L'omu in cucina hè una maravigghia per a so moglia?

L'omu in cucina hè un mitu o una realità? Bonu, primu postu tutti i punti nantu à i. A cunversazione ùn hè micca passatu nantu à omini per quale l'alimentu hè una vucazioni è una professione, ma circa li rapprisentanti meddi di u sessu più forti. Dientiamu, o donne chjucu, dumandate: quante freta ponu vede i vostri fideli in a cucina?


No, micca in a tavula, quand'emenu o cena, è à a stufa, quandu elabò quarchima cosa gustosa. Agree, assai, raramenti, l'omini pampernunu, e donne, cù a so presenza in a cucina cum'è experti culinari. Ma hè una festa, quandu l'omi sò saggi per nakuhne per u sforzu di e so donne amate - hè u 8 di marzu. À u nostru fermu disprezzo, questa festa hè solu una volta annu. Allora per quessa hè chì hè limitata solu questu ghjornu? Forsi quì deve darà u vostru omu l'oppurtunità di pruvucallu in preparazione di parechji platti per una celebrazione o di un ghjornu di u jornu ordinariu?

Quasi tutti l'omi, qualcuni è senza ragiuni, credi chì sò megliu cà e donne. E i pratiche cottu da elli, hè un cumpletu à cumplittamentu ypalchiki lame, ancu s'ellu hè un ovu frittu frittu. E donne anu un'antra ridícula.

I primi crede chì l'omu in cucina - hè un disastru è lassàltanu di a cucina custa solu perdu manghjenu i manghjà i manciari. E si un trattu, oh, horrore, avete abbandunatu nisun locu, è l'abbandunà u vostru amatu in casa, cusì manghjò solu sandwiches o tagliatelli instant, chì ghjera pitta, è ùn sò micca. À l'arrivu casa, sì in una vista terribili: u maritu famatu chì ghjacia à u lettu è ùn ponu micca moviri nè a so manu o u pede di l'agimentu completo di u corpu. Quessi sò cuntenti di cumu u so fervente frittu fieru. È di sicuru, in l'agenze di stijunà, i fossi di cibo, com'è i salchichchi affisu, per voi è i vostri amici è parenti, si trova nantu à i so forti spalle. À Azimoy, questu omu hà da manghjà da famiglia di a famiglia sana cù frittu frittu, è ancu puru a pasta cù l'adatta. Un tali omu ùn esse micca persu in una situazione difficili, ellu serà capaci di nutriscenu quarchi cosa in a vostra assicuta, è forsi anu sdegnu qualcosa à a vostra aspettu questa casa. Eppuru, mentre chì altri u gustu, u fattu chì un omu ùn pò micca solu a friture a carne, ma ancu affaccià a torta. Questi sò furtunati ùn sò micca guasi micca permessi à u "santu di i santu", induve a so scelta hè preparata cun grande maestrati. Questu coccu hè sottumessu à tuttu: ponu piacè à a so bella mitica è u fiocciu di viteddu in modu venecianu, è ancu una consorte cù prufettuoli. Tali muzhchin ponu accade à i diti, ma esisti, è piace!

In l'eventu chì u vostru maritu ùn sape micca à preparalli à tuttu è di sùbitu, decide di sorprenderà cun elli preparanu qualcosa per cena, ùn hà micca ghjallindu per vìviri valerianu da una volta. Ci hè una varietà di platti nantu à a tavula, chì un omu pò abbia, ancu s'ellu hè u chef astuttu. Pudete invitarlu à fà una salata simplice o cose a carne in u fornu.

Salad with shrimps:



2 Pipermuli bulgara; 200 grammi di cammuli scurcizzati; un manzu di aneta è una cipolla verde; salsa di soia.

U mo pimenta, purtammemu e so semen e crosta in e mezi rossi. A cammarera furiura in acqua di ferita durante 3-4 minuti. I verbi sò finamente chopped. In un insalata cunviglia tutti l'ingredienti è stagione cù salsa di soia. L'insalata hè pronta.

Carne à u fornu:



Pigliemu un pezzu di carne, una megliu, mine, fate petite incisioni, fretallu cù una mistura di saline è suminatu. Aghula cutatu in fette è messe in incisioni. Scappatu a carne in u fogghiu cun cura, perchè quandu u zuccu hè fattu, ùn si scurteghja è a carne ùn ùn sarà secca. Pusigulemoschendu a carne imbrata in un moltu è aghjunghje in u fornu pree for 1.5 ore. Aghjustimamenti, girarle è aghjunghje nantu à u piattu.

Se u vostru maritu vole aiutà à preparà e pranzi per u vacanze, ùn cortà micca a so iniziuzione in l'arradichera. Sluciunce l'oghje l'oghji curpanti o fate un patati macinati è a puscia nantu à un pezzu, o pudè aghjunghje una fugliale di casciuni cù un uccellu in u fornu. Bonu, è sluvenu lavà è arrange the fruit in un vasu, certamenti hà da pudè.

È l'ochju chjucu da i piatti, a patata chì si pulita in u pavone, è a stufa si sàzzia da u caldo foggiu, ma hè bonu per sapè chì u vostru omu hà pruvatu bè per voi, unicu è inimitatuali! Ma micca, credi in vostri omi, postu chì a fede faci a forza, hè cusì bellu chì i vostri esforzzi sò apprezzati!