I mudelli di i scarpi pè e donne

Ci hè un grande numaru di mudelli di scarpi di donna. A moda nantu à elli hè cambiatu in eternu, ma i più chjucu sò sempri stati, ci sò è seranu patecli-barche, sandali, stivali, wedge, flip-flops, clogs ... Parechji sò interessate in a storia di i mudelli basi di i scarpi di donna. E sta storia hè interessante.

Flip Flops

Questi ponti piani ùn sò micca solu impresivu in u caldu di u veranu è micca solu in a spiaggia, ma ancu in i strati di a cità. E bugdi sò diffirenti chjamati slates. D'elli, rapprisentanu sandali aperti cun una "partizioni" trà i dete. Sparti di sti sandali sò chjamati "vittimi", ma a so patria ùn hè micca Vietnam in tuttu, ma Japane. In a so patria, questu calzettu chjamatu zori. Per elli, i ghjappiziunali midicinali di cuttuni cun un slot trà u polu è u normande. Stile di moda di l'Europeu per u so travagliu cù piacè di fà per una basa di calza di u Giappone. Ogni chjappi di fille di moda adornate i peri ùn sò micca solu nantu à a spiaghja, ma ancu in partiti di moda. Oghje, cunflitti pò esse nantu à pieni chjusi è tacchi. U materiale per a so fabbrica hè ancu usatu differenti. In generale, tutti ponu truvà un par adattatu per elli.

Sabo

L'antenati di u sabbatu mudernu prisintonu in a Roma Antica. In ogni casu, questu calzamentu era un mezzu di mantene in li capti. Sti sandali eranu assai pesante, una putenza ghjuleva di legnu fermu attaccatu à i peri di criminali. Una nova volta di sviluppu di clogs hè devenu in u XVI-17 seculu. À quellu tempu, e donne francese hà cuminciatu aduprà stu calzariata durante u tempu di chiuppa, in sali. Ma tutte sse parolle, stu calzatu fermi moltu cumplicanti è ùn puderia micca diventatu un mantellu per andà in lu lume. In u XXu seculu, grazi à u sviluppu di tecnulugichi di pruduzzione, stu mudellu di calzature per i femine in a vita cumuna. E in l'anni settanta di l'ùltimu seculu l'aderenti di u muvimentu hippy riiscitavanu nantu à u sabot. Stu mudellu di sapori hè diventatu u so attributu indispensabile.

Calzature di ballet

Stu mudellu di i sapori di e donne ùn perdi mai a so pertinenza. Egechissie chjappu nantu à un ghjustu ghjustu sclusione i perfetti. I primi balli di ballet era una variazioni di i pisa. Hè u nome. I primi mudelli di sapori di ballet sò stati attaccati à i turchili cù cintes satin o di sesti. E in cuntrastu cù i pezzi di pointe eranu senza un fruttu firmatu. Avà ùn sò micca i piu di ballu, ma piace qualcosa di eleganti di a cità. E questa elefluenza ùn hè micca in l'altu di u puntu. Ma a moda per i sapelli di ballet era creatu da Audrey Hepburn. Questu successu in u 1957. U mudellu di u ballu "Audrey" hè u classicu di a casa di moda di Ferragamo. Oghje, i scarpi di ballet sò fattu di varii materiali, in ogni casu di culore. Eghjone di ballet sò adattati ancu per i pantaloni è e faldes.

Moccasini

Ùn ci hè nudda polemica nantu à questu mudellu di sapori. È definitu hè u calzariu naziunali di l'indiani di l'America. U materiale tradiziunale da quale stu sciccareddu era fattu di a pelle di buffalo. Ma a fermezza di a sola depende di u locu di residenza di a tribù indiana. I Moccasins cun una sola firucia eranu usati per tribù chì avianu in i pianuri. Avianu bisognu di pruteggiri i so pedi da i strazii contra i petri è cactus. Ma i mocassini fissi eranu fatti da tribù forestali.

L'omu biancu in u so vestitariu pigliò moccasini solu in l'anni 1930. Da quellu tempu, i moccasini anu cunqueratu u mondu sanu. Questi sò bravezza, belli scarpi bè cù tutti. Unu di l'vantaghji induve di i moccasini hè l'assenza di lazzi. Moccasins sò prontu è fà ricerche è fà.

Calzature in un falce

Una zeppa hè una sola cunfurna, chì tocca à u rolu di a sola è di u sole in u sole. U spissore di a sciure gradualmentu aumenta da u calcariu. Questa ucezza hè diversa in i tipi di scarpi. Allora, in u sportiu è casuale, u crescita gruixu hè solu 1-3 centimetri, in mudeli più eleganti, sta diferenza varieghja da 3 à 7 centimetri. Ma l'altitudine di ghjuvanottu di i ghjovani pò sopra è 10 centimetri.

Stu modellu di i sposi di e donne era di moda in l'anni 1930. U piccu di a so popularità hè stata rializzata in l'anni settanta. À u principiu di u so aspettu, questu era u piu di l'adulescenti è di i ghjovani chì volenu scundisterà a ghjente chì circundava. Setenti - età di discu. Era à questu tempu dopu à u falu chì u listinu di i sapori cusì cómodu sarè forti. Bisogna, sta scarpa creeghja l'imprissione di un talone, ma ferme fermu comodu di vèstinu.

L'anni ottanta pusonu i scarpi in u calcariu di u ricunniscenza univirsali. Accuminciau a è purtatu di e donne di tutti l'età è di u situ soziale. U putu era universale. E città è sportu, è ponti di l'attraversu è di calzature cù una tale sola, cumincianu à esse produttu da tutti i mudeli di casi.

Questu hè solu una piccula parte di i mudelli di piu di donna per e donne è a so storia. Ogni donna sceglie per un certu stile, certi mudelli di scarpi. A comodità è a bellezza sò a cume principal.