Nikolai Tsiskaridze. Ùn pinsere micca di a famiglia

Hè cresce chì u più altu di a stella, a più faciule hè di cumunicà. Una persona ùn ne hè più dispunendu pruvucà qualcosa à qualcunu, hè tranquillu è vulunturamente si ponu cuntattu. Nikolai Tsiskaridze cunfirmava stu postulu. In una entrevista è u scaccionu, accede immedatamente. In ogni casu, per truvà in u cartellu di u mondu stella quattru ori liberi, avete! Havi passatu quasi un mesi. Finalmente, Tsiskaridze si situeghja in fronte di noi in un sguardu armpitatu, sughjettu, flirting ... In generale, simplicità stessu.

Chì avete fattu chì ùn pudete micca passà per un mesi tutale?
Ricerciati nantu à a Costa d'Azur cù l'amichi - anu un spaziu maravigliu.
Allora aghju danced in Londra cù u Teatro Bolshoi. Allora ripusava torna nantu à a Costa Azzurra. È avà vene à Mosca.


Perchè chì a cosa principale di vacanze hè una bona cumpagnia o cunsulazione?
A cosa principal hè chì ùn hè micca un ballu cum'è tali. (Rete) U restu ùn hè micca cusì impurtante.

Voi in i clubs, discos?
No, in micca manera. Tuttu ciò chì preoccupa a mozza ùn hè più restu. Aghju fattu tutte a mo vida. E dopu, per mè, i discagliate sò sparitu assai.

R'n'By ùn mai pruvò a ballà?
No, ùn hè micca. Raricamenti mi vulia mutu. Averaghju bisognu di u mo mutivu di muturi.

È saria interessante di vedà ...
Allora, quì sò cun noi, Zavorotnyuk dava a stissa rumba in u spettaculu di u novu. In my opinion, hè divertitu. (Rete).

Ci hè un ballu chì ùn avete micca, è ùn avete micca
capisci per quessa?
No, ùn si pò micca esse. Sò una persona prufessiunale, pudete insegni di qualcosa in u mo campu. Se ne necessariu, aprè.

Aghju vede i vostri patevuti in u quale era di voi, è
Credu chì: pudete, crescente, crescenu à e cose, è avete sentenu per elli?
Aghju fattu cù i scarpi diversi, perchè aghju sempri un granu, un brucu, eccu u tempu. U mo amicu tirava tutte e so piuviti, è aghju chianciutu è chianciva: "Sò u mo piace, u più pezziunatu, sò cusì cusì chjappu, si mette in qualche sette in elli! Per mè, i scarpi deve esse, prima di tuttu, còmpiu. Ci sò i persone chì amanu i scarpi di designer, ma per mè, i più pisati sò più megliu. Hè nantu à u stadiu Mi piace à andà à novi, perchè ùn ci hè micca una specia nantu à elli.

Puderanu fermu altri stivali. Ùn avete qualcosa?
Aviu avè Cosacchi, i cumprà in Texas. I le so misi un tempu longu. Allora accattò una chaise super-puffer per elli - era in quandu a pelle era in moda. Stince jeans, stivali è questa chaise - tutte e so parenti eranu veramenti bella chì a ghjente passò! True, ùn aghju micca dispunibule per quattru anni.

Avete qualchissia dentru di u vestitariu, chì hè caratteristica solu per voi?
I love sweaters, jumpers. Comu unu colleggiu dici, bluschi ùn succede micca assai. E i mo amici spessu scold à mè: "Eppuru, torna hè in una blusa!" Ùn piaciunu micca i vistimenti, perchè a me mamma sottu 18 avete micca lasciatu andà à u teatru senza mancu una cammisa. E aghju vuleva; Mi ricu quantu quandu era 16, avemu vinutu à u teatru cù tutta a classe, è u mo amicu hà dettu: "Se ti vede cum'è quellu chì hè viste bè, tuttu hè in jeans". E voi, cum'è un colore blu, porta un attaccatu è novu! Sugnu tantu annunziatu chì quandu, aghju ghjuntu in casa, aghju pigliatu u mo vestitu, cacciò a mo mi nantu à l'ochji di a mo mamma, ne stai cutu u corpu è disse: "Ùn aghju mai più vistutu! Ci era una rivoluzione sana in casa. A mamma hà argumintatu cun mè, perchè u vistitu era di Pierre Cardin, per quellu tempu un impussibile impensable! Ora ricordu è pensate: eru erettu. Ma in jeans ùn pò micca passà u teatru. A salvezza, sicuru, ùn voi micca travagliatu.

