Comu lavà capiddi capiddi cun rimedii folkiati?


Una volta, passendu da a buttrega di l'buttrega, i vostri fighjà pò cascà nantu à u pacatu di capiddi capiddi. Avete vedi una bella stampa, è nantu à questu - un coloru maravigliu chì vera a perfezione di i vostri capelli. In ogni casu, quasi ogni nena o donna chì, almenu una tinghija di capelli, cun certezza, diceranu chì u risultatu finali hè assai diferenti da ciò chì prumesse in u pacatu. È questu hè solu a mità di i prublemi. In fatti, a pintura ùn devi micca solu u color di u capeddu, ma ancu hà da arruvinà u vostru propiu. Dopu questu, aghju vulsu subitu da lavavvi u pezzu di u mo capu, è ogni ghjovanu immediatamenti à l'Internet per circà e struzzione chì vi dicerete cumu fà in casa.


Kefir

U Kefir hè unu di i migliori modi per sguassà u culore di u capeddu daveru. Ci sò trè ricetti. In u primu casu, hè necessariu di fà una pasta di u zitellu di limonu è di cima cù kefir. Dopu à l'elixir hè preparatu, hè necessariu di appricà à i capelli è d'aspittà cinque à quindici minuti. Rinse u to capelli.

Ci hè ancu un metu più aggressivu. Piglia un centu centu centu di kefir. Piglia un oghje di u pullu di l'oliu, spremere u zucchinu di un limonu sanu, preparanu cinti cullizzioni di vodka è una culloca di shampoo, chì hà un altu livellu d'equilibriu d'acidità è basa (Ph). U mistu resultanti hè bien mixedu è irradiatu da i capelli. Capisce a testa cun una film di nutizie o cap, chì portanu in piscina, è aghjustate a testa cù a toalla. Aspetta ottene ghjorni, poi aghjola u mistieru cù acqua fridda è appliice un balmu alimentu.

Soda

Un altru remessu fàvule chì aiuta à lavà a pintura hè un soda bastante. Pigliate u shampoo è mischjà cù u quiche. Maturita u mistu resultante in u pilatu. Espera à cinque à deci minuti, poi arrumbe cù acqua calde. Immediatamenti dopu a fine, appliice a hair conditioner. Questu avete aiutu per evità micca dannighjanu l'estructura di i capelli.

Per u metudu previosu, pudete aghjunghje una maschera da u melu, chì senza bleaching capelli. In cunziguenza, si piglianu un ombri d'oru di brilldamentu naturali. Prima, cum'è annunziatu, rinfriscà a testa cù u shampoju è u baking soda, po esse chjucu i vostri capelli cù una siccica è aplica una capa di qualsiasi meli naturali. Scrivite a testa in una spugna o di filmu è aspetta deci. Duranti stu tempu, u meli cumincià à liberà una sustanza chì hè simili in cumpunimentu per a cumpusizioni di iperòxenu di l'idrogenu. Hè ciò chì hà colpi u tò capelli naturali.

Oggi vegetali

Alcuni raggiunari preferanu l'oliu d'aliva è u mayonnaise. Appricanu in proporzione ugguali à i capelli è d'aspittà una o duie ore. Dopu à quessa, lavate a testa, fervente cù una spugna è rinfriscà.

Una altra ricetta hè una cumminazzioni di l'olii vegetali. Per fà quì, piglià quattru cucchuli di l'amandula, linseed, oliva, oliu d'arbeji, più di quattru cullen di cervexa. Maturu bè è applica durante 4 ore à i capelli. Rinva u to capu cù qualsiasi shampoo, è utiliscia un camomile rinfrescante aiuti. È, se vulete pittura un lavatu bienu, avete da lavà i vostri capelli cù questa mutazioni cada volta chì lavate a testa. Olegi u moisturize e nutreghji perfluite e lacquers, facenu suppli è à u stessu tempu impediscenu a so sequitie è brittleness.

Cammilla

Chamomile hè definitu un strumentu efficace in a lotta contru à u so capelli. Ella fate cù a funzione di u so capelli è facilità per neutralizeghja ogni pintura. Pour cinquanta grammi di camomile cù l'acqua calenta, aghjunghje dui centu cinquanta grammi di zuccheru è fremenu un pezzu di tè verde. Hè bisognu à cocre per una ora. Dopu à quessa, lasciemu u caldu lavianu a testa è stà pigliu durante una meza ora. Pigliate tuttu ciò è seccu i capelli.

A seconda ricetta. Pigliate dui spilli di camomile seccu è cottura in acqua calenta. Ci hè di dece minuti per insistiu. Durante a suledatura, cercache u cupidettu. A suluzione resultanti deve esse spressu in un bacinu è aghjunghje un certu quantità di acqua calenta. Senza a so testa da circa deci minuti, è pozzu accaccià tuttu cù acqua chjaru. Puderete a prova. U primu effettu parvene dopu a prima appricazzioni. Se vulete cunsulidà u risultatu, ripetite a prucedura ogni ghjornu per sette ghjorni.

Adupratu di shampoo

In più di rimedii tradiziunali, pudete aduprà shampoo. Immediatamente dopu a pintura, lavate a testa.

L'altru opzione hè di mischjà a quarta parti di l'buttiglia di shampoo cù dui o trè ascorbic, è accogli una mezana grossa. Allora tuttu hè quì per vultà i vostri capelli è aspittà quincette à vinti minuti. Dopu lavà i capelli cù l'acqua è lascià. Questu prucessu duverà esse ripetutate parechje volte, è finu à u mumentu chì tutta a pintura vene da u capeddu. Dopu a lavura, avete bisognu di lavurari u to capelli cù shampoo.

Lavra a tinta nica

Induvoltamente, u culore biancu hè sempre in moda è face efficaci è impressiunanti. In ogni casu, se u vostru corpu naturali di capeddu hè moltu più liggeru, tinutu in u scuru ùn hè micca a megghiu idea. A gran vergogerie, u pittura nìvca hè assai saturatu, perchè dopu a pittura per lavà da i capelli hè una difficultà.

Prima e primu postu, vogliu accuncià subitu in prima, ùn utilizate micca diversi agentsi blanchi in casa, ancu s'ellu avete pricatu di più una volta. Sì, li blanqueghja pò purtà à u pitture, ma cum'è hè un prucessu accussì periculoso chì risicate per sempre per esse ade à i vostri capelli. I novi sanu è saziuli è sparse, perciò hè megliu ùn scurdate di sta scopre.

Sì ùn avete micca aiutatu da i rimedii naturali chì anu prisentatu prima, pudete pruvà qualchi pagine commerciale. Attenti à e seguente:

Di sicuru, ponu solu u prublema. Ma vogliu avà a ricurdà chì sò assai più aggressivi cum'è rimedii naturali. Hè efficace è salvu à rubà u pittura cun l'aiutu di rimedii naturali, ma à u listessu tempu ùn impedisce à l'artighjani torna uccasione in u salonu.