Infurmazione di a zitella di u zitellu

Chì avete bisognu di sapè da u sviluppu di u mutore di u zitellu in u primu annu di a vita è cumu aiutà à u zitellu per passà tutte e tappe persa? U mutore di u zitellu di u zitellu hè u tema di l'articulu.

Parechji parenti cunsidareghjanu i primi passi in u sviluppu di i migghiuranti cum'è una stampa seria in u sviluppu di migliori, è questu hè abbastante veru: postu chì tuttu a righjura combina assai capacità cumplicati è impurtanti chì u zitellu scegla in u primu anni di vita.

Ma à u listessu tempu si deve ricordà: preparanu per questu, per suprattuttu, un avvenimentu impurtante, un picciottu avà amparate assai di capacità prufessiunale chì ùn sò micca ovvati à l'omi parent, anche si trovani assai mpurtanti è sò qualcosa di passi in u sviluppu. Inoltre, l'apparenza di sti o l'altre mutillate di u mutore pò dì assai di u sviluppu di u zitellu è a so salute, è raghjone stimulantemente l'ocurrenza, avemu no solu aiutà à u zitellu sviluppà fisicu, ma, è di u purtonu più vicinu à dominaru altre cumpetenze impurtanti. Di sicuru, u sviluppu di ogni zitellu hè puramente ndividuali, è tutti i normi - questu hè solu una guida d'appruvazioni di i genitori. In ogni casu, hè ancu vulintà di prestu cura è, se ne necessariu, aiuta u mulinu à sapè passeti impurtanti. Cusì, staimu un fundamentu solidu per u più sviluppu di u sviluppu fisicu è intellettuale di l'ominu.

Secrets of success

Durante u primu annu di a vita, i stages di u sviluppu sò facilmente distinti. Avete infurmatu di manera chì una foglia chì hà pocu fà pocu tempu manipulava l'ogetti, principia à dedicate menu tempu è sforzu di sta lezziò, ma hè attivamente maestru di u colpu. In u futuru, e cumpetenze per e cumpetenze per e cumpetenze per e ligami, accentendu solu questu o questa sfera. U sviluppu di u zitellu hè assuciatu cù una massa di prucessi complexi in u campu di a furmazione di e cunnessione di u nervu. Allora, si un zitellu imparà una sperienza cù un pagamentu, dinò hè ancu un signalu di diagnosticu à u mussu uttenimentu di u pediatricu, è l'occasione per i parenti per aiutà u zitellu facanu à u prublema.

Stage di un longu caminu

Cundizzioni, u sviluppu di u zitellu in u primu annu di a vita pò esse divisu in parechji etaati.

In migghiuri u sviluppu di u motoru più attivu. U caprettu riceve una varietà di signalazioni da l'ambienti, cuntattendu diverse persone è l'ughjettu. Poco a poco, comienza a darse conta de que os seus membros poden obedecer os seus comandos e desexos. À questu stage, l'ominu principale guasgiu per cuntrullà i movimenti di e mani è i pedi.

I prughjetti di i motori petite sò sviluppati più attivamente. U zitellu apre studia pocu a pussibuli di diti è fà i movimenti simplici, cum'è a captura intenziona di i ghjoculi.

Un'alturi passaghju in u sviluppu di e maiuri motorità. Kroha cumencia à coordinar u muvimentu di i malandrini, i so maggetti è u corpu, hà aprende à vultà, mette nantu à quattru ardi, arancenu. Allora ellu hà da esse preparatu per passà siveru: apreghjuneghja à rinuncià, movendu i so peri. U picculu zitellu ùn hè ancu micca stereotipuli di u mutore, questu quì figurativamente in parlante, duverà un operatu di penseru per ogni muvimentu, è ùn cammina micca cum'è un adultu, "nantu à a machina". Dunque, quarchi u zitellu pò ancu deve spiega qualcosa, suggendu chì Per un esercitu efficaçativu, à parte di u "prugrammu" inherent in ogni persona, u caprettu ùn hà bisognu di l'ambientu ghjusti chì pò esse sviluppatu, è l'stimuli appruvati chì u causanu di spustà, l'arricchianu. Dopu tuttu, una criatura perfettamente sana, stata custretta in una presoa, ùn ghjucanu micca cun ellu, ùn mancanu un novu è interessante, ùn esse micca sviluppatu nurmale. Avemu bisognu di ricordu di chì ogni sustegnu umanu necessite assistenza emutivu di l'amori in u scopu di ottene u successu. U vostru babbu ùn hè micca esvenzione. Eccu norme mudele di u motoru di u primu annu di vita.