E ùn anu micca ofertatu per esse mudificà?
Anu sò offru Vivienne Westwood. Una volta participava in a so show in New York cum'è invitata. Quandu u ghjocu era mediu, a so casa di a moda sia cumposta! Dopu à appuntamentu, Vivienne disse: "Avete un tali apparizione, perchè vo avete bisognu di u ballu? Duvete esse un mudellu". Sugnu era quì 25 anni, è aghju rispostu: "Sò digià vagnu per questu". E dici ella: "No, pudete ancu". In quellu è parted. A strada, mi dettu tutte l'aspettu ch'ellu fugí. A cammisa, ricurdativi, cose assai chì pensu prima di tutti: "Ùn puderebbite micca cumprà cum'è questu!" Ma avemu avutu contu in anticipu chì quellu chì vi piacerà più, ella darà tuttu. E sta persona era mia! Era bella ... In generale, Vivienne Westwood - sorpresa! Ciò pare cusì hè divertitu, ma in fattu hè assai bellu.

Vulete à certe volte ridiculu?
Ùn sapete micca. Mi piace di divèrtirisi, per flictalì, ma ùn aghju micca ... chocchi. L'età ùn hè micca listessa. Ancu si fate qualcosa di tuttu u tempu, per quale l'aghju abbandunatu i mo amici. Dicenu: "Eccu in tali situazioni, ùn site micca cusì cunghjudicate per cumportanu cusì?" Dunque, aghju avutu travagliatu tuttu u tempu: "Ùn fate micca megliu se ùn avete scandutu". (Rete).

Avete vede pruduce un vagare rispettabili, per esempiu?
No, ùn sò micca sapè cumu prughjettu un caru. Ùn vogliu micca. Sò bè à guidà un scooter è una big bike di quattru rocci, ma chì ùn sò micca persone o autucane. E in a cità, ùn cunnosci micca u principiu di impegni. Questi blondes in chic cars, chì parranu in un mumentu annantu à u telefunu è dipince i so unti, anzi mi fate. Vogliu aghjustà immediatamenti un pistola è sparisce! Cumu si scuntanu i caratteristi? Pensu sempre: si avissi avutu darreri di u roulu, avà avà statu un acciditu. E pirchì t'avissi

E cumu piace u metro?
Ùn aghju micca in u metro per un longu tempu. I mio amici mi devi un caraghju cù un mutori, cusì ...

Listen, è chì sò i vostri amici?
Invece, francu, sò più interessatu in e donne ...
Tutte e donne chì mi cumunicanu, intelligente, auturechjaru è bellu, - sopra à l'esternu è internu. Sugnu u zitellu in generale. Sò stati vicinu da e donne chic.

Avà hà dettu chì quandu avete venutu à u Teatro di Bolshoi, avete dettu di seguitu: hè una stituzione di scorzi nobili. Ora crede?
Bonu, hè statu assai tempu ... In fattu, in ogni vici locu umanu anu vistu. Sò in ogni locu: in l'Uffiziu, è in l'Uffiziu di Scrittura. Ma in u teatru hè tutte di modu cusì sensu, perchè ci hè una lotta constante per i roli.

U cuntinenti principali in u teatru sò e donne?
Ùn hè vera. U numaru ugguali d'omi è donne. Sò i ghjente, in solitu cù i caratteri femini - cusì hè scary! Ma quì ùn hai micca fà nunda. Se avete vintu à u ballu, avete da piglià cum'è u pruvatu à surviglià.

