Chì avete bisognu à fà chì u zitellu vi riceve

L'omi sò una parti integrale di a nostra bona vita. À ogni età, vulemu aspittà belle è atraisce l'attinzioni di u sessu oppostu. Ma si qualchissia capite per fà questu cun facilità, quandu qualchi parte di ghjente hà bisognu à fighjà sforzi per piace u zitellu. U nostru articulu hè chjamatu "Cosa ti bisognu à fà per fà un omu cun meetu" - è hè pensatu per quelli chichi chì ùn sò micca cunfidenti in elli è ùn sanu micca capisce l'attinzioni di l'omu li piacia.

I sicliòggisti hanu digià smarrate un insegnamentu di l'omi, chì aiuta à noi, donne, truverete ciò chì facenu, perchè u chjucu hà da cunnosce. Hè basatu nantu à quandu, prima di tuttu, l'estimazione vista maschile falls, per quale duvemu bisognu di vede per attruverà u sessu oppostu è, littaralmenti senza palori, ci ponu truvà.

Vulendu criticà l'omi per ùn esse attentatu à a nostra erudione è u mondu internu, ma si sò lògichi è coherenti, avemu da a cunclusione chì un omu deve interessa di quarchimu in modu chì ellu à turnà , divinni interessatu in u nostru munnu internu. Dunque, avemu bisognu di trattà u mondu esternu senza menu pruduzzione.

Di sicuru, no tutti ci sò mudelli è astrolli, in ogni casu, cù l'aiutu di maquillaje è robbe bè ragiunatu, pudete fà un veru candy - è l'omi saranu avessi!

A to fàccia hè a vostra carta di telefunaghju, è questu ùn hè micca per bisognu d'una chjama per aplicar un kilogramu di maquillaje à a to fàccia. Per un guy per meetu, avete bisognu di interessa. Pò dassi chì tenete l'ochji bè - poi bisognu di sguattà a so prufundità, fate l'aspettu glaciale è radiale. Lips chubby beau! Sceglientu, allora tutti i so figlioli di toccu. Forsi qualchì unu di i principii elementi sedienti in a nostra aspettazione sò belli pani bedomi, - a prima vera stima di un strangulu chì l'oculta. Purtate, per piglià a cura di i rizzuli, permette e vostre purtà brillanti è ghjucà à i rai di u lume, è u capelli piacenu l'ochju cù a so idealità.

A seconda cosa chì tutti l'omi fannu cura hè a ropa di a nera. Tandu, per certu, pensavanu subitu di i pezzi curtimanti è di i temi e suspiru, cum'è per esempiu, ùn anu micca parametri mudeli. Avemu bisognu per piacevi: tuttu questu ùn hè micca necessariu di portà. "E chi avissi a fari? Chì perdu? "- dumanda. Solu sceglie u travagliu, chì sferisce cù perfetta tutti i charms di i vostri figghi è oculanu i difetti. U vistimentu deve esse elettu da per esse in armunia cù l'esternu in generale è ùn creeghja micca l'impressione chì vo site micca gustoso.

Certu, a figura ùn hè micca l'ultima cosa chì u zitellu mira quandu si juncìu, pruvate sempre à mantene in forma. Ma ùn avete bisognu di pèrdite vista di u fattu chì l'omi sò distinti - qualcuni mi piace e raglianiu, è quarcunu hè stupidu nantu à i pattinatori di figura cun bagnardi piacevuli. Cusì ùn esce micca in u vostru desideriu di vede in moda - hè assai megliu di vede sanu è naturali.

Ma tuttu ciò chì avemu indicatu ùn hè micca capaci di attruvarà un omu, perchè ellu scurdò di a so imbarazzione è ghjunse à voi, hà scuntutu. Aghjustate: ùn pudemu parlà micca di quelli omi chì sò cunnisciuti solu cun un scopu (crede chì capisce ciò chì hè in jocu). Tali omi sò in generale colti, chì veramente curanu a vostra apacienza, ùn anu micca fighjenu e funziunalità è figura per u restu, perchè ùn vedanu micca u puntu in a cumunicazione longu. No, avemu parlatu d'quelli chì sò in a ghjente, aspittàvanu d'ochji chì ponu caccià i maligni, è chì sò pronti à pricà dopu à quelli ùagli in l'abissu, solu per turnà u nome apprezzatu è u telefunu.

U valore chjave in a vostra imaginazione attraente à l'attinzioni di u sessu oppostu hè u vostru cumpurtamentu, a cunvegazione, i moddi è a stanza. Tuttu chistu immediatamenti aghjunghje u vostru occhiu è cumporta l'apparizione. Hè improbabile chì un omu vi vulete cunnosce una ragazzo bìbbia chì hè massa addicata in l'affari in conversazione. Ùn ùn pagà micca attente à a ghjovana chì ùn sape micca manera di mantene a so postura è cammina bè - sfurtunatamenti, ci hè qualcuni di noi. Per quessa, averemu bisognu di travaglià nantu à noi, migliurà.

Pagavisce u to sorrisu. Hè bisogna sia misteriosa è cautivante, perchè u surrisu hè unu di i nostri armi più putenti. Insegurà e case in fronte à u specchiu uni pochi "tipi" di smilii è ricurdativi chì questu questi vi siate, è quali ùn sò micca. L'ultimi fate u so megliu per evità, i primi - utilizanu sempre è in ogni locu. Dopu tuttu, chì puderà spende à un omu per acquistà più forte chì un sull'Effizzu timidu è interessatu hà rimannatu?

U listessu pridà esse fattu cù un ochju. Un bonu "tiratu" da sottu e mancu di i pezzi mituguli smearà qualcunu à u puntu, è hà caputu chì hà interessatu è viaghjarà necessariamente u primu passu! Ma "disperse à l'ochju" deve esse hà magistrissivi, discretu è moltu cunsigliu, altri ùn pò esse francu è ligeramente vulgari.

Vigilia per a purezza di a vostra parolla - voce è di cunversazione, puderanu pressu à l'omu à acquistà, è fughje. Certu, cù a vostra voce ùn fate micca qualcosa - hè datu per a natura, è ùn avete micca cambiatu. Ma fate murmuri in silenziu è sue cose chì sò capaci! In quantu à e frasi anu utilizatu, pruvate d'esse esse esempiu rude, perchè l'omi ùn ti piace micca e zuppa di scuru.

Vulìammu dà cunsigli parenti à i zitelli chì ùn ponu attruverà l'attinzioni di i carusi in a strada in ogni modu. Fù altri cose, avete bisognu di ricordu chì ùn pò mancu ùn esse in voi, ma in u pudori naturali di u ghjovanu. Eccu ci sò solu duie manere di sviluppu. Or avete, pussedenu a listessa manera modesta, simu manghjanu l'ughjettu di simpatia cù i sgradati è sdradicamenti disperse, o assicurà u valore è piglià u primu passu. Hè, per mezu di a strada, hè dispremtu à implementà in casu chì avete bisognu di a simpatia recíproca di u ghjovanu.

Spiegà i nostri cunsiglii, stà in tutti i casi di vita, hè armoniu è naturali - è l'omi ùn fallenu micca di scuntallu!