Innautu periculinu: a moda di a primavera di u 2015. L'imagine più muderni

Sweaters, ponchos, bufali, capelli, cardigans ... Moderna primavera 2015 tornarà à fugliate di vestiti fattu di ghjuvelli di puntu. È in tutti i modi di l'omi è di a donna. Intendemu untangle this "tangle mudjetale" di moda di punta è scuprite chì disinucenti sorprendenu in a stagione primavera-estiu.

Moda in punta, Spring 2015. Foto di i mudelli più interessanti

Stella McCartney, Mark Jacobs è parechji altri artiglierie eminenti anu fattu "moda in punta" in a so vistimentu di moda in l'ultimu ottimu podi. Inoltre, assai anu aduprate da un "attornu totalu". Accantu, praticu è charming. È a cume principal hè calidez!

  1. Vestiti-tunizzi. Longu, sottu i vestiti cun ghjudizi, tunizii, tagliatu cose da a figura, vedanu veramente in una cumminazione di i stessi pantaloni o solu cù pantyhose stretta è botti brutali. Aghjunghjite una imaghjini di un parcu allevatu o stemma.

  2. Poncho. Poncho hè generale unu di l'armata di vestiti di moda di l'inguernu chì venenu è a primavera. Un poncho puntatu - questa hè a cosa "masthev" in a casella. Pò u so attenti à l'immaggine spectacularu o mudeli. Un locu pezzu questu mantellu cambice cù un mudellu di tile in piena. Dopu tuttu, u poncho è e difetti di a figura scopre, è vi permette di pruvà cù l'imagine di moda.

  3. Caps. I Cappelli taliani, cum'è u novu libbiratu "da sottu i razzi" di una amma loving, sò altri tendenza trendy per i tempi inverno è staghjunali. Cerene assai in combinazione cù ghjuvelli, vestiti di tùnica o jeans. E i femiddi più attenti di moda usavanu cappucciu di curiosità cù l'imaghjinà di i carichi di i zitelli animati.

  4. Cardigans. Hè allargata, voluminosa, a talla di i cardigans "oversize" prumetti di diventà un veramente culpitu di a moda di punta di a stagione di a primavera 2015. A donna più dispirata di a moda pò pone nant'à i vostri corpi spustamenti invece di vestiti di tunicia. O l'utilizanu cum'è una trench coat.

Stampa di moda Men's Spring 2015

In a moda di l'omi di a prima stagione di primavera hè ancu regnu pruduttu. Gran manual o màquina, monofonique o in una varietà di combinazioni di culore. Inoltre, ci sò specimeni pruduttivi assai curichi.

  1. U cappucciu. Corseri italiani di Domenico Dolce è Stefano Gabbany facenu una referenza esplisa in l'era di cavalieri valianti è bè dames. Allora - chì hà dettu chì hè un dettu pianu novu di u vestitariu?

  2. Sudadori, sweaters e cardigans. Sudadani ùn sò micca solu pratichi è eleganti, ma ancu assai calienti. Chì, vi vede, prahladnymi ghjorni marzu ùn saranu micca superfluous. Sò stati dispostu cumplementu à l'idee rilassatu, di ogni ghjornu, è in cumbinazioni cù u cammisa cummerciale è i pantaloni stretti.

Allora, assai prestu tutte ssa moda muderna hè da u podju andarè à armati di moda. E, cum'è pratica pruibisce, u pruprietariu / pussessur di a cugliunita cachotti si ponu esse un fashionista / fashionista di ogni prosperità. Ùn ci hè micca dubbitu chì u mercatu massu, seguenti eminenti disinfestanti, ripetiremu a tendenza propria di Spring 2015 - moda di punta.