Ma ùn site micca intrigante?
Cumu hè intrigante? A più reale! Sò u listessu chì tutti, da a listessa carne hè fatta. In u teatru ùn sò micca intrigu micca intrigu, ùn sò micca survigliati, sò persu. E ùn aghju micca a ghjente chì si sente nantu à u mio capu, sò avanti. È sempre in vita. Hè per quessa chì site di parlà, micca à nimu. Sò un zitillù simplice chì da una famiglia simplici hè vinuta per una di l'istituzioni più privilegiati di l'Unioni Soviètica - a scola coreografica - è divintà u so best student. Dopu hè vinutu à u teatru principalu di u paese è hà diventatu un artist-heroe. E senza latti, senza ligami, senza tuttu! Perchè in addition à l'habilità ideale è a fortune, aghju sempri un caratteru di ferru. Inutili avissi avutu nunda.

E avete un mutuu mobili ...
Sì. È una reazione veloce.

Caratteristiche tecniche di Nikolai Tsiskaridze ...
(Rete.) In usu, sò assai semprici. Ùn ùn si sò sottu una freccia, ùn corse micca in un trenu chì vi andate è cusì. Iu sempre avè avertite: Cumu camperà cun voi cum'è pò cumportanu cun mè. Ùn piaciunu micca bè, agressione in ogni forma. Hè assai faciule per pruvucà a reazione, è poi - aghjunghje! Aghju scuritu emuzionamenti assai rapidamente.

Fighjure nantu à e donne.
Unu di i me amici georgiani dici chì una donna assai attivista hè a criatura terribili in u mondu
Eppo, depende di quellu rolu chì pruvate à questa donna.

Dunque o rolu di un amicu.
Allora deve esse attivu. Inutili, ùn hè micca interessante. In generale ùn sò micca cum'è un populu inattivu, micca zitelli stilted, perchè ùn sanu micca cunnisciutu ciò chì aspetta da elli. È quandu una persona hè manifestazione sana, è cumunicà in gioia. Hè aburriamenti cù i tigri.

È se trattate una donna com'è a mamma di i vostri figlioli, chì tipu di zitellu deve esse?
Ùn averaghju micca, ùn aghju micca pensatu.

Allora ùn vede micca u vostru babbu?
No, aiu vidu, ùn vogliu micca fà pensà à a mo famiglia. Piglia una cura di me stessu, aghju un periudu di l'egoistu. O megue, non pi mia, ma di travagliu ...

Chì pensate, cumu serà un papatu?
Strict probable. Ùn sò micca cunnisciutu altre trattamentu. I mo parenti eranu assai stretti. Iu criscinu, pudete dì, in una entru di ferro.

E mentre chì in a scola coreografica prestu subitu in u capu?
Sì. Pirchì era ancora usatu com'è un esempiu in l'scola. Sùbitu addivintau subitu subitu pupulari di prima pupula. Quandu mi entra nantu à l'scola, avemu sempre sempre purtatu à i straneri, è aghju sempri vintu à tutti i presidenti, raccoli, princesses. Tuttu tutti ci dava qualcosa, tutti ci strapped u mo capu è disse: "Oh, chì un zitellu!" Aghju veratu assai. Sapete, quandu era petite, pensu chì eru assai fistula. Aviu avutu un veru complexu annantu à questu. Ùn aghju micca ammirazione à qualcuna, ma dopu - in a scola è in a scola - tuttu era diferenti: anu admiratu da tutti. Questu hà assai furtificatu.

Avete spessu appiccicate in u spaziu?
Micca spessu. Per mè, u più impurtante hè chì mi piace à mè quandu andò nantu à u stadiu. In a vita, per regula, ùn importa micca. A scena hè a principale. Quandu u artista di cumpagnu pintaghju prima di u spettaculu, tutti quandu dicu: "Lena, mente, avissi a essiri la cchiù bella ora!"

E duverà sicuru chì in ellu ci hè più mundiale cum'è prufessiunale ...
Sò una persona assai mundana, veramente. Mi piace di ùn travaglià, fà i travaglii di casa. Se ci hè ancu u minimu sensu, quand'ellu ùn pudere micca affaccà una professione, l'aghju pigliatu à tuttu.

