qualcosa più.

Inoltre, un rolu impurtante hè ghjucatu da a manera chì u so picciottu dorme. Per esempiu, se ellu hè fermu inquietu è giràmpiu in un sognu, cambia da a parti di u vignetu - dappie u bisognu di pruvà micca di esce da a cunclusa cù prutezzione finu à u sonnu di u zitellu hè agitu. Imaghjate chì era una minaccia per una criatura in u lettu, induve nunda hà pruteghje di fallu à u pavone. Dopu tuttu, hè improbabile chì tù ùn puderà copre cù cuscini, o cogliu u pianu cun mantas - tuttu ciò chì, se u babbu s'innamora di u lettu, ùn hè micca pututu minà, ma sia scantatu! Ma ci anu ancu altri agricultori altri figlioli - pare chì in quale postu u zitellu sùmpusu - questa mattina è si svighjò. Quì per questi i zitelli, a transizione à una cunghjunta "adulta" pò esse più veloce.

In generale, forsi, ùn avissi micca avutu a cumprà un beduottu prima di quandu dui anni. Solu solu s'ellu hà frijutu da una criatura - è hà bisognu di più spaziu, altrimente, è tù stessu, sò esperati da noite di sira. Perchè da questa età? Perchè dopu à dui anni i figlioli sò più conscienti, ponu cuntene i so movimenti ancu in parte à un sognu. È, in più, hè in questa età chì a prima volta di l'aligazione, a rimuzione di u zitellu da a mamma venga. Hè per esse, u zitellu finisci di sentu un solu sanu cù a so mamma, ellu capisce chì hè una persona distinta, hà sempri a so vita. In questu tempu, per via, hè una grande parte di i cunflitti di u zitellu chì deve esse amparati à esse eradicate. U so big côtre aiuta u zitellu per sente a so impurtanza, u so status è a pusizioni di a famiglia. Pensate chì hè micca sensu è trivia? Ma a vita di un zitellu in una tala età tenia pricisamenti di chjuche.

Allora u mo cunsiglii di voi hè: aghju vede u vostru figliolu, sintinu i so bisogni, sente i so desideri ... Se ellu stessu spressa l'idea chì deve bisognu di un grande, u so propriu cottulu - perchè ùn ùn sèntelu? Di sicuru, siddu ùn hè micca solu capriccio. Certe volte i zitelli sò sapè cumu bisognu.

È se mette a quistione in questu modu, dicenu da quale età hè u bedu hè necessariu, ùn ci hè micca una risposta definita è ùn pò esse micca. Pudete solu settore u minimu è a limiti massimi di età: per esempiu, per un zitellu sottu dui anni, questa bede hè probabili di esse grandi, ma di anni à 3,5-4, avà da esse usata da pudere e principal.