I prublemi di rilazioni maritali

"Ah, stu casanu, u casamentu cantava è danced ...." Quellu grandi ricordi di u matrimoniu, da a relazione prima di a casale, tuttu era cusì perfettu. Cumu site u romanticismu, l'idillu di a vostra rilazioni. Perchè, dopu à u matrimoniu, ogni ghjornu diventenu diversu, certamenti micca immediatamenti dopu a notte di a nuttla. Solu cù i prublemi anni di e rilazione matrimoniali sò più manifestati. U barcuni di imbarcazioni si spende nantu à a spiaggia di a vita di u ghjornu è malincipente trà i cagiuni. U prublema più urgente di relazioni matrimoniali hè a mancanza di fondi a maiò. A me mugghera principia à vedà u ​​so maritu, chì guadagna pocu. Ancu quandu mi sò stà cunduciutu, ùn sapia perfettamenti bè chì ùn era micca per l'oligarchu chì sia fora, ma per u travagliu in a fàbrica locale o u cunduttore, ùn importa u quale, u principale chì hà cunnisciutu era chì ùn avia micca una gran furtuna. Dopu avè maritatu, una donna hà pensatu chì a so famiglia sba devenu di colpu, è si cammina in un capre minore è di diamanti. Ma questu ùn hè micca successu è ella cumencia à pester u so maritu, perchè pensa à cumu per alimentà a so famiglia. Questu hè bellu correctament, se u vostru maritu ùn travaglia micca, ma si trova nantu à a TV è stiagnoli salda per u ghjurnale annantu à u travagliu, di riferenu à u fattu chì ùn hè micca satisfied with this meager salary chì hè offeratu, o a testa hè una mitata. Dopu ci hè bisognu di cunvince u vostru maritu per piglià un impiegatu è sustene a famiglia, in quale casu avete u dirittu di vituperà per l'inazione.
I prublemi di e rilazioni maritali ùn sò micca solu in u pianu materialu, ma ancu in a morale. Cume e più spessu a famiglia si scrive nantu à l'ogetti di famiglia, menu spessu u maritu accumincia di parlà belli pà parolle à a so mòglia, per dà i cumplimenti, per prisentallu u culore ùn solu u 8 di marzu, ma solu per dumandà l'anima. U coppiu si scurdassi di a so apparizione, stalla oghje u so mòglia per u fattu chì hè cusì in u mondu. Tuttu chistu fa introdittà una frizza in a rilazioni è u maritu è ​​a so sposa separate l'una di l'altru senza avè avè avutu. À questu mumentu un succorsu timore pò succede, u maritu pò piglià un caminu o piacè. Sì una donna po po cù a tollerà è si làcenu à l'amichi cù u so maritu, u maritu ùn ùn si lamenta micca à l'amici, ellu si trova nnô quandu hà amatu è calore. Dopu tuttu, u pezzu ghjè cercatu, induve hè più profundo, ma l'omu hè megliu.

Quandu i figlioli nascinu, torna a question da a so educazione. Mamma sempre si perdona per u so zitellu, è u mo babbu pruvirtà amparatu bè, per esempiu. punisce per una culatta. Per ùn diventà un altru prublema di ei rilazioni maritali, u maritu è ​​a donna devandate truvà qualcosa di cumpressione, ma micca in fronte di i zitelli. Chì capisce è quandu ellu vulia crià i zitelli, perchè chì u so babbu ùn perde micca a so dignità in l'ochji di i so figlioli, a mo mamma ùn deve mai ghjunghje à a so educazione. Dopu tuttu, per è grande, u sposu ferma u capu di a famiglia.

Unu di i prublemi senza risoluzione in tuttu hè a relazione cù a so mamma è a so mamma. Eppuru, quandu tuttu hè bella quì, i relazioni familiari prumuvanu. E s'ellu ùn hè micca, è un altru di e mamma chì amare u mare o sogni avianu intervenitu in relazioni familiari. Allora ci hè bisognu di novu circà un modu da a situazione, per prupone di capiscenu a sogni, hà ancu una ànima è un core. Ùn vulete micca fà nunda dolentiu, ma ella assai assai u so figliolu, è a so nurma sempre sempre fate tuttu in male. Quandu a mo matri accumincia a parrari, ci hè bisognu di rienfranchise è cuncorda, accunsente cù tuttu ciò chì dice. E pruvà à fà l'amici cù ella, spessu ponu esse cunsiglii cumu megliu per fà questu quì. Eccu chì u maritu hà avè un tempu più duru, ellu è a so moglia ùn pò micca capiscu ciò chì sempre hà bisognu di ellu, a so mamma è ancu più cusì. A sughjera hè sempre dispiacatu di a so figliola, tuttu ciò chì dice chì u so maritu hà chjapputu in inutilità. A matri mia ponu esse chjarificatu è pruvucarà ch'ella hè degnu di a so figliola.

Ci hè pussibile numerate assai prublemi di rilazioni maritali, u più impurtante in tuttu questu hè di amà è apprezzà l'altri è ricurdate chì in l'uffiziu di u ghjurnettuatu ghjuraghjenu l'uni à l'altri in pienghja è in gioia, in a malatia è a salute.