Ci hè un mumentu nantu à u palcuscenu quandu vulete quitè è vai?
No, ùn hè micca. À u stadiu, ùn aghju micca drittu à rumputu. Ùn aduprate micca aduprate u visor chì aghju avutu qualcosa in male. E più impurtanti, ùn pò micca cascà in u fangu di prima di i mio culleghi. Ùn avete bisognu di sapè chì aghju qualcosa di fallimentu. Nun mai, capì? Perchè assai pirsuni si simpatichi cun voi - à u cuntrariu, a maiò si rallegri. Questu hè micca solu per u ballu o u teatru, hè generale.

Ti piace i patate cù u pane bianca?
Perchè dumane? Questu hè u mo catu favorito! Hè pienu, savuroso, hà assai oliu. Great!

Pudete per u apparitu stessu?
No, ùn hè micca. Ci sò i persone chì mi aiutanu. In generale trattava di fà campà in modu faciule. Incidentali, questu hè ancu s'applicà à u stadiu. Se l'especettori sò ghjunti in u palcuscenu è vede chì vo site un travagliu fugliu fisicu, poi sarà prontu. Hè ancu bisognu à dichjarà: "Eppuru, cumu, cumu, salta nantu à u palcuscenu, scorri ... Allora tutti sianu!" È questu hè u più altu eloggiu in u ballu! Cusì, pudete riesce à dà un sensu di rallegru irrefurale nantu à u palcuscenicu.

E voi nimu di i televidenti ùn puderanu micca abbastanza? Ccà, dicemu, sapete chì una tale è una tale si trova in u hallu, è peggiu di sta ballu ...
Questu hè chì u viscuvaru hè u mio maestru. Aghju avutu un maestro di scola, quale aghju moi, è da quale aghju graduatu. E ora avuto u scantu piccatu di ellu. Quand'ellu venga, sò assai preoccupatu.

Induva vi vanu è travaglià bè, salvu in Russia?
Ùn vulemu qualcosa più: Mosca - tuttu hè! Ùn ci hè nunda in u mondu per esse felice di Mosca.

E pudete diventà un altru?
Saria ancu esse un artista - in u senzu più largu di a parolla. Puderaghju à u teatru à travaglià cum'è un illuminator, un artista, o à qualchissia altru. Mi piace piace l'azzione.

L'attore ùn vi micca?
Qualchissia ùn sapi chì passava dumane. Ma mentre ùn stò. A filmu hà a so propria mafia.

Ci hè qualchissia qualità in voi chì vo vulete cambià?
Sì. Aghju avutu una lingua malvagina. Pudete vaghjimu chì ùn pare micca un pocu. Eppu battete questu per un bellu pezzu in mè stessu. Avà parechje alcune hè pussibile stà in silenziu, ma hè ancu raru, sfurtunatamenti. Questa hè a mio sorte terribili. U silenziu hè oru. Quandu l'apprendu, tuttu serà tuttu.

È in u teatru pò dì quarchi cosa pettu à l'ochji di quarcunu?
S'e averaghju qualcosa di l'ochji, puderaghju dì in l'ochji. Sugnu tantu cundottu. In generale, assai ghjente ùn hè micca cum'è mè per questu - mi sò parlante in la frunti. Musi-pusi hè uninterestanti è assai longu. Ci hè un poema di Boris Zakhoder, averu apprezzatu da pocu: "Hè troppu cortu per dì à a verità, è vi farà mintrà - vi piglià un longu, longu, longu, longu, senza finale, vi mettre." Hè megliu ùn perdi u tempu ".

E avete vicinu à voi?
No, ùn hè micca. Cù i mio parenti, aghju vive d'accordu a canzona di Okudzhava: "Cumplicammu cumprà". A ghjenti chì valuru in valore, aghju sempre belli qualchi cali, sinceri è amiche. Dopu tuttu, questu hè cusì pocu in u nostru munnu.


wlal.ru