I misessi principali di a figura femminile

Tutti i muderni muderni puderevuli di aspittà ghjustu è persone. Ma ùn hè stata bellu micca a donna chì hà assai di soldi, è scorri da i stale di e butteghe di e cose più caru è di moda.

No, ùn hè micca. Ancu i canti più trendi ùn ponu micca diprezzà una persona, ma invece l'impresa di a so prisenza. Chì sò i sbagli principali di l'imagine femminile? Pruvate à voi per capiscenu questu quistione.

U primu, hè impurtante chì a robba accunsente à u locu, u tempu è a fini di a persona chì hà vistutu. Per esempiu, una donna di a cummerciale chì hè vinuta per un lunch di cummercializazione in un vistitu sportiu, circundarà, per fiaciate in modu ligu, micca cumme il faut. Cum'è u zitellu chì ghjè vicinu à a spiaghja in un vistitu.

U sicondu, i vestiti cose devenu sottumettenu a dignità è ammucciate i difetti di a figura. Dopu tuttu, ancu i vestiti più modesti di fà pudè spona l'imprissione di una persona. S'ellu ùn hè micca vistutu di u modu è micca à u tempu.

Allora, u principale punti di l'imaghjina femminile hè prima, quarchi grossità eccessiva è "moda". A moda ùn pardona mai. L'imprese deve esse cumminati trà elli. Ruccioni, calzature, accessori - tuttu questu hè stata in un stile. Hè per quessa chì a pregunta di a scelta bona di u vestitariu hè cusì pertinente. A donna muderna hà bisognu di cunnosce i sbagli principali, almenu per ùn avè micca cumprà micca. A qualità più impurtante chì hè valevule in a donna hè a naturalità. Pè u cuntenutu cù a natura dada a voi hè assai più raielu di cose da tene, brecchi di silicone, labbra, arruganti, correcciate di u nasu. Ci hè sempre un omu chì vi sarà amatu chì site, micca a vostra imagen creata artificiàmente. È hè impurtante micca solu per affruntà. Avemu adduverà u nostru corpu. Dopu tuttu, ùn hè micca cumu chì sì, u puntu hè, cumu si prisenta à voi stessu. Quale hè chì vi sarete amatu si ùn amate micca.

A moda pò esse seguita, ma solu devi a so capricciosità è a variabilità. Sempre devi esse sempre, vestite pè a vostra figura. Per esempiu, secondu a stilista Irina Subbotina, hè bisognu di rienvechjà a dignità, è ùn ammettine micca i difetti di a figura. È per vincinu sempre à a gastu di questu. Per principià ci hè necessariu di determinà a vostra parte più "digna" di u corpu. Qualchissia hè un pettu, qualchissia hè cosce, qualchissia hà e gemme, è parechji persone cunzidenu a so dignità in l'ochji è a bocca. Dopu quì, fucalizza annantu à questu puntualmente sta parte "pendenti" di voi, a parte nantu à chì sarete ricordu. Hè assai impurtante per avvicinari a so scelta rispunsevule.

Hè impurtante chì a vostra apparenza sia sana. Ie. Stile, culore è grandore di e cose avissiru esse apprupriatu à a realtà, u tempu è a propria. A cumminazione di diverse in a qualità è di culore di e cose in u gruppu hè inadmissibile.

U vistimentu di mudellu impastatu ùn piace micca l'attinzioni, sponde a figura femina. Bra per un grandore sia quantu hè male per sduve u to pettu è per quessa, a so forma sottu a brusa hè stata terribili. U stessu passa per ghjustu per un grandore maiò, a so banda elastica righjunghja a vostra quindi! Comu u risultatu - i malasciuti è i surdi in u centru di a fasgone, chì pare avellu terribili.

Hè assai impurtante di attentu à u stilu di l'attire. Ùn ogni figura, cum'è no tutti l'età hè adattatu per questu quì u strule di vistimenti. Hè necessariu piglià in contu di e caractère individuale di una persona.

In quantu à u culore di vestiti, a cumminazione di più di 3 culori primari porta à u motley, a donna hè diventata cum'è un arbre di Natale, chì spessu pareva ridiculu.

I donne spessu facenu micca l'errori in l'usu di l'accessori. L'accessori sò una cosa traghetti. Per esempiu, un vistitu baredu chì ùn si mette in un costume hà vistu u colpu di l'ochju. Inoltre, si deve esse cunsideratu chì i grande ornamenti massivi ùn si sò micca affattu a situazione ufficiale. Mentre i diamanti nantu à u busu o trolleybus versarà senza pretensiuni.

Misses di l'imaghjina femina - una cosa critica. In particulare in cunsiderà a peculiarità di a natura femminile. Una donna ùn pò micca avvistà un difetto in a so imaghjina, ma ella averà subitu in u "log" in l'ochju di un cullega in l'uffiziu, a famiglia o à passà à passà una amiga passante è serà severamente criticata.

Ju ti vògliu sempre per esse fermu è inimitable. E ricurdativi: nudda pinzora una donna com'è una lampione in i so ochji è u surrisu nantu à i so labbra!