Accustomendu i zitelli à pulizziari

I ghjorni sparguglionu tutta l'appartamentu, migliu nantu à u lettu, documenti di caramelu nantu à a tavula, plastisina nantu à a TV ... Una stazzione famosa? Cume hè spessu chì avemu a ripetiri a dumanda à u zitellu à pulisce, sia puru è ne! Ma per qualchì motu, sti dumandesi ùn fate micca impruntà annantu à u zitellu: adu sempre prumove e cose, curri in a stanza cù stivali è manca cù mani brutta.


Quantu pudete?


- Mom and Dad si stende, è seguite per battellu di ghjornu dopu ghjornu cù u zitellu, purtatu à lacrime, è ellu stessu - per un colpu nervuu. Dopu pruvatu tutti i modi per piglià u zitellu per esse, l'adulti facenu un cunsiglieri à i so amichi, cercanu modi per trattà a piccula zucca in Internet è fallenu novamente. Ma i genitori spessu ùn sospettate micca chì elli sò i culpiti di a disprezza di u zitellu per esse pulita è neta.


A sò pruvucazione per fà u zitellu sanu sparati custituiscenu una stima premature di u fattu chì u zitellu ùn pudere micca impronta à questu imposte: "Avete ripigliatu i ghjoculi?" O "Cumu vangavosu per esse un slob?" Per espridu, una dichjarazione negativa di a quistione ùn pò micca pruvucà U zitellu hà dettu conscientu per scuntate i scritti di i genitori. Piuttostu, un sensu di protesta o un sensu di pruprietà stessu.


Uni pochi cunsiglii impurtanti


1. Un picciottu sempre imite adulti. Dunque, i zitelli chì, da a so zitella, vedi cum'è a mamma mantene a so urdinaria, prestu prestu à mantene ne vuci.

2. Hè difficiule per un caprettu per rializar l'azzioni di ogni ghjornu chì devanu un esercitu seriu è ùn portanu micca gioia. Cusì, solu l'implementazione cumuna di l'affari internu serà una realizazione fattibbli per u zitellu.

3. L 'elogi hè unu di i cumpunenti necessarii à i zitelli di l' insignamentu per l'ordine . Sempre celebre u successu di u zitellu in alta felicità, in particulari i so attempati inde independente per aiutà. Ùn criticate micca à u zitellu per un lavu limitu, perchè u polu chì hà abbandunatu in e cantonni di l'abitazione, o in a terra nantu à u vitrughju dopu à regnu i fiori. Cridite à mè, u zitellu hà fattu assai sforzu di facistivu è cumpiacenu i so funzioni. Se vulete chì u zitellu hà amparatu à fà i travaglii di l'ughjettamentu più bè, fate u so cumpurtamentu cumu per fà, o perchè in unu di i modi deskritti più arriba.

4. Nun mai punisce un zitellu cù e cumpetenze di e so domicile, altri prontu hà ligatu dui d'aquests cuncetti together, è ogni untu affissatu à questu serè perciatu cum'è un càstigatu da ellu chjudarà per ogni modu.


Dapoi zitiddina


Oghje in 8-9 mesi hè necessariu accustomà u zitellu à u fattu chì ogni cosa hè u so postu. À questa età, u caprettu hà amparatu à manipulà l'ogetti è pò esse diventate cumu per doppia di i ghjuculi dopu à u ghjocu, accumpagnatu a so azzione cun una discrezione detallada.
In un annu è un mezu un zitellu sanu felice per l'aiutu di a casa: ellu ci vole à imitate u cumportamentu di i so genitori. Mentre purificò, pruponenu u zitellu per cullà i so ghjuculi, fassi nantu à l'aspirate è fate a tavula cun tela. In ghjocu cù un criaturu d'un annu, per esempiu, in preparazione un cene, inclùtanu in u ghjocu a limpeza di i piatti: "lavieva" è fate torna, è dice chì ùn hè micca bonu per abbandunà una tavola finita dopu à sè stessu.

In un annu è un mezu di u zitellu pò seguitate l'urdinamentu di un adultu si deve esse dumandatu solu un postu à pusà o da mette in le cajera di u tavulu. Allora ùn sò micca sola insignà à u zitellu a capacità di precisione, ma ancu pruvene i so prucessi di penseru è a memoria. Se u caprettu hà fattu a so funzioni assignata per ellu, vi assicurà à glurificà. Ma ùn vi maravigghiate s'ellu avete trattatu e cose chì avete in u locu più impurtentatu. Ùn culpisce micca u zitellu per questu: u prubabile, hà decisu d'aiutà è sguassate ciò chì, in u so avete, ùn hè micca in u locu. Sò accettendu per quellu chì i medichi sò in u canister, è l'alimentariu in a cucina. A dui anni, spurghje u zitellu, dà un altatu di sughjettu, perchè aiuta à aiutà e so vistimenti. Fighjate cumu u fate, dumandate à doppia di i so calzini o pantimedesi in u so propiu. Ùn bisognu di ripetiri chì ogni cosa hà una casa: i scarpi è una ghiacciau vivenu in u corridor, è un vestitu o pantaloni sicchi sò dorme solu nantu à u banchittu. Pirmettenu à u zitellu per aiutà in a casa, ùn l'appughjate quandu si pruvate à piglià una scupa da e vostre mani o voli lavavvi i platti cun voi. Avè stufatu un paru di volte in u pienu di a mamma, u zitellu ùn dete micca aiutà aiutà. Semu sicuru, ellu vi puderà lavà una tazza o limpia a tavula, ma di ricurdà chì a sperienza hè stata infidata gradualmentamente - vi piglià un pocu di tempu, è puderà vede cumu hà furttu cù a so cumpitenza.

