I signali principali di despotismu in u cumpurtamentu di l'omi

U cumpurtamentu di l'omi ùn hè micca nutizie in tuttu. Trà a pupulazione masculina di u pianeta, sfurtunatamenti, ci sò parechji ditti. Ma no tutti e donne pudemu capì in u tempu chì u so zitellu si cumportanu despòticu. À u tempu, e donne començanu a sentir chì u cumpurtamentu hè ancu normale. Ddicots cunvinte chì u so cumpurtamentu inadegwate hè a so tortu. Hè per quessa, ogni donna hà bisognu di sapè i signali principali di u cumpurtamentu dispusitivu in l'omi.


Signs of despotismu

Un omu desherdicatu hà cunsideratu abbastanza normale per utilizà a vita psicologica, è ancu fisica, contru una donna. Hè quellu chì usa per ottene i so scopi è i desira. Certi omi utilizanu ancu a viulenza sessuale.

Quandu una donna si comporta inappropriaturemente in l'opinione di l'omu, ellu principia a "perde u so timore", affittu cusì chì, in casu, se una donna ùn chjisce micca è ùn ubbidenu micca, ponu manifestazione di crueltà versu ella. Inoltre, in stu casu, u cumpurtamentu femminile pare micca anormu è sbagliatu solu per ellu. L'altri abitanti ùn sanu micca ciò chì hà fattu u sbagliu. Un cumpurtamentu impughitu in l'ochji di un despottu hè un apparenza di l'individualità è l'espressione di l'opinione propria.

Ddicoti spessu ùn paganu micca attente à u fattu chì a so donna hè offentera per altri omi. Cusì, intimurenu e donne, affissendu chì in u casu quandu ùn si cumpurtavanu bè, l'omu ùn hè micca abbastante chì ellu stessu pò esse insulte è umiliate, perchè ùn ùn pruteghja d'altri, spiechendu cù ciò chì meritava.

I dispusizioni spessu cunvinti li donne chì si ricontinu quandu emi a batta in l'histerefia per u timore di un omu. Tali filumma pò esse dichjarà chì ùn era mai cruel à ella, ancu se u brutali cumpurtamentu cù a donna hà fattu, è micca una volta.

L'omu dispusitivu piace à umiliazione di e so donne avanti è amici. Sì una donna hà da esse dichjata chì l'hà fattu l'offènziu, ellu dicerà: "È troppu cunsirvatu è ùn capite micca belli, ùn avete micca avutu un sensu d'umore".

Ddicoti ùn anu mai parlatu di e donne cù rispettu. Puderanu esse u rolu d'una persona chì rispettu u sessu fieri. Ma farà fà solu questu necessariu. E cù l'autri facani, un omu quasi sempri parra di e femine negativamente.

Un omu dispostu sempre trova manere di pressione una donna per l'attitudine è l'attitudine per ella stessu. Oghjeve dispotiche pruvate à parlà cum'è raramenti cum'è cumplimenti, è ancu ùn ricurdate micca di elli à tutti. Scuccionanu significativamente chì sò più in amore cù l'ànima di e so misure, cusì cusì cusì chì in modu di vista ùn hè senza una bellezza.

I Despots sempre pruvate à appruvà l'instinutu maternu di una donna. Ùn ci hè sicretu chì una dama loving dice di patroniser li so amori, aiutanu, è cusì. Ma u dispotaghju a so custodia in un impuru immediatu. Hè in tutte e manere pussibile è impositu cunvince a donna chì vole, è devi fà tuttu per ellu.

Solu l'idee ponu esse correctu. Ancu se l'omu ùn hà micca travagliatu, questu hè a culpa di e circustanza, è ancu a donna propria. Inoltre, ella ùn pò mancu piglià sta parte, ogni modu, u dottore finderà a raghjoni di a culpa per tuttu.

Ddicoti sempre deneghjenu chì permette un sebenamous più ca i so donne. Sempre dicenu chì capiscenu perfetterà e so donne, ma cumpete cusì solu solu da i megliu scopi. Sicondu i dittoti, e donne puderanu fari qualcosa, ma sò capaci di nudda senza stupidità, perchè e so attività anu da esse cuntrullata.

In prima, i frazziunani fatevanu esse attenti è sensibule. Ci sò e donne per cumunicà è ricevenu a quantità massima di nfurmazzioni, chì anu da utilizà à miladyam. Tuttu ciò chì e donne chì ghjera parlatu à i damevule sarà una arma univirsitaria in mani di l'omi.

Sì una donna di principià per discutiri cù un despottu, ellu sempre una manera di cunvince ch'ella hè fatta, hè offentera è spona u so state. U Despot sempre pretende esse vittime si capisce chì una donna pò esce di a so rightness. In seguitu accusalli immedatamenti ch'ella hè histericata, constructu argumintamenti lòggica, avvicinendu una qualità chì ellu ùn hà micca. In u risultatu, e femini accunsenu cù a tinnenza è cumincià à dumandà u perdonu. È questu hè chì l'omi debite suppressione a natura di l'altru di l'altru è fà una donna senti com'è una persona dolenta chì ùn hè micca meritatu una rilazioni normale.

Despot ùn hè mai accettatu critica in u so favore, ma ellu sempre finds occasion per criticà una donna. À u listessu tempu, ellu dici chì u papu l'hà pruvucatu da u so cumpurtamentu è hà da dà cunsiglie. Cumu hà cumparatu cumu di l'altri niavule, ùn avissi da riflette à u so cumpurtamentu cusì. Ma solu s'ellu una donna hà obeys, ella diventa un vulgaru, scantu, desprezzante è di cumpatore affissibile cumpletu.