L'attruzzi più belle d'ogni u tempu

Bellezza di donna - un cuncettu hè micca solu cunambiguosu. Quante attruscianti charming, chì a so apparenza ùn fate micca in tutti normi ghjuridichi è di patrunati, hà sappiutu a guadagnà u titulu di bellesi ricunnisciuti?

Ci hè chì, più di un terzu di i participanti di tutti i cuntesti di bellezza famosa trà attrici ùn anu micca à i paràmetri standard di u charmu esternu. I caratteristiche di i so facci sò un mumentu tortu, ùn sò micca refine à u diploma propriu, ùn sò micca sprissivi abbastanti. E, cunvinsi, sò mudelli di imitazioni, sughjetti di sigheri milioni è anziane prigiuneru, mistressi, sposu è cumpagnie di i so cavalieri.

Allora chì sò - i più belle attrici di u tempu? Ùn ci hè micca una scala clara per valutà a so biddizza. È, per quessa, ùn pò micca esse una sola opere annantu à e so qualità, a funzione di a so apetta o a proprietà di u so caratteru. E tuttu, picchì l'unicu criticu per a misurazione di a bellezza di e donne populari hè solu l'opinione di i so imaghjini di i telespettaturi, chì cusì spessu differe à un 180 gradu.

Blondes e brunettes.

Ùn hè injustu dì chì a bellezza di una attrenda deprezza u culore di i so capelli. Questu hè più un estereotipu di un fattore objettivu di valutazione. E anu, senza mutivu di parechji anni brillanti, Merelin Monroe ùn hè micca solu a capu di l'attrici più belle d'ogni naziunalità è di i tempi, ma ancu e più bella di e donne in generale, l'abitudini più preziosi, l'animatori più grazii è i sposi più amici.

Invechjate sempre chì a donna fruttu era rimpiazzata da a sultry Monica Bellucci, chì a so image di una donna passioni italiana per parechji anni hà tematiche centesi di menti è millai di pinsamenti di numerosi admirenti. Dopu un annu dopu a classificazione universale ricunnisciuta hè torna dirigita da una bionda con un personaje bruna. Oghje, effettue, sempre imprevisu è straordinaria in i so imaghjini, Bridget Bordeaux hà divinamente benissimu diventà u sicgiu vicinatu di Marilyn Monroe.

Hè sorpresa, in a maiò parte di i valori ufficiali, i più belle attrici ùn sò micca truvati in i primi posti di u pruprietariu di i capelli rossi è ancu di i modesti di i pecuri. Certi cuntrastezza chjave cuntene in i capipasenti di e qualificazioni di a bellezza di l'attore. Questu, per esempiu, in le calze di gloria d'omi ùn hè micca celebrata. Allora, u culore di capelli, forsi, ghjucà l'ultimu rolu. E in u primu - u maghjinu di a figura. Ma à e donne, questu cuntrastu, pare, hè fatta da enfatizà u preghjudiziu di a divisiona di tutte l'attrici cunnisciuti in a maiò è micca a più bella - hè sensu prisenti.

Bellezza hè americana.

Harrigarria, i classi americani di attrici bellezza sò sempre diffirenti da i europei. Ancu in un tempu di gloria, a donna più famosa in l'America, Merlin Monroe, era solu secunna, è passendu à Audrey Hepburn. Pò dassi chì tocca à u circondu speciale di i Stati Uniti di a bellezza di e donne. Hè cresce chì u cuntinente di a libertà hè sempri menu esigenti di l'apparenza, preferendu micca à u charmu di l'ochji, ma l'esprissioniali di a vista, nò à u cumplimentu di normi ghjeneralmente accettati, ma l'armunia di l'impressione generale, a pulitica di a figura sculptured, ma a feminità in ogni muvimentu.

In ogni casu, oghje qualificazione di l'attrici più belle d'ogni u tempu in stili americana hè a mità compostu di bellezza cù a pelle scurazione o rinviatu è solu un terzu hè illuminatu da a radiance di capelli d'oru. Allora, sicondu l'ultime ricerca, i cinque vincitori in a lotta per u ricunniscenza di a so bellezza per i Stati Uniti sò quì.

A siconda mità di i primi deci cumponi di casi solu blondes. Questa hè Catherine Deneuve, Brigitte Bordeaux, Kim Bessinger, Grace Kelly è l'unica donna di caprina chì stanu à Angelina Jolie.

Standard europeu.

Ma l'Europeani anu glurificatu da a preferenza per l'astri di a vechja scola, quasi senza avè avè notezziu i brillanti attrici di u nostru tempore. I sperti chì u mutivu di a priurità sempre in a valutazione di i filmi cinematografici europei Merelin Monroe, Grace Kelly è Audrey Hepburn hè un tributu à l'anticu artu di creà autènticu filmi chì manca u glossa di l'aiutu di l'informazioni è sò cumpilati da u lastore finitu di u talentu veru u attore. I magistrè europei chì pusonu Monica Bellucci parechji volte mai più ch'è u più chjucu è ghjovanu Natalie Portman, nota chì a bellezza di l'attrici ci vole à stà in i seculi, è quelli chì oghje brillanu certamenti riceve u so ricunniscenza - quandu u passanu à u celu di veru bellezza una nova generazione di stella fiertà.

Cusì, sicondu i normi europei, i cinque più belle attrizzisti di ogni tempu è a naziunalità sò stati distribuziutu cusì: Merelin Monroe, Grace Kelly, Audrey Hepburn, Monica Bellucci, Brigitte Bordeaux. Questu hè in ordine per iscrittu. Ma in u secondu cinque top-decumenti di bellesi sò ancu i nomi di i charmers contemporànni chì decrecanu l'ultimi filmi. Cusì, trà elli sò Julia Roberts, Natalie Portman, Bette Davis, Carrie Fisher è Zhang Zing.

Un accostu non-trivial à assessà a bellezza femina.

U fattu chì a trasparenza di a compilation di sta classificazione hè stata mai osservata è utilizata da i britannichi. I rapprisentanti di una di l'agenze più famosa in u Regnu Unitu hà fattu a so propria qualità di i più belle attrici di u tempu. In u so parolle, u primu pusiziu annantu à sta lista deve esse senza incondizie à una di i stili di cinema più brillanti, littiralmenti un bufoi chì una volta intutesta à i cori di i milioni di l'omi. Isabela Ajani à l'età di 55 hè stata premiata u titulu ufficiale di l'attrice più bella di u pianeta. Cumminsi e funziunalità di una mamma alemana è u so babbu d'Algeria, hè semplice inimitatu in u rolu di a Regina Margo.

In u sicondu locu cun una siparazioni significativa di Ajani, era stata un encantador Audrey Tautu, chì finu à chì i lacrimi tocanu l'audienza cù u so "Adeli". U terzu postu hè stata annunziata da una donna più cunnisciuta, chì e cose cumpatenu currisponde à l'ideii cchiù stretti nantu à a stampa aristocrática - Nicole Kidman. Quarta - detta d'una bella antica scola antica: Kerry Fisher - veramente tempore chì a princesa Leia ùn perde micca a so postu parechji dicennii dopu u triunfu di "Star Wars". E chjusu i primi cinqui di i più belle attrici in u mondu da un puntu di validità pocu fugliale, sultry, luminoso, inoblidable, elegante è spettaculu Sophia Loren, chì hè unduvatu in u listinu ufficiale.