L'anziana esposa di Constantine Meladze ùn hà micca pardunatu l'ingannimentu di u maritu

U matrimoniu di Konstantin Meladze è Vera Brezhneva hà diventatu a prima nutizie di a settimana, sparking a fierie discussione nantu à a pagina. U cantante è u cumpusitori eranu famigliali di 12 anni, ma solu avè decisu di furmaliserà a so rilazioni.
A l'epica di a riunione cù Vera, Custantinu era felice cù un annunziu per nove anni à Jan Suma, ma dui anni fà a coppula diventate di sughjettu per tuttu.

Quantu u fattu chì u so maritu hà una longa affari cun un solista di una famosa banda, Yana hà suspittatu annu. Tuttavia, ùn ci era micca evidenza certu per a donna, cusì hà pruvatu à spurtà da i so pinsamenti dolci, spicialmente da chì u so rivalu assicurò chì a relazione cù u cumpusitori era solu amichevvi è travagliendu. Dinu dopu u divorziu, Jan Meladze hà amparatu chì i so suspetti ùn eranu micca fundati. Fortunatamente, u destinu di l'ex-moglie di u cumpusitori populari hà sviluppatu - solu à un annu dopu u divorziu, a donna hà maritata. Tuttavia, ùn pudia micca pardunà a falazia di una persona amata. In una di l'entrevista, Jan Sum hà dettu chì ùn capisce micca perchè ella fù burlatu per deci anni.

A donna pruibisce i zitelli per cumunicallu cù a so nova moglie Konstantin Meladze. Yana ùn vole micca chì u cantante, chì hà distruttu a so famiglia, cumporta cun sincerità cunverti cù i zitelli chì hà partutu senza u so babbu.