7 i Best Foods and Drugs per Raising Immunity in Winter

In a cascata di l'oghje è di l'inguernu, u nostru corpsu hè obligatu di gastru più energia per mantene u calore internu, per cumbattimentu di depressione è cambiamenti à a pressione atmosferica. L'immunità di e forze ùn hè micca stà. Ma ùn rinunquistà micca - stà e squish tuttu l'invernu. Ci anu ricordaghju qualchi rigali diliziosi è utuli di a natura è avemu da principià a applicari à l'infurmazioni di e forze di difisa.

1. Ginger - Re d'Immunità

U rizoma di a pianta picciotta indiana, chì u so nomu sia cum'è "masculinità" in russu, incaricata u gingerolinu in fondu è l'olii essenziali di l'accentu di caltaggiu - questu hè ciò chì necessite in un tempestu fridescu. L'effettu di u genaru hè duvutu à u fattu chì cù l'usu regula, a radica di l'oltremare revitalize u sistema di u digestivu, chì i medici anu longu cunsideratu parte di u sistema immune. U intestinu sanu è, in particulare i linimidi linfiali in i so pareti, ùn permettenu micca l'infezzione per incursioni in u sangue, è a microflora intestinali utili dà "molti" protettivi di particulate proteins - interferuni.
Prutetta ideale per l'usura regulare: scaccià a crosta cù risiculi freschi, frotta l'arradichera, fremu l'acqua calda, stagione cù u meli è u zucchero di limonu. Un bevande rimbintante è simultaneu di calmà pò esse preparatu da ghjienu furmatu cù tè verde, menta è crapa. Avete bisognu di sta infusione calda per una meza ora prima di manghjà.
Per a prutezzione garantita di l'immunità, hè d'utilità per aghjunghje ginger di terra in piacenu di u pianu: sopopti, stufe, bœuf baked, è in notte friquenti è in u vinu rosatu.

2. In alli, tuttu hè utile

Sulu un clavu di l'agliu - è i patogeni perde a capacità per infettà. È ùn hè micca necessariu di manghjà, abbastanza in a stagione di a gripu ogni ghjornu per mette una fascia di morta in u saccu. L'alli cuntene antibiotici naturali è volontari i tioèter, chì custituiscenu una barriera protettiva putente in l'aire.
U ziteddu u zitellu di aziende ghjandi in u latinu quandu in a notte. Per adulti, un paru di documenti di cipolle tinta persistenu in una buttiglia di viscogliu russu semududu - 50 ml di sta infusione prima di pranziari suscitarà l'immunità è perfezinà l'estremità.
À a fine di l'invernu, hè valibo per spremu l'agliu è aghjunghje i so ghjovani penni à insalate. Sò solu sò capaci di cumpientanu l'insalata cun vitamina C.

3. Magic Health Berries

Immunità forti ùn hè micca impositu senza vitamini, specialment retinol è ascorbic, è e raghji sò u migliore per elli. Aranciu di mari, aranciu, viburnu, aranciu, grosu, cane rose, caledonia sò riccu in antioxidanti naturali, pectini, carotenoids, ferro, manganese. Per una bona immunità per ghjornu, hè abbastanza à manghjà un pocu di qualchi frutti. I patechjevuli sò preferibile freschi o cungiusciuti, per fà affaccà di elli - solu per distruisce e vitamini. Ammaistiscenu megliu cù acqua calenta, amassi è aghjunghje à u tè.

4. U mele è altre apicultori

Un complexu unicu di vitamini, antibiritici è trace elementi cuntenenu tutti i prudutti di l'apicultura, perchè l'abi també necessaranu soprassi invernà. In più di u meli stessu, per stimulerà l'immunità, pudite nutricà ogni ghjornu:
In basa di u meli, una maraviglia meravigliosa di pruprietà fortificanti hè preparata. A meli hè imutata in un bagnu di acqua per quessa si sviluppa bellu calda. Aggiuncinu un pocu propuni, calumentu calmu Cahors è u ghjocu di aloe. Aloe chì staghjunà à valurizà i so pruprietà prima di puderà sopra dui simani in u friddu. All mix and take a gulp prima di manghjà.

5. Sbiten - Heroes di vitture micca misericordia

Per parechji seculi, u zitellu piccante schernacciatu hà aiutatu à survive un invernu severu. U sbitenu veru hè statu cun u molassu, ma ora pò fà senza ellu, perchè u più chjucu in questu pruduttu, hè esicuzzioni di cilesti è aromi medicinali.
Patoku o meli ci sò disposti in acqua calenta, aghjunghje nantu à l'umore di ghjuchju ch'hè, uva, cardamom, badyan, varios pezzi di pepite negra, mint secca, statua di San Giovanni è oregano. Fate l'apparenza di i primi burbichi, ma ùn permettenu micca a fracche, insistimu à 10-15 minuti è bèzzini caldi eccessivamente.
A cumpusizioni di u biò pò varià secondu u gustativu di u gustu è l'statu di salute. A foglia di a foglia aghjuntu à u sbit allargarà a tezza, a mugatura di cipolle, a buccia d'limone purificarà u sangue è u fiocenu da e toxine.

6. Un elixiru maravigliu cù una prescription of Dr. Amosov

Lu liggendariu cirurgiu Nikolai Amosov, cunzunci perfetta di quella immunità significa un paciente postoperativu, hà sviluppatu un pezzu di vitamina speciale per a rapidità di rinfurzà u corpu. Hè incruciutu uggu di quantità di pezzi, alcune frittu, nocciole, fichi, prugne è u melatu, è u limonu fruttu, da quale hè necessariu di sguassà e sere.
Stripped cun acqua fogera, lavande è secche secchi frutti sò chjudi in una licenziale. Allora si mischianu tuttu cù u melatu è i dispunìanu nantu à i vascini. Pigliate a cucchia dui volte in un stomacu vacanti.
Pasta di l'Academicu Amosov acte nantu à a prununzia per l'urganizazione di u sistema cardiovascular, cum'è l'arricchisci cù u potassiu è altri microelements impurtanti.

7. Preparatori basati in Echinacea

Fighjemu u stretchamentu di u chimicu è ghjè à quellu dipartimentu di u primu aiutu, quandu i caseddi cù preparati basati in Echinacea sò stati: immunotori, immortale è di u tintura d'alchina di sta pianta. Fù eterni in l'Echinacea, ci sò pochi competiti nantu à a forza di l'effettu nantu à a prununzia. A so cumpetenza chimica rietta assicura a produzzione puntuale di caghjuli di sangue di u sangue protettore rispunsevule per a resistenza di u corpu à i infizzioni. Ricurdà, i prudutti di farmacia sò deve esse pigliatu dopu cunsiglià u duttore, cumu puderanu cunflittu cun altri medicazione o per dette una intoleranza individuale.

Immunità hè un mistu ughjettu, è solu in u nostru putenza per aiutà à u corpu sopr'à u prigione di l'infestazione di l'infierru di l'invernu. Hè necessariu di diversificà a vostra dieta cù frutti luminoso è succundante, u viscoso, frutte seccu, spezie, per creà una bona salute!