À questu stage, u zitellu s'assumiglia di stupidu, chì solu si mangia, dorme è faci cose grande è chjuca. In ogni casu, infatti, riceve è comprende una quantità enorma di informazioni da u mondu esternu. Durante e primi simane di a vita, u zitellu ùn fa micca un spettaculu in u sviluppu, si sottuponeghja un periodu d'adattazione versu i cundizioni di vita extrauterine. Allora ellu interessa in u mondu chì u circondu. 9 Chì l'aprenu aprìu? In u principiu, simpricimenti si aghjusta à i novi òrgani di sensu per ellu, aprende di percive tocchi, sona, aranelli, lumera è culore. Allora pianu accuminzava a rilassate. Aos gradualmente, aprende à vede l'oggetti, tracciau cù un ochju, vultò a so testa, tenila.

• Cumu possu fà? Pruvate micca di sopra à novi impressioni. Quandu ci sò troppu parechji di elli, u sistema nervu di u zitellu puderia fallimentu. Parlate più cù u zitellu, fighjulu ghjugni interessanti, spessu usanu nantu à i penne. S'ellu interessa micca di quarchi cosa è dimustra cù un ochju, fate vicinu à u subjecte, aiutà à toccu, dile chì hè. Tuttavia, ùn entretendu un ziteddu chiancinu o chiancinu. Creà un cundimentu è a pace.

Salute è salute

Sempre aiutanu a testa di u babbu. Se u so figliolu ti chianci assai, se è torturata da u còlicu, pruvate d'esse una bundanza di stimuli, cunsultate un bon pediatricu è una massaite o l'osteopati di u zitelli - chì forse adattazione à a vita extrauterina ùn hè micca ghjustu comu unu chì vulete, è sentimenti displezius impediscenu chì u zitellu sviluppassi.

À questu stage, u caprettu attivamente sviluppeghja e persequità di u mutore finitu è ​​principia à fà numerosi movimenti significanti. À a fine di stu periodu, parechji zitelli sò avè principiatu à avè un bonu capiscu di i manigliali è anu pruvatu à fà rinfurzà rinforati di u corpu, à riflittendu à u sonu, qualchidunu mancu scrivevi.

Chì l'appena adduverà?

U zitellu ùn principia a ghjucà cù i piani è i peri: si pigghia una mani cù i dete di l'altru, s'incanta da i pedi, tira i so mani è i petti in a so bocca. Aos gradualmente, Aprende a piglià dinò objeti straneri. À u primu, ùn hà mancu perchè u scherzu chì si mette in a so penna, po comince più cunfidendu per piglià u so propiu, poi voli di manipulà, quarchi à fighjà cù un tentativu successu. Dopu un pocu dopu, in particulare quandu i denti si pienanu per eruzione, u fogghiu tirava tuttu a bocca. Inoltru di preoccupari, questu pudere di causà cuntintizza: u zitellu fa un unicu modu cumplicatu cumplicatu cumplicatu. Chì duverebbe ti circerca? U cavallu necessite spaziu per a furmazione di furmazione di l'apparatu visuale è l'habilitati motri. U zitellu deve esse capaci di alcuni u ghjocu è diventisce. Per principianti, u mobili hè cunvenutu, u ghjocu pò esse battutu da i manichi di ghjornu alloghjinente. L'incentive per esse l'attività pò esse un sonu piacevule, favurendu u muvimentu precisu, per esempiu, una campana. Mentre u vostru zitellu ùn domina micca a cugliera cunfidosa di l'oggetti, anu da esse facilmente accessibule. Pruvate mette in u locu nantu à u telefuni mobuli in parechje pusizzioni: ùn hè solu ghjustu davanti à l'ochji di u babbu, ma ancu à a manca, à a diritta, per stimulu una varietà di movimenti. Puderà à pocu à preparà u foglia per u sviluppu di u turnu.

• Actività di mutivazione è salute. Se u zitellu ùn si interessa micca in i jucchetti à 4 mesi, ùn pruvate micca di alcuni u ghjocu cù e manichi (ùn pruclate micca a so mamma in a fàccia, ùn ùn ghjucanu cù i so gammi, etc.), hè vale a cunservazione cù un medico. Nurmalmentu, da l'età di sei mesi, u zitillone duverà esse capaci di turnà da l'abdomen versu a spalle è da a volta à l'abdomen. Per stimuluà, trascurate a foglia cù ghjoculi brillanti è insòculi, facenu parechji esercizzii chì vi diceranu cumu si move in forma. Per esempiu, u zitellu chjinatu nantu à a so volta pò esse in ghjinochju à l'altra parte nantu à a so banda - dopu chì finisci a prucedura cù l'aiutu di u corpu è capisce cusì corpu.

