I nostri prufiziunali: verità è fiction

Du sonnu - un fenomenu cumuni è ancu, pudemu dì, ogni ghjornu. Ma se pruvate di dà una precisa definizione di stu fenominu, averemu chì a so cumpagnia hè micca un pratiche simplice. Ogni persone dà a so definizione di u sonnu, è hè improbabile chì trovi dui risposti similari, entrevista ancu un centu persone. Sembra chì i scentifichi anu studiatu u tema per tantu longu chì una definizione precisa deve esse formulata è fissata in diccionariosi spiegazioni. Ma ancu questu ùn hè micca bellu veru. Tutti nantu à Internet è in diccionarios ci sò parechje interpretazioni diffirenti, ma nimu d'elli dà un cumpritu sanu di stu misteriu prucessu. I sviluppi prufessiunale: verità è fiction?

Ci hè una parolla chì un sònniu hè un settore di avvenimenti chì un avemu succidutu a noi, sò simuli recullati in u ordine più inusual è imprevisu. Ma hè questu sempre cusì? In questu avemu bisognu di capiscenu. Tutte e scienza moderna chì dice chì ùn ci hè nè prughjetta profeica, è tutte e so prufietii chjamati prufiziunali sò solu accusezioni è nunda più. In ogni modu, in a storia antica, sò parechje riferimenti per i so nostri profezzionisti. Cusì, per esempiu, a paràbula da quandu a moglia di Juliu Cèsare visti un u sughjettu profeicu in a vigilia di a so morte ùn hè micca unknown. Ella avvirtia à u so maritu, ma ùn ùn hà micca à sente i so cunsiglii, per quale hà pagatu cù a so vita.

U sonniu prufettu hà ancu fattu un rolu significativu in u distinu di l'emperadoru Augustu. A prufezia si appareva in un sognu à u so amicu è l'imperatore, chì crèdenu in l'uttimi profetichi, abbandunà u postu di u so alloghju in u tempu chì u salvò da a distruzioni.

Tuttavia, no tutti i scenziate neghjanu l'esistenza di i soggetti profeichi. Cientra francese Camille Flammarion pubblicò un libru in u quale aghjunghjia una quantità numerosa di storii dicenu à i sue profetiche. Flammarion hà cridutu chì era necessariu d'accettà l'esistenza di i prufani, cum'è un fattu indisputabili. Scrissi l'esistenza di una visione speciale in questu chì ci permete di vedà è senti senza rerità à l'aiutu di sensu ordinariu. E l'ànima cun l'aiutu di sta visione interna hè capacitu per sentenu avvenimenti chì si sò in una distanza è predichendu l'avvenimenti di l'avvene.

Ci sò ancu parechji esempii, sia quantu quì scritti in letteratura storica è quelli chì sò stati cù i nostri contemporanei, quandu una premonizzione o un sognu salvà parsoni da a morte. Cusì, prima di u famusu Titanicu hà partitu, circa 18 ori di i passageri ùn refusàvanu di viaghjà. Ci anu spiegatu u so cumpurtamentu da a palsenza perchè chì avete i so ultimi ghjorni. In particulari i quattru passageri vittiru i so sogni, e la mòglia di unu di l'abbandunati hà fattu un disegnu, chì palesa un navi fretu.

L'Academicista Bekhterev hà pagatu assai attenti à l'estudo di i speretti profeichi in u so travagliu. Nzinu cu un tabbadoru praticanti Vinogradov, chì era u so bon amicu, Bekhterev hà realizatu un studiu. Vinogradov hà passatu quattru anni entrevistà i so pazienti, circate di sapè s'ellu avianu un sonu profeicu. U risultatu, chì i scientisti ricivutu, era fenomenali. A quasi a mità di quill'altru, almenu una volta in a so vita, vìdenu i soggetti profeichi. Naturalment, Vinogradov hà cunsideratu solu evidenza seriosa, è ùn hà micca dettu in cuntattu storia credibili. Tuttavia, a causa di a guerra, i scientifichi ùn anu pussutu publica un libru annantu à i risultati di a so ricerca.

Avà in u mondu ci sò parechje ipotechi chì qualificanu a natura di i soggetti profeichi. Unu di elli pruducini bioenergetic. I discendenu chì, dormu, a cuscenza umana perde a so cunnessione cù a realtà. Nta stu statu, u corpu umanu pò esse acquistatu infurmazioni da l'ambienti esterni, chì chjamanu a noosfera. U cervellu umanu tira l'informazione chì deve da a noosfera, ma micca tutti pò facenu.

L'autori di l'altru ipotesi sò neuleglie chì affirmanu chì in u sonnu in u core di una persona, l'infurmazioni accumulati durante u ghjornu hè tratatu. Questa informazione hè analizata è assuciata cù quellu chì digià in u subconscious. Cusì, basatu in i sogni, una persona pò analizà è cambia i so abbitanti di cumportamentu.

L'opposituri di sti teonii sustennu ca, in regula, questi sogni ùn sò micca profetti, ma sò solu riflessu di l'eventi chì anu avutu. Hè pussibule ch'elli sò veramente correcto. Per esempiu, Freud hà cridutu ancu chì i sogni ùn pò micca predice l'avvinimenti chì avianu micca vinutu. I sònni, secondu a Freud, venenu à noi da a prufundità di u nostru subconsciousu, ma in una forma altamente distortata. Ci hè una mistura di parechji ricordi, a sustituzione di i pinsamenti cù l'imaghjini visuale o diversi simboli. Oghje chì i sòni sò un riflessu di i desideri, chì una persona hè cunverguelata è prumesse conscientemente, mandendu à l'inconsciente. Duranti u sughjettu, una persona ùn mancu cuntrolla i so pensamentu è i segretenu desiderite sviluppau fora, sparendu in varii sònnii. Più spessu ciò chì no, quandu una persona si svilò, ùn a più recuerda i so sònnii è ùn cunnosce micca di u significatu è di u cuntenutu.

I sviluppi prufessiunale: verità è fiction? Per esce claramente s'ellu ci sò sue profetichi è chì hè a natura di i sogni ora, probabbilmente, nuddu pò. Stu misteru di a natura umana ha statu sempri resolvutu.