I tendenzi di a moda di i forties militari

Quatru anni hè assuciatu à a guerra. È in u mumentu, e donne è l'omi volenu è vistianu fashionable. Chì eranu i tendenzi di a moda di u militaru sèculu di u seculu passatu?

L'iniziu di a dicada era marcatu da l'alzonu di l'industria. I cunsequenze di a crisa ecunomica di a primi anni seculi anu sdupitu. U puteru hè numeratu. I tendenzi di a moda di i forties preglianichi, i so principesi, eranu stuzzichi, bluschi bianchi, manichi-lanterni, arcuni voluminoso. Ma a tendenza principali era tette. Strips qualchi, strisce in ogni locu. In generale, a moda di l'anni forties hè simili à a vistita di i femici in Hispani. In tempu cù motivi Latino-Americani, assai donne copianu l'estilu di stiddi di pelle. L'altra parte ùn abbanduneghja i tradizioni di l'anni trentali - l'stile di una femme adolescente.

Hè statu à principiu di l'anni forties chì e donne facivanu recoger cosmetti, in particulari lipsticks, in u tonu di l'indimuniatu. In generale, da u liparzu di u tempu hè pruduttu tutte cose di culori, è da a cunsistenza hè vicinu à u mudernu.

Ma vinni l'anni di guerra alarmanti, chì vutaru tuttu in puszione. Dighjà in u 1941, assai stati dichjaranu a lege martiale. Parighia, cunsiderata a capitale di moda, hè occupata da suldati di Germania. Naturalment, i case di moda è e buttreghji chjusi. E li diseggituri di a moda sò diventati personali per i esposi di u "cima" di u guvernu di u Terzi Reich.

In principiu di 1942, i Stati Uniti emanu una ligera notaria "L-85". U Cunsigliu di u Regnu di l'Industru Militari ubbigatu l'usu di tessuti naturali di cuttuni è a lana per valdi civili. Per queste scopu, hè stata prupenda à adopri acrilica di sita è viscose. Hè statu permessu di utilizà un minimu di tessuti è sceglie un corpu senza ornamenti micca necessarii.

Inghilterra ancu intrudutate a pianificazione stretta in tuttu Questu ùn hà participatu micca solu i mudelli di vistimenti, ma ancu a so cantità per ogni persona. Fu durante a guerra chì u "pret-a-porter" origine. In quelli anni, tutti i disinfettori di moda, tascianu è taglioli sò stati scritti in l'armata. Eranu in cundizioni di l'ecunumia stretta. I tendenzi di a moda di i forties militari eranu minimalismu in u tagliu è una figura petite.

À a fini di u 1942 u corpu biancu è u collu saranu moda. Questa tendenza hè pertinente, per i routi di e donne è per i masculini. Questa moda hè ancu causata da l'salvezza di ghiranti. A materia di cammie bianca ùn hè micca, è per guardà gustoso, cum'è in questi cundizioni.

In Auropa, u regnu militare rilassante. A populare à a fine di l'anni trent'anni, i tappi in u primu cuddaru diminuite. E dopu ci eranu rimpiazzati da tacchi. U culore principale in a robba era caki o grisgiu scuro. E per i vistimenti di finale - una fiorita. Aviu avutu abbandunà solu i lapels, lapels, pleated, cuffs e ployka.

U veru luxu era cosmicu ordinariu. Ma inginieru spagnolu riduve solu sta prublema. Tintavanu tagliati cagiunati questi u boscu o legnu, è inveci di lipstick utilizatu vinu. Tali cosmichi "natyurel" spicificatu rapidamenti in tuttu l'Europa. In i Stati Uniti, ùn era micca un prublemu di such. A pruduzzioni di cosmetti ùn ùn firmò, ma solu diminuite. A impurtazione di e cose ùn anu ligata à l'imprese hè statu pruibita. Per quessa, e donne europei di a moda sò privati ​​di questu piacè finu à a fine di i 40.

In i Stati Uniti, anche ùn eranu micca operazioni militari, l'economia di u paese fù trasferitu à u regnu militari. I tendenzi di a moda di i forties militari in l'America eranu rapprisentati da trè stili. A cammisa è ricurdava l'uniforme militari era a basa di a prima direzzione. A seconda direzzione era u stilu di travagliu. E donne calce ghjambii cù una cintura inflata è brusgi chì parevanu chjappesi. A terza direzzione era sportu. Tutti issi tendenzi foru combinati cun i predilizioni tradiziunali americani: capelli è corsetini, Scarlett O'Hara-outfits stil. È sta cumminazione di tradizzioni è d'innuvazioni in u 1943 combina perfezziunità cù u novu stilu novu di "misura è match".

Hè stu motu chì diventenu pertinenti à a fine di a guerra in l'Inghilterra. U disfunutu cunzirvatoriu cuminciò à costru da diverse tessili, sia in u tipu è u culore. I capelli sò scurciati à a longa minima. In u corsu avà eranu spiaggia-pencils, nantu à quale ci era u minimu u tissue. Ma i scarpi facivanu un deficitu veru. Damenni europei anu adupratu calzini di cuie di pelletie suvelli di lignu.

Ma a guerra vinia per esse finale. E donne sò assai anziani per i vistimenti di moda. Si suscitanu u desideriu di vede attraversu femminili è attrattivi.