6 à 9 mesi

À questu stage, u zitellu aprenda à vultà in ogni direzione, pusà è rindu. U so evoluzione hà avè guadantu momentu, è ùn hà micca stabilitu cun ellu: ogni ghjornu, ci hè una cosa nova! 9 Chì l'aprenu aprìu? Dopu averebbe masterizatu u colpu, u zitellu apre sendu à pusà. Pigliate in mente chì tutti i figlioli facenu questu modi diffirenti. Raricamenti raramente un zitellu paiarà à pusà nantu à a volta per i musculi di l'abdomen è tornu. Più di più spessu, l'maltosa hè aggrottu, aiutavano cù i bracce è i peri. Appressu doppu questu, prova di assicurà tutte quattro, ancu qualchì parechji figlioli prefete fughje per un tempu in Plastun. Standing on all four, u zitellu ùn pò micca imbarcà immediatamente - hè sempre troppu difficultu. In u princìpiu, falla un pezzu postu, facendu numerosi morti senza successu. À a fine di u novu mesi, a maiò parte di i zitelli sò rattendu cun fiducia, è certi aviani a cura di sustegnu. Chì duverebbe ti circerca? Malgradu u fattu chì u sviluppu - una cosa puramente singulazione, hè dispremtu per stimulà i migghiori, per questu travagliu da u stadiu di rastreu. I sperudi sò sicuri: questu hè impurtante per u so sviluppu è a furmazione musculare. U zitellu deve esse incuraghjitu per freni, è dà a libertà di u muvimentu in a tapitella è cù i ghjoculi interessanti. Ci hè moltu di metudi rasturnata, ci sò ancu assai esotica chì ponu avè un pediatre. U normale u zitellu tocca allu tutti i membri, i movimenti sò simétrici. No tutti i zitelli piace à pusà. Qualchì parte di cumincià à coghju di pienghje pusonu. Questu hà bisognu à dettu à u mèdicu durante l'esame. Per forza una foglia per sità, se ùn vole micca, ùn hè micca necessariu. S'ellu ùn avete micca un cunfortu urdinariu in una postura di senture, l'avia usatu cù piacè di ghjucà. Un mèdicu cunzignatu vi dicerete eseriti chì furtificanu migliu musculus, prescrive una sessione di massa, etc. Salute è salute. Ricurdativi chì i zitelli sò più difficiuli di trasfirià cà di "embiu". Da moltu spessu, a pienezza di u zitellu hè causada per a malnutritioni, anche ci sò altre razze, per suprattuttu, se u to figliolu hè abbastanza grande, parlate cù u duttore chì u guardò nantu à questu tema. Hè impurtante chì u mulinu avissi pussutu un scopu per i movimenti indipindenti, fate tuttu u sforzu di fà a vostra casa o almenu una stanza di i zitelli salute per un pocu slider. L'abilità di u zitellu per cuntrullà u corpu, l'alegria di i so successi propiu assiste u educate i qualità pusitivi di u caratteru.

Kid in a finale di linea à i primi passi. Ùn ci prurite, ùn l'apprezzate nantu à e so pere, s'ellu ùn vole micca. Pursuit hè un prucessu assai cumplessu, è deve esse bè preparatu. Sì u zitellu attivamente è caccia mossi, ma ùn si tratta di caminari - ùn importa, hè bella. Crawling hè utilità per i musculi è u sviluppu di u sistema nervu.

• Cumu l'apprendatu di u zitellu? Gradually, u zitellu s'adduna chì pò mudificà ancu verticalmente. Intenta attentate nantu à un lettu solu, hà aprè à esse risposte. In queste situazione, hè necessariu di assicurà a so safety (per esempiu, per coperchio cù u spaziu à u pede di u sufettu), è micca ristretta u muvimentu. Hè bellu si u zitellu hà una varietà d'incentiri: i ghjoculi nantu à i chaises è un sacchitu, ecc. Per trattà a camminare cù un pedestal, pudete mette un ghjucatu nantu à una fini di u sufettu, quandu u fogghiu cuntene à l'altru. À qualchì puntu, ellu si stalla fughjatu di cascà nantu à quattru ardi è rasturnata per u puntu di u puntu, è ellu hà cuminciatu a cumbattimentu cù stepping steps. Closer à l'annu, parechji figlioli volenu à fà a penna, è poi facenu i so primi passi indipendenti.

• Cumu possu fà? Nun esse impaciente è ùn deve micca esse u zitellu à "verticalizza" davanti à u tempu, permettenu a furmazione di u culu è di i musculi cun rè. Paga attente assai à a sicurità. A maiò parte di i zitelli à questa età sò assai iniziative è risicate per cumpagnie assai lotta.

• Actività di mutivazione è salute. Certi picciriddi cumincianu a caminari assai cchiù tardi di i so cumpagni. A maiò spessu anu avutu i funziunamentu di u viaghju chì ùn li micca permettenu di fà per avè prima. Ùn ùn dispite, ma micca di scurdà chì l'attività di u mutore vi permette di ghjustificà u sviluppu di u sistema nervu com'è un sanu - vi cuntattu cù un neurologista cumminente o pediatra.