Un cantu tri anni anu pò esse cunzidiratu assistente di mamma. Puderete esse aghjuntu à cumpetenu e cumpagnie di e cumpagnie di a famiglia, cum'è quartzite di pezzi o ripare. Cumu serà sempre fieru sè stessu sè stessu, se l'avete trattatu in u corridor, fate l'arrière. In trè anni, pudete insegni à un zitellu per lavà i calzini è i calzini. Sò prontu per u fattu chì avete da rilvà l'eddi, ma fate quandu u zitellu ùn vedi: hè impurtante per ellu sapè chì avete cunfidatu affari "adulti".

In trè anni u zitellu sanu felice per osservà l'azzioni di u papa, cusì cunnette à u prucessu formale.


Fantasìi


Aiutà i vostri figlioli à urdinate a vostra fantasia: scrivite ioghi di fata, induve i dui principali caractere eranu in diverse alteratorii. E una di elle - una copia esatta di u vostru picciottu, u secondatu rifletti u cumpurtamentu sceltu chì vulete ottene di u zitellu. Chì u sicondu erculu pò esce u vincitore, permettenu di trattà cù varieghjule in u modu di u codice priziosu, è u primu, cunfruntatu di prublemi, capisce a bisognu di cambià è apprendu à esse più precisa, ne, organizatu.



Successu sustinutu


Dopu à trè anni, u zitellu ùn sà ciò chì hè necessariu d'ellu. Ma u zitellu stessu hè improbabile di piglià un ordine per sera, purifichèghjanu i lavammi i piatti dopu à manghjà. Parolle parchì u pre-bilanztu hè sempre in poviru cuntrollu di i so sforzi volitivi, in parte per l'enthusiamo per u ghjocu è à l'fatica di l'altezza.
Dunque, ci sò diversi modi per "ricurdà" u zitellu di e so responsabbilità. U più chjucu u zitellu, u più impurtante hè per chì u patronu per esse cun ellu, aiuta è pruteghja l'attuali. A pulitica di cumpagnia portarà l'alegria di u zitellu, un sensu di pienezza in a famiglia, è dinò un'opportione di osservà l'azzioni di un adultu.

U zitellu ùn anu pussutu guardà in u so capu un settore di l'azzioni necessaria, in particulare micca pocu interessante è ùn dà micca datu ghjocu. Pudete decide chì i ghjoculi, scupertu staggettatu per tutta a stanza, sò assai attrattivi è creanu intimità, o cunzidamu chì hè assai più impurtante per finisce ghjucà, per vede un film di caccia, ecc. Perchè, essendu indulgente: ùn forze micca u zitellu à slicitu quandu hè involucatu in quarchi cosa, o da esigene à dismantle u casteddu, chì hà custruttu cù gran difficurtà.
Invece di moltu chjosu, fate chjucu di curiusità annantu à a casa, chì aiutarà à u zitellu ricordate a bisogna di fassi u so fugliale nantu à u fesso, pusau i platti in a lavatoghja, purcii i denti prima di dorme. Comu riunione pudete utilizà qualcosa ghjucate. Pigliate à a manu, chjamete u nome di u so nomu di babbu è dumandate s'ellu facia tuttu, ùn hà micca scurdatu qualcosa impurtante prima di vanu à dorme.
Avvenisce cum'è ghjocu è rigalu, u più grande u zitellu, u più intricatu chì u ghjocu devi esse. Per esempiu, organizate cù u zitellu chì quandu u campanile sera u tempu di finisce u ghjocu è purifichèghjanu i ghjucassi, è quandu sente u tamburinu, avà da andà à u bagnu.

I figlioli 3-4 anni pò offre à pruponenu tutti i ghjoculi per dorme, ma fermanu in mente chì questu esercitivu pigghià assai tempu. U figliolu maiò ti piace à ritirate à a valute si voi, per esempiu, cuntendu i sicondi in alta, è poi discrivinu i risultati in una tavula.

U zitellu ti piace à intervene temporaneamente com'è primariu in casu à ghjucà un ziteddu disubbidientu à questu tempu. Dunque ci duna indicazioni, duva è quale pè pulverificà, vi porta, fate in folla. Dàtene u tempu per truvà un avvicinamentu per voi, piglià e parolle necessariu per fà u "zitellu" ubbidì, resuegà. È quandu ellu stessu hè diluziatu o refusa di purificà à qualcosa cun ellu, richiamà tuttu ciò chì era per ellu cum'è un primariu. Averete vistu, vi truvarà davveru.

I figlioli maiori cuntenenu fassi per elli i vantaghji di a "Ordine Card", è, à a fine di a settimana, aspittà un sorpresa per i so averebbi. Hè vale a stipula in anticipu chì i cose ùn sò micca rigali assai caru, è ancu megliu, se serà ogni viaghju cumuni cù i genitori o un cene cù a famiglia.

Inoltre, i zitelli più antichi seranu chjappu per lavà i so bè, sì un ghjornu intrinu in l'abitazione è ùn truvà u più caru di elli. Pudete unsechjarà, è u zitellu pò abbandunà una carta cumminata chì descrizanu unni ponu truvà e so cosi. I più ghjusti à 6 anni di ricuperà u spaziu persunale, anu pussutu i so sicreti, perchè sò improbabile de piace chì i genitori ripigghianu e so "tesorite", è probabilmente trovanu l'oppurtunità di rinfriscà prima di decide di utilizà stu modu metudu .