Dmitry Shepelev ùn anu attendendu a prima audizione in u cunsigliu di tutelle

A famiglia di Zhanna Friske hà appaghtu appellu à u cunsigliu guardiastru di u distrittu di Presnensky cun una dumanda di risolviri u tema di a pussibilità di cumunicà cù u Platon. L'interessi di a famiglia sò difendati da l'avucatu Alexander Karabanov.

Dui ghjorni fà, a prima audizione di u stabilimentu pre-prucessu hà fattu. Parenti Zhanna Friske è u so avvucatu ùn avè aspittatu pè Dmitry Shepelev. Ni l'ostinenza televisiva nè a so rappresentante ùn hà assistitu à a reunione. In cunnessione cù a non-apparizione di una di e partiti, dete a postponari l'audizione à a fini di nuvembre. Alexander Karabanov hà dettu chì, se a famiglia di u cantante fallecido ùn mancanu micca di truvà un accordu cù u babbu di u zitellu in pacipieramente, scopu di dumandà à a tribunale.

I paisani di Zhanna Friske anu indignatu chì Dmitry Shepelev permette di vede u neto solu una volta un mese in a presenza di una babicata è un guardiastru. In a lotta per u zitellu Vladimir Borisovich hà prumulgatu assai informazioni contrule à u maritu civile di a so figliola. Duranti una di e reunioni trà Shepelev è di Vladimir Friske, l'ultime ùn anu impastatu, è hà fattu un scandalu cù i minaccii. U registratu di a litiggia caderu in Internet, è u presentatori di TV hà fattu appellu à a polizia.

Sfurtunatamente, u cunflittu tra u partitu ùn hè micca minà. Aggiungere Zhanna cuntinueghja a guerra senza anticipazione, è in questa guerra tutti suffrianu - i so parenti di u cantanti, u so maritu è, sicuru, Platone.